Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוע בבחירת SUV מאזדה CX5 או פז'ו 3008 או אחר?


טוטת
שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם מורידים את המושב עד הסוף למטה אז אין בעיה, אך אני אישית לא אוהב לנהוג כך בטח שלא בג׳יפון.

כאשר העלתי את המושב לא רק שהראש שלי נגע בגג, אפילו משענת הראש נגעה בו..

זה משהו חריג מאוד שלא ראיתי באף רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מוזר. לא מכיר תלונה כזו מאף אחד מהשישה חברים ומכרים שרכשו את הרכב וכולם אנשים גבוהים מעל הממוצע.

אגב אני גם לא כלכך מבין מה הקשר בין מצב המושב שאתה אוהב וסוג הרכב. אני מכוון את המושב תמיד לאותו מצב שנוח לי בלי קשר לאם זה פרארי או רינג׳ רובר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מישהו שהזמין עכשיו את האסנטה טק דיזל, מעניין אותי לדעת איזה אבזור היה חסר לך באסנטה טק לעומת הטקנה.

 

אז נכון שהמושבים לא חשמליים וגם לא מעור (ואין להם גם חימום).

התאורה היא לא לד - טורבו לד אפטרמרקט יסגור לי את הפינה.

 

אין מערכת חניה אוטומטית - אני ספציפית לא צריך את זה

וחסרות עוד 3 מערכות בטיחות כמו עייפות נהג, תנועה חוצה מאחור וזיהוי שטח מת - שאין בדרך כלל במתחרות.

 

מעבר לזה מדובר באותו רכב, לכן זו קצת הגזמה לדעתי להגיד אבזור חסר, שבסך הכל מדובר במושבים מפוארים יותר ופנסי לד מקדימה.

 

בין שאר היתרונות למול המתחרות מערכות הבטיחות מקוריות ולא צריך שיתקינו לי את צפצפת המובילאיי.

כן, כל הדברים האלו ועוד קצת..

לי זה חשוב, לך כנראה שלא.

לא אמרתי שהוא לא מאובזר, פשוט חסרים דברים שלי אישית מפריעים.

אחד הדברים למשל זה התאורה שמאוד מפריע לי.

גם מושבים חשמליים עם זיכרונות זה אחלה, וגם ריפודי עור משדרגים את חלל הרכב (שעם הריפודי בד הרגיש לי קצת פשוט).

אבל בהחלט לא חסר אבזור גם לגירסת הביניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד מוזר. לא מכיר תלונה כזו מאף אחד מהשישה חברים ומכרים שרכשו את הרכב וכולם אנשים גבוהים מעל הממוצע.

אגב אני גם לא כלכך מבין מה הקשר בין מצב המושב שאתה אוהב וסוג הרכב. אני מכוון את המושב תמיד לאותו מצב שנוח לי בלי קשר לאם זה פרארי או רינג׳ רובר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הניסיון שלי עם פרארי או ריינג׳ לא עשיר כשלך..

אתה טוען שמרווח הראש ב-3008 עם הגג הפנורמי מספק?

אם מספק אותך אז סבבה, אותי הוא רחוק מלספק.

אתה רוצה תמונה שלי יושב במושב האחורי עם הצוואר עקום וראש נוגע בתיקרה?

אבל עזוב, אתה יכול להתווכח גם על זה שעכשיו יש שמש בחוץ, וכנראה שיהיו לך גם כמה חברים שיעידו על כך...

אין וויכוח, אפשר לחזל״ש, פותח השרשור יבדוק אם מתאים לו ויחליט בעצמו כנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האישה החליטה שהיא רוצה רכב גבוה. לא יעזור כלום.

הראשון לבדיקה היה ספורטאז' 1.6. טנק איטי עם חרכי ירי. מבפנים נראה כמו נגמ"ש.

הבא בתור היה 3008. כל כך אלגנטי, מבפנים ומבחוץ. רכב נעים מאוד לנהיגה, מגהץ באופן שונה לגמרי אבל עם הגה שלא מתקשר עם הכביש בכלל. תחושה מוזרה.

