Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות למיני\סופר מיני אוטומט 40-45K ש"ח ובדיקה לפני קנייה


Stone
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן,

 

קראתי את השרשורים הדביקים ועשיתי חיפוש בפורום. את הרעיון הכללי אני מבין, במיוחד את החשיבות בבירור ההיסטוריה של הרכב עד כמה שניתן, אבל יש עוד שאלות.

 

הרכב ישמש אותי לנסיעות יום יומיות בעיקר על כבישים מהירים אבל גם בעיר. אני נוסע כ15K בשנה. חשוב לי שיהיה חסכוני בדלק וזול.פשוט לאחזקה. מתכננן בגדול להחזיק אותו 3-4 שנים.

 

הייתה לי הונדה אקורד 2004 בשלוש שנים אחרונות, אבל אני נוסע בעיקר לבד, כך שהיא לא עונה על הצרכים שלי כרגע. מכרתי אותה כבר עם קילומטראז מעל 200K

 

שתי שאלות כרגע:

 

1) הבנתי שלא לוקחים רכב לבדיקה בלי שהמוכר מתחייב על מנוע גיר ושילדה. מה ההתחייבות הזאת כוללת בכלל?

נניח מצאו שהטבעות על כל הבוכנות ממש שחוקות, ואתה מעדיף לוותר על הרכב ולהמשיך הלאה. מה קורה עם ה500 ש"ח ששמת?

 

מי שקנה ממני את ההונדה לא רצה לבדוק במכון ולא הייתי צריך להתחייב לו לכלום.

 

2) הפונטו איבו 2010-2012 עושות רושם ממש טוב ואני קוורא דברים טובים פה בפורום. מה שכן לא ברורה לי עלות האחזקה. אני קורא שאנשים פה חלוקים בנוגע לעלות הוצאות אחזקה סבירות. אני גם רואה די הרבה כאלה למכירה עם קילומטראז נמוך ואחרי 2 ידיים פרטיות בתוך 3 שנים, במחירים הרבה מתחת למחירון. כולן ללא תאונות לפי המוכרים.

 

3) אני מסתכל גם על פיאסטה טרנד 1.4 ומאזדה 2 דיינמיק. עוד המלצות?

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גיר רגיל בא בחשבון- גם יונדאי i20 שנת 2012 עם מנוע 1200 אופציה נחמדה. אם אוטומט- אתה יכול לקנות את היונדאי משנים 2010-2011 מחברת ליסינג/השכרה גדולה כמו אלדן, אוטוסנטר, שלמה סיקסט וכו' ולקבל אחריות על הרכב (בדרך כלל עם החברות הללו אין בעיות אבל כמובן שצריך לקחת לבדיקה).

אני בעלים של יונדאי i20 שנת 2009 ואני מאוד מרוצה מהרכב הוא חסכוני יחסית בדלק, נוח, מאובזר מאוד והטיפולים שלו לא כ"כ יקרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גיר רגיל בא בחשבון- גם יונדאי i20 שנת 2012 עם מנוע 1200 אופציה נחמדה. אם אוטומט- אתה יכול לקנות את היונדאי משנים 2010-2011 מחברת ליסינג/השכרה גדולה כמו אלדן, אוטוסנטר, שלמה סיקסט וכו' ולקבל אחריות על הרכב (בדרך כלל עם החברות הללו אין בעיות אבל כמובן שצריך לקחת לבדיקה).

אני בעלים של יונדאי i20 שנת 2009 ואני מאוד מרוצה מהרכב הוא חסכוני יחסית בדלק, נוח, מאובזר מאוד והטיפולים שלו לא כ"כ יקרים.

 

גיר ידני לא על הפרק מכמה סיבות כרגע. אם זה ישתנה אני אעדכן.

 

בנוגע ל i20 השנתון שאני רוצה הוא לא בתקציב שלי. 2011 אוטומטיות שכבר עברו בליסינג בשלב מסויים הם בין 55-65 ממה שאני רואה.

 

 

אם מישהו יכול להתייחס לנושא של בדיקה לפני קנייה שהעלתי, אני מאוד אעריך את זה. עוד לא הייתי במצב הזה ומה שההגיון שלי אומר זה כנראה לא המצב בשטח. מבחינתי בנאדם שמתחייב ונותן מילה שאין שום תקלת גיר\מנוע פגיעה בשילדה, ומתברר שיש, צריך להחזיר לי את הוצאות הבדיקה במקום.

 

אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. מי שיש לו נסיון במצב הזה, אודה אם יחלוק.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? תראה:

 

יונדאי.png

 

חוץ מיזה, על המחיר תמיד אפשר להתמקח.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Itamarg

 

תודה על התגובה. אני לא נבהל מבעלות ליסינג וגם לא מק"מ גבוה, אבל על הרכבים האלה אני לא רואה סיבה ללכת כשהדגמים שהזכרתי עולים 10% יותר ועשו 50% פחות ק"מ. מפרטי. אשמח לשמוע למה אתה חושב שזה עדיף.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנתון מתקדם יותר, אחריות (מה שמוכר פרטי לא יתן לך), בקיצור שקט נפשי.

אגב גם בחברות הליסינג אפשר למצוא רכבים עם ק"מ נמוך, צריך לעשות השוואות בסבלנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, רשמתי לפניי את הטריידאוף בין הק"מ הגבוה לשנתון והאחריות. מן הסתם גם חברה גדולה תכבד התחייבות לפני בדיקה במידה וימצאו ליקויים ברכב. לא מפתיע אותי שאתה ממליץ על זה. כמעט כל האנשים שאני מכיר לא קנו רכב מפרטי ומעדיפים איזשהו גוף רשמי להתנהל מולו. הסיבה שהצטרפתי לפורום הזה הייתה בדיוק בשביל לשקול גם קנייה מפרטי, שלא נותן אחריות.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...