Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ב-30K+ מקום לטרייד אין במרכז הארץ (הכותרת נערכה)


-eli
שימו לב! השרשור הזה בן 3067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ,

מקווה שפתחתי את הנושא במקום הנכון, אם לא בבקשה תגידו לי ואתקן .

 

יש לי שברולט אופטרה 2010 , 5 דלתות , אוטומט , אני היד השלישית שלה , עשה 75 אלף ק"מ ,

דגם מפואר עם סאן רוף ושאר תוספות נחמדות.

מצב מכני מעולה , מטופלת אך ורק במוסך מורשה שברולט ובזמן כמובן .

פנים הרכב שמור מאוד ורק בחוץ יש כל מיני דפיקות , שריטות, ירידות צבע ועוד תודות לשכנים שלא יודעים לחנות.

בימים הקרובים אבצע טסט לרכב ( מאמין שיעבור ישר, כמו בכל שנה ) כך שיהיה לו טסט לשנה.

 

לצערי היום קיבלתי בשורה רעה שעלות תיקון למזגן ( ורכב שחור בשיא הקיץ עם תינוקת בלי מזגן , זה פשוט לא אפשרי ) תעמוד על 2000-2500 ש"ח . עבור כל מיני תא עיבוי וצינורות ודברים שלא ממש הבנתי . ( אין לי ספק שהם אומרים אמת לגבי התקלה , אני מטופל שם שנים ומכיר את המכונאי . אין לי ספק גם שהם שוחטים במחיר כראוי למוסך מורשה , אבל הבעיה אכן קיימת ) .

 

מכיוון שמדובר ברכב נכה אני צריך לעשות טרייד אין בלבד ( כך מעבירים את התו לרכב החדש תוך שבוע ) , כי במכירה אני מאבד את התו ואז צריך לעבור את כל הלוגיסטיקה מחדש כדי לקבל אותו לרכב החדש. אפילו שיאשרו את זה כי הנכות היא לצמיתות, זה עדיין לוגיסטיקה ותקופת המתנה שהיא כמו מעצר בית עבורי.

 

בכל מקרה תכננתי בעתיד להחליף רכב ,עם עדיפות לסטיישן או לרכב משפחתי עם תא מטען גדול .

הגעתי למסקנה שכבר לא שווה להתעסק ולתקן אלא להחליף את הרכב עכשיו.

לפי סדר חשיבות, אלו הצרכים :

1.בטיחותי

2.אמין

3.מרווח ( בעיקר מבחינת תא מטען, לא צריך משהו מסחרי אבל בהחלט תא מטען שאפשר להגיד עליו "גדול " )

4.צריכת דלק סבירה ( לא חייב להיות הרכב הכי חסכוני ביקום ,אבל גם לא שתיין גדול )

5. אוטומט

6. כמו שציינתי, סביבות 30-40 אלף ש"ח תקציב .

 

דברים שחשוב לציין :

לא מפריע לי לקחת שנתון ישן יותר אם בתמורת זה אקבל רכב תקין,אמין ומרווח . אני לא מחפש להשתדרג אלא "לשרוד" ,אני צריך רכב גדול יותר מבחינת אילוצים ופחות מחפש את הכיף שבשדרוג ,

לא מפריע לקחת רכב שנראה כמו גרוטאה, כל עוד המכניקה תקינה .

לא מפריע לקחת רכב שעשה יותר ק"מ מאשר הרכב הנוכחי שלי ( 75 אלף ,כאמור ) .

כך שאני די גמיש בדברים האלו .

המצב הכלכלי לא מזהיר בלשון המעטה, אבל אני מניח שאוכל לקחת הלוואה של 15 אלף ש"ח ולפרוס אותה ( בתקווה שיתאפשר לי על 3 שנים ) , שזה כמובן יתווסף למסירת הרכב שלי תמורת הרכב החדש. המחירון הוא 30 אלף כך שביחד זה 45 , אבל תורידו מזה עלות תיקון על המזגן + קוסמטיקה + עוד X אחוזים שמורידים לך כשאתה מוסר רכב לטרייד אין , אני מאמין שבגדול התקציב יהיה סביבות 35 אלף , אם אין ברירה ואין שום דבר שנכנס לתקציב אז אני אחפש דרכים להשיג עוד קצת כסף.

 

השאלות שלי הן :

* אם עולה לכם לראש רכב שאתם ממליצים עליו ?

** אם יש מקום אמין, שזה ממש חשוב , והוגן מבחינת ההצעות לטרייד אין , במרכז הארץ ?

*** בהנחה שבדקתי נכון והמחירון הוא 30 אלף בשיקלול ק"מ אבל יש להפחית מפה את עלות התיקון וסכום מסויים על הקוסמטיקה החיצונית של הרכב, יש איזה כלל אצבע כמה בד"כ מורידים לך מהמחירון כשאתה בא לעשות טרייד אין ? או שכל מקרה לגופו ?

תודה רבה לכולם

:)

עריכה אחרונה על ידי -eli
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופטרה זה לא רכב שפוגש מחירון אי פעם .

 

לגבי טרייד-אין - יש לחבר נסיון עם "תמיר סוכנויות" בנתניה ובמודיעין . הם מתעסקים הרבה עם שברולט . הוא נתן אופטרה ולקח סוניק

 

לדבריו הם הוגנים

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסכום שתקבל על האופטרה כנראה רחוק ממה שנדמה לך.

שקול שוב - אולי שווה להשאר איתו.

 

בקש המלצה כאן לבעל מקצוע בתחום, ותקן את המזגן יותר בזול.

לא רואה שום סיבה לטפל באופטרה 2010 במורשה יבואן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כדי כך ? ברמת שליש מהמחירון ?

 

וואי אם זה ככה , לא שווה בכלל להמשיך עם ביטוח מקיף 2000 ש"ח בשנה + 500-1000 ש"ח בשנה טיפולי 10-15 אלף ק"מ במוסך מורשה .

 

אם זה ככה שווה לבטל את המקיף ולהתחיל לטפל אצל מוסכים פרטיים בכל מה שלא משפיע ישירות על בטיחות ...

 

ותודה רבה לשניכם כמובן.

עריכה אחרונה על ידי -eli
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...