Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חנית אתמול את הרכב ליד בסיס תל השומר? אני זוכר שראיתי את המדבקות וראיתי DC AUDIO וחייכתי :lol:

חחח כן אותו יום שהגבת יום לפני הייתי בתל השומר, כיף לשמוע !

באמת מושלם!

ואם אתה יכול גם לכתוב לי כמה עלה כל הסלון הזה בתוך האוטו, עשית לי חשק גם.. נראה מטורףף..

בשמחה, אשמח לעדכן בפרטים תשלח לי הודעה פרטית. תודה רבה על הפידבק!

השילוב של השחור האדום מדהים!

תודה רבה (:

תודה רבה על השיתוף, ואני לא מדבר רק על הרכב..

בכל אופן כמה שאלות!

1. הפנסים חוקיים לטסט ובכלל?

2. אפשר הסבר איך צבעת את הקליפרים?

3. כמה עלו הריפודים?

 

ולסיכום, כל מעשה שנובע מאהבה אמיתית יראה טוב.

וזה נכון לגמרי במקרה שלך.

לגבי הטעם שלך הוא שלך, אישית אני לא משתגע על אדום.

תודה רבה לך, לגביי שאלותיך :

הפנסים חוקיים לגמריי, גם מבחינת שוטרים וגם מבחינת טסט (מנסיון לא סתם באוויר) אלו PHILLIPS DIAMOND VISION באור דרך והגבות EXTREME VISION

פירקתי את הג'אנט, הלכתי למוסך שאני מכיר טוב את הבעלים בשביל להיעזר בציוד שלהם, ניקיתי את הקאליפר וכל המסביב ממש טוב עם קיטור רוח ומים, אחרכך ניגבתי היטב, עטפתי את כל מה שאני לא רוצה שיפגע מהצבע במסקנטייפ ובנייר עיתון, ונתתי עם ספריי עמיד בצבע אדום של יעקובי 3 שכבות, 5 דק המתנה בין שכבה לשכבה, מחזיק לי כבר כמה חודשים בלי דהייה או קילופים.

לגביי הריפודים, אשמח לענות לך בהודעה פרטית.

מבפנים נראה מדהים, מבחוץ לא לטעמי כ"כ...

ד"א, כיסוי הדשבורד לא מפריע להיפתחות תקינה של כרית האויר (צד נוסע)?

תודה רבה לך , כל אחד וטעמו האישי כמובן.

ולגביי הדשבורד, לאחר בדיקה ארוכה ומקיפה , חד משמעית לא .

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אהבתי את ההשקעה שלך ברכב, את הסבלנות לתקן ולצבוע פגושים ושיפשופים, הוישר והמראות זה בטוב טעם.

דבר אחד אני לא מבין בצרפתיות האלו,

למה לעזעאזל יש אור כתום לכיוון חוץ מהלוח שעונים?

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
אני אהבתי את ההשקעה שלך ברכב, את הסבלנות לתקן ולצבוע פגושים ושיפשופים, הוישר והמראות זה בטוב טעם.

דבר אחד אני לא מבין בצרפתיות האלו,

למה לעזעאזל יש אור כתום לכיוון חוץ מהלוח שעונים?

 

שאלה שאני שואל את עצמי מאז שקניתי את הרכב, אני יודע שיש אפשרות במחשב רכב להציג את הקמ"ש גם על המסך הזה מבחוץ, שגם זה לא הבנתי למה צריך ולמה עוזר ..

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם
בשביל לצבוע את הקליפרים באדום.

האם פירקת אותם וצבעת אותם בצד, או שצבעת אותם איך שהם?.

 

פירקתי את הגלגל עטפתי בעיתונים ומסקנטייפ את כל מה שלא צריך שיפגע בו צבע ופשוט צבעתי. (2 שכבות)

 

ראיתי את האוטו שלך חונה ליד הקניון לפני איזה שבוע, ישר זיהיתי מהתמונות, נראה מעולה

 

מגניב לשמוע, מנחש שאתה מדבר על קניון קרית אונו, תודה רבה לך חבר !

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb


×
×
  • תוכן חדש...