Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעיון מהפכני , רכב חצי אוטומטי בדרך אחרת


or213
שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מסר סמוי בהודעה שלך , אתה בעצם אומר לי , תוזיז את התחת יא מעאפן כי עוד מעט מישהו יגנוב לך את הרעיון ותצטער שלא עשית מה שרצית ;-)

 

האמת שסתם נזכרתי בנוסטלגיה אבל אם אתה שואל אותי בקשר לרעיון שלך, אני בטוח שמאות מהנדסים וטכנאים של חברות הרכב שוקדים יום ולילה על מערכות העברת כוח ואם אף אחד עוד לא יצא עם הרעיון שלך (שבסך הכל הוא קומבינציה שמתישהו מישהו חייב היה להרהר בה) אז כנראה שהוא לא ישים.

 

אבל אל תקשיב לי, אני לא רוצה להיות עוד מדכא יצירתיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לרעיון יש לך כסף..?

עזוב את הכסף לפיתוח, אם באמת המצאת משהו שאף אחד לא המציא אז אתה צריך לרשום את זה כפטנט וזה עולה הרבה כסף..!

ולפי מה שאני יודע אתה צריך לרשום פטנט בכל מדינה!!

ככה שזה עולה הרבה מאוד כסף...

גם לי היה רעיון יפה ליפני בערך 5 שנים...

הרעיון היה כזה :

שאורות הברקס יהיו חזקים בהתאם לעוצמת הבלימה ככה שאם אני מאחורה אני ידע כמה ברקס זה שמילפני נותן וככה גם אני ידע כמה ברקס לתת.

כשאבא שלי היה בקורס M3 בגרמניה הוא דיבר עם המדריך והוא אמר לו שב.מ.וו כבר עובדת על העניין כבר כמה שנים...

Peugeot 107 2012 :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים טובים , אתם יכולים לבדוק לפשפש ולחפש ואם יש לכם אולי ידע אחר , אתם יכולים להגיד לי אם מישהו כבר חשב על זה .

אני וכמה חברים לפניי צבא רוצים להתחיל לעבוד על משהו .

ים long time no

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Sorry Or, I see nothing but mechanical complexity and heavy weight in the idea, not to mention that the tiptronic type gearboxes already exists for a long time and combine the idea minus clutch... and they are stupid and heavy too... and by the way, did I mention that they are heavy and stupid and I hate them? yes, I did, good

:wink: ..... NOT to be confused with BMW SMG, it is a sequantial transmission, not tiptronic type

 

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום דבר טוב שאני מכיר לא התחיל את חייו כדבר בעל משקל נמוך !

חוץ מזה שאוקיי אז אתה מוסיף משקל , כמה כבר משקל אתה מוסיף אם אתה בסה"כ מוסיף קלאץ' בין גלגל התנופה לממיר המומנט , בסה"כ חוץ מעוד קלאץ' אחד אין שום תוספת . כמה כבד זה כבר יכול ליהיות .

הרבה חברים ואנשים מבוגרים ומביני עניין שישבתי איתם אתמול עד השעות הקטנות של הלילה על סרטוטים והסברים אמרו לי שהרעיון הזה הוא רעיון מצויין ואם אין בעיות יישום הוא רעיון מצויין .

סה"כ דבר פשוט מאוד שיכול לשנות את התפיסה לגבי תיבות ההילוכים .

סה"כ טיפטרוניק עם קלאץ' זה הכל .

ים long time no

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לרעיון יש לך כסף..?

עזוב את הכסף לפיתוח, אם באמת המצאת משהו שאף אחד לא המציא אז אתה צריך לרשום את זה כפטנט וזה עולה הרבה כסף..!

ולפי מה שאני יודע אתה צריך לרשום פטנט בכל מדינה!!

ככה שזה עולה הרבה מאוד כסף...

גם לי היה רעיון יפה ליפני בערך 5 שנים...

הרעיון היה כזה :

שאורות הברקס יהיו חזקים בהתאם לעוצמת הבלימה ככה שאם אני מאחורה אני ידע כמה ברקס זה שמילפני נותן וככה גם אני ידע כמה ברקס לתת.

כשאבא שלי היה בקורס M3 בגרמניה הוא דיבר עם המדריך והוא אמר לו שב.מ.וו כבר עובדת על העניין כבר כמה שנים...

אם תציעו רעיונות טובים אני אנסה למצוא להם משקיע-אני מכיר באופן אישי מ"ס רב של אנשים אמידים שירצו להשקיע ברעיון טוב.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אל תקשיב לאנשים שמספרים לך כמה הרעיונות שלך גרועים או לא ישימים. בד"כ האנשים האלו הם פחדנים וחסרי יכולת לקחת ולהרים משהו גדול בעצמם והם פשוט משליכים את הפחד עליך.

