Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות בנוגע לייבוא כלי תחרותי (רשיון אפור)


Barney
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

 

לאחרונה התחלתי להתעניין ברצינות באפשרות של ייבוא אופנוע מוטוקרוס לשימוש ספורטיבי בשטח בלבד. יש לי כמה שאלות שאשמח אם חברי פורום בעלי נסיון או עניין בנושא יענו לי או לפחות יפנו למידע.

 

1. מהיא המשמעות של כלי רכב עם רשיון "אפור", מן הסתם שחלות הגבלות על הכלי ביחס לרשיון רגיל, אך מלבד נסיעה בכביש שכמובן אסורה (השינוע יתבצע על עגלה), האם יותר לי לרכוב עליו בשטחים ציבוריים פתוחים? במידה ולא, מהם ההשלכות.

 

2. האם אני צריך להנפיק אישורי תקינה?

אם כן, מהיכן ובמה זה כרוך?

האם העובדה שמתבצע ייבוא סדיר של האופנוע המדובר תקל עליי בהמצאת אישורים מהסוג הזה, או שלחלופין לא אדרש להמציאם כלל?

 

3. מהן העלויות הנוספות הצפויות לי מלבד המס המופחת בשיעור של עד 26%?

3.1. מאיזו מדינה שיעור המס הוא הנמוך ביותר?

---

 

הסיבות שבגינן אני מעוניין באפשרות של ייבוא אישי הן כמובן המחיר, זמינות של תת דגמים ייחודיים, עלות מיסים ובירוקרטיה מופחתת בייבוא חלפים ושיפורים, ויכולת שיפור חוקית! וכמעט בלתי מוגבלת.

 

תודה רבה למסייעים

חג שמח!

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...