Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שאתה תתקין את התכנה אתה תוכל להתחבר לפרוססור - במסך הראשי יש לך את ההגדרות של כל רמקול ורמקול - תעבור על כל רמקול שמוגדר ותיקח SCREENSHOT של המסך ואז תעלה לכאן את ההגדרות של כל רמקול ורמקול.

 

לבינתיים עצות לייעול - תפעיל את המיזוג ברכב עם מזגן לכוון הרגליים ותפעיל על מיזוג חזק - האם זה משפר את המצב?

 

הכוונה שיגיע כמה שיותר אוויר קר לאזור תחתית המושבים שם מותקן המגבר.

 

וכשנראה את התמונות של הכוונים נמשיך משם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אדי, השאלה שלו ובצדק, זה האם התוכנה תראה את הכיוונים הנוכחיים של המעבד או שהוא יצטרך להגיד מחדש ו/או להשתמש בקובץ שנשמר אצל דרור או משהו בסגנון, בהנחה שלא קיים על המחשב הנוכחי.

פורסם

התכנה תראה את הכוונים הנוכחיים מן הסתם - זה מה שהמעבד מריץ.

 

בסוף הכוונים מסנכרנים הכל למעבד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הנה התמונות שביקשתם

 

זה כבל 8G מהמצבר? עשוי להיות גבולי לשימוש משותף לאודיסון ולהרץ (אבל לא בהכרח, כי אמור להיות קצר).

איפה הפיצול ביניהם? מה ערך הפיוז שם (הרץ למשל ממליצים על ערך של 30% גבוה מערך הפיוזים על המגברים, והכבל כמובן צריך להתאים)?

 

מציע לבדוק גם שאין שם במקרה כבלים חשופים, כי נראה שהאיזולירבנד שם חצי מתפרק בכמה מקומות.

פורסם

מצטער שלקח לי כמה ימים, הנה התמונות מהפרימה:

Untitled.jpgUntitled2.jpgUntitled23.jpgUntitled234.jpg

 

בקשר לשאלות והתמונות של החיבורים, אני מצטער אבל אני לא מבין כלום. לא יכול לענות לשום שאלה מהסיבה הפשוטה שאתם מדברים סינית בשבילי ומה שצילמתי אז זה הכי הרבה שאני יודע לצלם.

פורסם

טוב,

 

נעשה קצת סדר - סיכום ביניים.

 

שוחחתי ארוכות על הנושא הזה עם דרור והנה מה שהבנתי, מה שאני יודע, מה שאני זוכר - אם יש בדבריי טעות נא לתקן אותי.

 

מספר עובדות שיש לציין עד עכשיו:

 

1. ההתקנה, חד משמעית, לא בוצעה אצל מתקין מטעם אודיו סיסטם אלא אצל מתקין אשר נבחר ע"י פותח השרשור.

2. היתה הידברות בין דרור לבין המתקין אשר ביצע את ההתקנה ברכב, המתקין התבקש לבצע את גישורי הרמקולים בצורה מסויימת והתעקש לבצע אותם אחרת - יחד עם זאת, הבעיה הכי גדולה שיכולה להווצר כאן הינה פאזה הפוכה וזה ישפיע רק על השמע ולא על ביצועי המגבר.

 

3. למיטב הבנתי הכבל הראשי הינו בעובי 8 גייג' והוא מתפצל ישירות בין שני המגברים.

4. המגבר נקנה כציוד יד2 ולא דרך משווק מורשה - המגבר במקור כן נרכש דרך משווק מורשה אך איננו מכוסה כבר תחת שירות או אחריות.

5. המערכת היא המערכת המקורית של הרכב - אם אני זוכר נכון מדובר בקיה פיקנטו חדשה - אמנם סה"כ גם במערכות הכי פשוטות היום הסיגנל סה"כ נקי אך ברכבים פשוטים הסבירות לעיוותים בשימוש קצה במערכות אלו הוא כמעט וודאי -הנושא לא נבדק וזאת גם בתלות ישירה לאיכות קובצי השמע אותם בעל הרכב משמיע.

 

עובדות נוספות -

 

הבעלים של הרכב עבר לאחרונה לאילת, דרור התחבר בהשתלטות מרחוק (באישור כמובן) אל מחשבו של פותח השרשור! וביצע סשן כוונים - זה מעשה נדיר בייחוד כאשר מתייחסים לעובדות אשר נרשמו מעלה.

 

הכוונים נכון למה שאני קורא מהתמונות אשר הועלו -

 

תקינים לחלוטין סה"כ, אני לא רואה שם שום דבר מיוחד שאמור להכניס את המגבר למצב מגננה.

 

 

מסקנות נכון לעכשיו

 

1. תשתית החשמל חייבת לעבור בדיקה ייסודית של מתקין מקצועי - ורצוי מאוד שיהיה מתקין מטעם אודיו סיסטם.

 

כבל ראשי 4 גייג' עם מפצל לשני כבלים 8 גייג'

 

או לסירוגין שני כבלי 8 גייג' אחד לכל מגבר ישירות מהמצבר.

 

נקודת הארכה תקינה עם כבל קצר ככל הניתן ולפחות בעובי של הכבל הראשי על נקודת הארכה תקינה ברכב אשר מתחברת ישירות לשלדה.

 

שימוש בנעלי\סופיות כבל.

 

2. נכון לעכשיו בהינתן המצב הנתון הייתי מציע את הצעדים הבאים בכדי למנוע הישנות התופעה

 

2 - 1. להעלות את נקודת החיתוך התחתונה של המידבאסים מ80 הרץ לאזור ה120 ולהעלות את הסאב לאזור ה90 הרץ.

 

יתכן ודווקא המגבר יכנס כאן לפרוטקשן מוקדם יותר ותיכף אסביר במה אני חושד.

 

2 - 2. להנמיך את ההספק של הסאב וופר אפילו בכ2-3 דיבי

 

 

אני חושד בעיקר בתשתית החשמל - אם המונובלוק הוא הצרכן הגדול יותר (והוא די בטוח הצרכן הגדול יותר) והוא יושב על אותו העורק עם הפרימה, הוא ימשוך את רוב הזרם - תוצאה, הפרימה יקרוס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהנחה שמה שאדי כתב נכון, מדובר על דוגמא חיה של סדר עדיפויות גרוע\חוסר הבנה.

 

התקנה וחיווט זה א.ב. גם ציוד ב200 אלף שקל ישמע גרוע ויסבול מבעיות אמינות כאשר ההתקנה והחיווט לא טובים.

העצה שלי לפותח השרשור ובהמשך לדבריו של אדי - גש למתקין רציני שיעשה סדר ויעבור על הכל מ- א' עד ת'. תחליף לכבל 4 גייג' איכותי עם מפצל מתח (כדאי לבוא להתייעץ כאן לגבי הכבל לפני ההתקנה - שלא ימכרו לך כבל 4 גייג' סיני שרובו פלסטיק). כבר השקעת עד עכשיו אלפי שקלים בציוד, תשקיע עוד קצת על ההתקנה.

 

חייב לציין לטובה את השירות של אודיו סיסטם - לא מובן מאילו לקבל שירות כזה עבור ציוד יד שניה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS


×
×
  • תוכן חדש...