Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין סטפוויי מאובזר מאוד (עם כמעט כל האיבזור כולל וו גרירה וכו') עם אחריות ל5 שנים באיזור ה80K כולל אגרת רישוי.

או להשקיע עוד 10K ולקנות SUV בסגנון - קרוסאובר, טראקס, קפצ'ור, סיטרואן קקטוס? (שכמובן יהיו בדגם עם אבזור בסיס)

אני יודע שעיקר הSUV יותר תואמי דאסטר אבל דאסטר נקייה מאבזור עולה כמותם.

 

מה אתם אומרים?

איך בכללי הקקטוס, לא שמעתי עליה יותר מדי.

פורסם

PsyOr - "איך בכללי הקקטוס, לא שמעתי עליה יותר מדי."



 

לקבלת המידע - ממליץ לך לרשום בגוגל מבחן דרכים סיטרואן קקטוס.

מרבית הכתבים באתרי הרכב בארץ ביצעו נסיעות מבחן/התרשמות בסטרואן קקטוס.

פורסם

היי, אי אפשר להשוות דאסטר לרכבים שציינת - הוא הרבה יותר גדול מהם עם מרווח גחון גבוה לטיולים בשטח. גרסת הבסיס עולה 90,000 ש"ח (כמו הרכבים הקטנים שציינת). קקטוס בגודל של הסנדרו סטפווי.

דאסטר בנזין מפואר עולה 102,500 ש"ח ויש התלהבות רבה מאוד של הלקוחות ממנו.

פורסם

אגב, בקשר לפלסטיקה ברכבי דאצ'יה - בדשבורד בעיקר, יש איזה הבדל באיכות החומר לעומת רכבים אחרים של קונצרן מיצובישי \ רנו?

יש שמועות שאחרי כמה שנים הוא פשוט נשבר מהחום (איכות זולה).

האחריות מכסה נזק כזה?

פורסם

דגמי דאצ'יה שייכים לקונצרן רנו-ניסאן. לא ידוע לנו על בעיות כאלה והמותג נמכר בהצלחה רבה באירופה.

כמובן שהאחריות מכסה נזקים כאלו.

פורסם

זאת הסיבה ששאלתי, כי באירופה אין את החום שיש פה בארץ (לטוב ולרע) :)

אבל טוב לדעת שזה מכוסה, בשאיפה שלא יהיה משהו מיוחד.

פורסם

PsyOr - "כי באירופה אין את החום שיש פה בארץ".



 

במדינות רבות באירופה בשנים האחרונות בתקופת הקיץ,

החום לא פחות מהחום בארצנו.

לגבי הקור, כידוע באירופה קר יותר.

 

כלומר במרבית מדינות אירופה ההבדלים בטמפרטורה

קיצוניים ביותר מאשר בישראל.

פורסם

לדעתי קצת קשה לקרוא ל סנדרו suv ,יותר סופר מיני מוגבהת. בנוגע לדאסטר לדעתי אם אין כוונה לנסוע בשטח עדיף לקחת את הקרוסאובר. שדרך אגב לא פחות מרווחת מהדאסטר.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

הסנדרו SUV בדיוק כמו הניסאן מקק. בכל מקרה לדעתי זו עסקה נהדרת לרכב מוצלח!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...