 

לגבי הרעיון הספציפי הזה - נעילת מכנית של ממיר המומנט בהילוך הגבוה בזמן שיוט קיימת ברוב הגירים האוטומטיים כיום. (בפרסומות של הונדה סיוויק מלפני 5 שנים בערך אפילו תוכל לראות שזה מופיע במודעה.)

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אל תקשיב לאנשים שמספרים לך כמה הרעיונות שלך גרועים או לא ישימים. בד"כ האנשים האלו הם פחדנים וחסרי יכולת לקחת ולהרים משהו גדול בעצמם והם פשוט משליכים את הפחד עליך.

 

לגבי הרעיון הספציפי הזה - נעילת מכנית של ממיר המומנט בהילוך הגבוה בזמן שיוט קיימת ברוב הגירים האוטומטיים כיום. (בפרסומות של הונדה סיוויק מלפני 5 שנים בערך אפילו תוכל לראות שזה מופיע במודעה.)

נכון , נעילה מכאנית של ממיר המומנט יש , אני מתכוון שיהיה אפשר לנעול אותו לצמיתות לפי בקשה ולהשתמש בקלאץ' הקונבנציונלי בלבד .

ים long time no

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל הכבוד על הרעיון- גם מאדם שהידע שלו במכונאות מועט (זמנית :))

 

אפשר לנסח את מה שאמרת במשפט מעולם התכנות והוא:

 

אם

(אין בקשה לשימוש בקלאץ') או (אין שימוש בקלאץ') או

(משתמש לא השתמש בקלאץ' עד לסל"ד מסויים אשר נקבע מראש)

 

אז

הפעל ממיר מומנט

 

אחרת {הנהג עשה שימוש בקלאץ', למשל}

 

הפעל ממיר מומנט {להעברת ההילוך לפי הצורך}

 

מקווה שהמשפט הזה יעזור בניסוח הרעיון שלך, ואם יש צורך לשנותו אתה מוזמן "לשכתב" אותו ;)

 

והכי חשוב, אם אתה הולך על הרעיון - בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו כזה כן

בקיצור

אם נלך לעולם התכנות ששם הידע שלי הוא לא רב אך קיים .

אם אצית להשתמש בקלאץ' והעברת הילוכים סטייל טיפטרוניק אזיי לחצת על כפתור שנועל את ממיר המומנט ומעביר את השליטה לקלאץ'.

אם לא , ממיר המומנט ותיבת ההילוכים יעבדו באופן רגיל לגמרי כמו שיש בכל רכב נורמלי בימינו עם תיבה רגילה ולא dsg , selspeed ועוד ועוד .

 

לא מי יודע מה מסובך. ;-) .

תודה בכל מקרה על העידוד :-) .

אם יש לכם רעיונות איך אני יכול לבנות לעצמי איזה מין דגם ושיהיה זול עדיף כי בואו נגיד שאין לי עשרות אלפים לשפוך .

אולי יש כאן מומחים בגראפיקה ואנימציות שיוכלו לעזור לי לבנות מודל ממוחשב .

ים long time no

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בונא אחי זה נשמע קטלני... כשיש רצון לנהוג בכיף, לשלוט בטורים, אתה מכניס את הקלאץ'!

שאתה חוזר הביתה עייף ורוצה להגיע הביתה בשקט בלי יותר מידי בלבולי מוח אתה על האוטומט...

נשמע חריף לגמרי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יקרה בפועל אם אתה נוסע על אוטומט ומישהו בטעות שם את הרגל על הדוושה של הקלאץ ? חשבת גם על זה?

למה הרגלית שם בכלל? הרי זה אוטומט. אני רוצה להניח את הרגל שתנוח לה ואני לא יכול, למה!?!? כי אתה החלטת שאני צריך דוושה של קלאץ איפה שהרגל נחה. אז למה לי אוטומט? הרי אין איפה לשים את הרגל.

ותחשבו על זה.

אגב, מקסימום תעשה רגלית עם פאנל נשלף, ככה לא יוכלו לגנוב את הרגלית כל מיני אנשים שיש להם אוטומט והם רוצים דוושת קלאץ נוספת לרכב.

אפשר לתת לזה דגמים

אולי אחד עם דולפינים ושולט MP3

מי יודע. :) (חוץ מהחלק הראשון עם הדוושה שמפריעה לנהג בעת נסיעה באוטומט, כל השאר נכתב בהומור מלא, סליחה.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון הדוושות יראו בדיוק כמו בגיר רגיל .

דבר שני על מנת לנעול את ממיר המומנט אתה צריך ללחוץ על כפתור מסויים או להוזיז ידית מסויימת לנעילה מכאנית או הידרואלית .

דבר שלישי , הדוושה של הקלאץ תינעל כשהמערכת לא בפעולה ותוכל ללחוץ על הקלאץ' רק אחריי שנעלת ממיר מומנט והפעלת את המערכת .

קאפיש

ים long time no

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7075 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...