CX5 בגרסת הבסיס. מרשים מבחוץ ומבפנים. משדר לדעתי מראה "מבוגר" ביחס לשאר. הפריע לנו שכדי לעמוד בתקציב של 170K בערך, צריך להסתפק בגרסת הבסיס ועם מובילאיי. חייב לציין שהמוכרים באולם של מזדה עשו כל מאמץ להראות לנו שהם לא באמת צריכים אותנו כולל בנסיעת המבחן. נקודת התורפה ברכב היא דוושת הבלם. תחושה מאוד מוזרה שלוקח זמן להתרגל אליה.

חזרנו לספורטאז' בגרסת 2.0. הרכב הגיב יותר טוב. אבל זה אותו טנק עם מערכת מולטימדיה מקורית. לא ממש זז ונראה דיכאון מפנים.

אחרון לבדיקה היה הקוגה. ההספק הגבוה ביותר בעטיפה עיצובית שנויה במחלוקת. כשנכנסו לרכב הרגשנו בבית כי יש פוקוס במשפחה ולא השתנה הרבה. נוחות הנסיעה ותחושת הנהיגה היו הטובים ביותר לדעתנו. בחבילת הטיטניום היו כמעט כל הדרישות של אישתי מבחינת אבזור בטיחות.

בסופו של מסע הזמנו קוגה. נשאר להחליט על הצבע.

ואנחנו עדיין תקועים עם מובילאיי.

עריכה אחרונה על ידי מיניקיפוד
טעות הקלדה

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה תמונה שלי יושב במושב האחורי עם הצוואר עקום וראש נוגע בתיקרה?

אבל עזוב, אתה יכול להתווכח גם על זה שעכשיו יש שמש בחוץ, וכנראה שיהיו לך גם כמה חברים שיעידו על כך...

אין צורך בתמונה תודה, והציניות מיותרת (אני אומר את זה כבריטי, ואנחנו אוהבים ציניות...).

מאמין לך שהיא לא נוחה לך, ואני גם לא טוען לרגע שהגג הפנורמי לא אוכל מהמרחב ראש. זה הגיוני לחלוטין וזה לרוב כך. אני כן אומר שאני אישית לא שמתי לב לבעיה כזו, וביליתי שלושה ימים עם הרכב לאחרונה. אני גם יודע להשוות לגרסא בלי כי יצא לי לשכור באנגליה מספר פעמים.

וכן, יצא יש לי לא מעט חברים ומכרים שרכשו אחת בזמן האחרון כולן פרמיום (דיזל ובנזין) ואף אחד לא מתלונן על זה.

אולי זה באמת עניין של גובה מושב ואתה אוהב לשבת עם המושב מכוון לגובה המירבי. מודה שאני לא.

ואפרופו גובה מושב, הדגמים עם המושבים החשמליים לא מאפשרים לך להוריד אותו נמוך כמו המושבים הידניים, למי שזה משנה לו.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שהקוגה יופי של אוטו, הפנים שלו מאכזב קצת, באמת נראה כמו פוקוס, אבל הוא נוסע נהדר, סוחב ומהנה למדי, ואפילו די מרווח. יתרונו המרכזי של ה 3008, מעבר לשאלת החן החיצוני והפנימי, היא מנוע הדיזל שמצוי דווקא בגירסה הזולה, מה שמאפשר נסיעה חסכונית ובעיקר טווח מצוין לכל מיכל דלק. מנוע כזה שאינו מצוי במתחרות, או שנדרש עבורו מחיר "פסיכי" הוא הסיבה העיקרית לטעמי בשלה ראוי לבחון מאוד ברצינות את הפז'ו, בלא לזלזל חלילה בשאר מעלותיו ויש לו עוד כמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם מה התקציב שלך, אתה קונה חדש או יד שניה. הייתי מעדיף SUV על משפחתי היום, מקבלים הרבה יותר. מבחינת בטיחות שכתבת לא כולם נותנים את כל האביזרים. אני חושב שלפי מה שכתבת תבדוק את הספורטאג', הם מגיעים עם הרבה בטיחות אקטיבית וייתן לך את האמינות והנוחות שאתה רוצה במחיר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדנו בפני דילמה דומה, בסוף נרכשה ה 3008 דיזל פרמיום.

