Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט מאליבו החדשה נחשפה !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש את מנוע ה 2.0 טורבו 259 כ"ס עם 40 וקצת קג"מ, גם הוא יגיע ועוד איך, למה שלא יגיע?

כמו כן תגית ה 2.0T נראית בכמה וכמה תמונות וסרטונים, אין סיבה שלא יגיע.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם הייתי התלהבתי כשקראתי שרכב מגיע עם מנוע טורבו עתיר סוסים, אחרי שנהגתי על המון רכבים חזקים ו"מתים" הבנתי שזה ישמש את הבעלים החדשים מקסימום לעקיפות פה ושם עפ אפס הנאה מנהיגה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אקסודוס נראה לי שאתה מפספס את העניין ברכבים מהסוג הזה. הם לא נועדו להיות "חדים" או ספורטיבים. הרכב הזה נועד למי שמחפש נוכחות ו"ריחוף" בכביש, אבזור, פינוק ומרחב. והמנוע זה רק בונוס שלדעתי הוא גם פיצ'ר בטיחותי חשוב מאוד. לדעתי האישית המאליבו היא אחת המכוניות המשתלמות ביותר בקטגוריה של רכבי ב"מנהלים". אל תשכח שמי שמחפש רכב דינאמי ומתנהג כנראה פחות יפזול לקטגוריה הזאת.

זאת דעתי האישית.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

לא נהגתי במאליבו הנוכחית, אבל משהו לא מסתדר עם הרכב הזה.

הוצג ב 2011, נמתח ב 2013 ונחשף דגם חדש ב 2015!!

אני יודע שהביקורות בחו"ל לא היו מלהיבות (ושם לא מתלהבים מ 260 סוסים..) אבל נראה שהיצרן לא היה שלם עם התוצר הסופי שלו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אני לא מפספס, אני מודע לכך ולכן מציין שנתון הסוסים במקרה הזה רלוונטי לבעליו כמו נתון לפיטת המזהמים.

אגוזים למי שאין שיניים (המשל הוא על הרכב, לא הבעלים).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לא נהגתי במאליבו הנוכחית, אבל משהו לא מסתדר עם הרכב הזה.

הוצג ב 2011, נמתח ב 2013 ונחשף דגם חדש ב 2015!!

אני יודע שהביקורות בחו"ל לא היו מלהיבות (ושם לא מתלהבים מ 260 סוסים..) אבל נראה שהיצרן לא היה שלם עם התוצר הסופי שלו.

 

זה עדיף על יצרן שמתנער מהתוצרים שלו ושולח את הלקוחות למוסכים לשלם עשרות אלפי שקלים ( אהמ VW אהמ...)

פורסם
פעם הייתי התלהבתי כשקראתי שרכב מגיע עם מנוע טורבו עתיר סוסים, אחרי שנהגתי על המון רכבים חזקים ו"מתים" הבנתי שזה ישמש את הבעלים החדשים מקסימום לעקיפות פה ושם עפ אפס הנאה מנהיגה.

 

זה ברור ומובן. זה לא רכב ספורט קיצוני עם צמיגים בחתך 35 אכזרי וקאליפרים עם 4 בוכנות והיגוי מטורף כן?

מדובר על רכב משפחתי גדול מהממוצע עם מנוע עתיר ביצועים, נטו ללחוץ מרמזור לרמזור ובעקיפות, זה הכל.

אני נוהג על מונדאו עם מנוע 2 ליטר טורבו וזה לא רכב של ביצועים אבל הרשה לי לאמר לך שאני מאוהב בכוח ובפחות מ 7.5 אתה ב 100? בחייך, אפשר להעריך את זה מאוד כאשר כולם מסביבך עם 1.6 אטמוספרי ובודדים הרכבים עם 2 ליטר אטמוספרי במקרה הטוב.

 

המטרה כאן היא לשייט, ללחוץ בעדינות על הדוושה ברוגע ולהרגיש את המומנע ואת הסוסים. לא נתווכח ונאמר ש 40 קג"מ גם אם זה ב 3,000 סל"ד זה מכובד מאוד. ב 2,000 סל"ד הרכב הזה מקבל לפחות 33-35 קג"מ.

פורסם

לגסי 1.8, מהשוואה אישית שיצא לי לעשות בין הקאמרי הנוכחית בגירסאת 3.5 למאליבו הנוכחית אני חייב לציין שהרכבים מאוד דומים . מבחינת נוחות, אבזור, שקט , מרווח וכוח זמין. הקאמרי נחשבת ללהיט מכירות בארהב ולמכונית מאוד מוצלחת ולכן לדעתי אין לך יותר מדי מה להתייחס לביקורות המדוברות. מניסיון אישי עם המאליבו הנוכחית במשפחה, אני יכול להמליץ עליה בחום (טוב חוץ מההגה האמריקאי המנותק לגמרי שלה).

HONDA CIVIC hatchback-RED


×
×
  • תוכן חדש...