Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב פרטי משנת 2008 \ 2009

תקציב בסביבות 20,000 \ 25,000 ש"ח

ממוצע צריכה שלי לדעתי הוא 20,000 ק"מ בשנה

הציעו לי ניסאן טידה \ קיה ריו \ יונדאי אקסנט

אהבתי יותר את הניסאן טידה מבחינת הצורה חיצונית שלה

 

 

חשוב לי:

חסכון בדלק

רכב אמין שיראה מוסך כמה שפחות או בכלל לא כמובן

לא מעניין אותי אבזור וכו'

 

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

ניסאן טידה 2008 ב-27 אלף ש"ח? נשמע לי זול מידי...

 

אם אתה רוצה מצאתי לא מזמן ניסאן נוט 2007 יד שנייה מליסינג ו-110 אלף קילומטרים ב-27 אלף ש"ח. שלח לי הודעה פרטית ואבדוק אם היא עדיין פנויה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
תבדוק ניסן נוט (Note), לדעתי מוצלחת יותר מהטידה.

 

אני נסעתי על שתיהן (ולא מעט) הטידה מרווחת יותר ויותר נוחה, לדעתי הטידה עדיפה בהרבה, למעט השימושיות של תא המטען

עקב הדלת החמישית של הנוט (אבל גם כך התא מטען של הטידה ענק).

בכל מקרה הטידה גם מאוד חסכונית ביחס למשפחתיות אחרות (הקורולה הרובוטית יותר).

 

אבל כמו שנאמר טידה בסכום הזה תצטרך לבדוק ב7 עיניים מכיוון שמשהו נשמע חשוד.

×
×
  • תוכן חדש...