מאוד מרוצה מהבחירה, תוכל לקרוא פרטים כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?643056-%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-3008-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9D

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין האפשרות שנתת הייתי בוחר במאזדה אבל השאלה הנשאלת היא למה באמת ישמש אותך הרכב? כמה בערך אתה מתכוון לנסוע עליו? אגב מבחינת בטיחות אני די בטוח שהספורטאז' יותר מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות יותר, הרבה יותר מרוב מערכות הבטיחות של הרכבים בקטגוריה והוא גם לפחות לדעתי ממש כיפי לנהיגה. לדעתי תעשה לך יום של נסיעות מבחן על כל הרכבים האלו, תרגיש אותם על הכביש ומה מרגיש לך הכי בטוח, בסופו של דבר זה רכב משפחתי וזה הדבר הכי חשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין האפשרות שנתת הייתי בוחר במאזדה אבל השאלה הנשאלת היא למה באמת ישמש אותך הרכב? כמה בערך אתה מתכוון לנסוע עליו? אגב מבחינת בטיחות אני די בטוח שהספורטאז' יותר מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות יותר, הרבה יותר מרוב מערכות הבטיחות של הרכבים בקטגוריה והוא גם לפחות לדעתי ממש כיפי לנהיגה. לדעתי תעשה לך יום של נסיעות מבחן על כל הרכבים האלו, תרגיש אותם על הכביש ומה מרגיש לך הכי בטוח, בסופו של דבר זה רכב משפחתי וזה הדבר הכי חשוב
לתחושתי לא קראת את מפרטי הבטיחות של הרכבים וגם לא נסעת אליהם. תקן אותי אם אני טועה.

מבין כל הרכבים שנזכרו פה, הספורטאז' הוא הכי פחות מהנה לנהיגה.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך בתמונה תודה, והציניות מיותרת (אני אומר את זה כבריטי, ואנחנו אוהבים ציניות...).

מאמין לך שהיא לא נוחה לך, ואני גם לא טוען לרגע שהגג הפנורמי לא אוכל מהמרחב ראש. זה הגיוני לחלוטין וזה לרוב כך. אני כן אומר שאני אישית לא שמתי לב לבעיה כזו, וביליתי שלושה ימים עם הרכב לאחרונה. אני גם יודע להשוות לגרסא בלי כי יצא לי לשכור באנגליה מספר פעמים.

וכן, יצא יש לי לא מעט חברים ומכרים שרכשו אחת בזמן האחרון כולן פרמיום (דיזל ובנזין) ואף אחד לא מתלונן על זה.

אולי זה באמת עניין של גובה מושב ואתה אוהב לשבת עם המושב מכוון לגובה המירבי. מודה שאני לא.

ואפרופו גובה מושב, הדגמים עם המושבים החשמליים לא מאפשרים לך להוריד אותו נמוך כמו המושבים הידניים, למי שזה משנה לו.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אכן בדיוק כפי שטענתי, אני אוהב לשבת גבוה.

זה נכון לאוקטביה ,קורולה, קאמרי, פיאסטה, פיג'ו 3008 הקודמת (אגב עם גג פנורמי), אאוטלנדר ועוד.. בכולן אני בדרך כלל מכוון את המושב למצב הגבוה ביותר שניתן.

בקאמרי אני לא יכול עקב חלון בגג וזה אכן קצת מפריע לי, אך עדיין המצב לא קיצוני כמו שהרגשתי ב-3008 החדשה.

לדעתי זה מאוד תלוי בסוג הגג הפנורמי, זה של ה-3008 החדשה נפתח ולכן יש מסילות גדולות יחסית שתופסות המון מקום.

אלו של ה-3008 הישנה, הקשקאי החדשה והטוסון ממש לא מפריעים וגם בהן נהגתי עם המושב מוגבה.

אני מניח שפיג'ו יכלו לפתור את זה אם היו מגביהים את הגג בעוד 5 ס"מ (כמו ה-CX5 למשל), לדעתי זה גם היה תורם לעיצוב.

בכל מקרה, למי שאוהב לשבת גבוה זה בהחלט חיסרון וחבל שלובינסקי לא מאפשרים לוותר על האופציה הזו (למרות שאני מודה שזה נראה מאוד מרשים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד טוב לבדוק אופציות נוספות בשביל לקבל החלטה יותר מושכלת, המאזדה cx 5 רכב מאוד איכותי עם ביצועים אבל הבעיה שהוא קצת יקר. ממליץ לך גם לקחת בחשבון את הספורטאז', שיחסית למחיר נותנת תמורה טובה לכסף בגלל המערכות בטיחות מתקדמות שיש לה, ריווח במושבים ונוחות נסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...