Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ראיתי את מחירי המילוי לשוויצרים הללו ודי נחרדתי.

פתאום צצה בראשי המחשבה שאני הרי לא היחידי ואולי יש פתרון לשכמותי?

ובכן, האם יש מתאם לעט שכזה, שיוכל לקבל מילוי "רגיל" או סטנדרטי?

כרגע יש בפנים goliath medium blue, הנושא מק"ט 8422.000

תודה.

פורסם

קרה לי עם עט נובע ששכב מעל 10 שנים במגירה.

טפטפתי פנימה מס' טיפות אלכוהול - הוא חלחל ופתח את סתימת הדיו שהתקשה.

פורסם

לא רצוי לאחסן עט נובע עם דיו בפנים. זה מתייבש.

כל עט, כולל כזה שנמצא בשימוש קבוע דורש מדי פעם שטיפה.

אבל עכשיו הבנתי שמדובר בעט כדורי.

שמע. אם אתה כותב עם קארנדש - אתה צריך להיות מסוגל לקנות לו רפיל. זה כל הקטע.

הכדור שלו עשוי ממתכת מאוד חזקה שקשה לעבד אותה, אבל הוא לא נשחק ועל הדיו של קארנדאש אין מה לדבר. הוא שווה את הכסף.

אני כותב בכדורי עם פיילוט קופה ולמרות שעוד לא יצא לי לגמור מילוי בגלל שכדור מתחיל לשרוט את הנייר - אני משלפ הון ומביא מיפן את המילויים בגלל איכות הכתיבה ואחידות הקו כשהו חדש.

×
×
  • תוכן חדש...