Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה אסף על ההמלצה:-)

ולפותח השרשור ,אכן העישון נגרם לרוב מגומיות שסתומים,וכמו שאסף כתב אפשר להחלף אותם ללא פירוק ראש המנוע.

 

 

אורן

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התוסף שהכנסתי הוא של FORTE OIL FORTITIER מישהו מכיר והתנסה בתוסף הזה?אני השתמשתי פעמים בחומר אחר של החברה הזאת והיתי מרוצה מהתוצאה תוסף להורדת רעש מהמרימים

 

בנוסף כולם רושמים ואומרים שיש להשתמש בשמן גיר מיוחד ליונדאי.מה שאני רכשתי הוא מחברת MOTORCRAFT TYPE M עדין לא החלפתי האם כדי להחליף למקורי או מה שרכשתי גם עומד בתקן

תודה מראש

פורסם
בנוסף כולם רושמים ואומרים שיש להשתמש בשמן גיר מיוחד ליונדאי.מה שאני רכשתי הוא מחברת MOTORCRAFT TYPE M עדין לא החלפתי האם כדי להחליף למקורי או מה שרכשתי גם עומד בתקן
מה שרכשת עומד כנראה בתקנים של מאזדה/פורד. אתה צריך שמן בתקנים של יונדאי/קיה.

זהו שמן הגיר המתאים:

http://www.hyundaishop.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=tpflypage.tpl&product_id=30&category_id=25&option=com_virtuemart&Itemid=1

פורסם

באקסנט 2001 שמתי אמריקן איגל דקסרון 3. נוסע אותו הדבר.

כמובן בהמלצתו של בעל מכון גירים אמין.

 

בעבר הייתי שם סינטטי שרכשתי מיונדאי שופ.

פורסם

טוב הצלחתם לשכנע אותי וארכוש שמן מקורי וגומי לשסתומים והחליף בהקדם.

ניכנס לי 37 ליטר והצלחתי לינסוע 345 ק"מ זאת אומרת שהאוטו צורך 1 ל9 בערך שזה סביר מאוד לנסיעה בתוך העיר ופעמים עליה ארוכה שמצריכה כמה קיק דאון במהלך העליה

פורסם
טוב הצלחתם לשכנע אותי וארכוש שמן מקורי וגומי לשסתומים והחליף בהקדם.

ניכנס לי 37 ליטר והצלחתי לינסוע 345 ק"מ זאת אומרת שהאוטו צורך 1 ל9 בערך שזה סביר מאוד לנסיעה בתוך העיר ופעמים עליה ארוכה שמצריכה כמה קיק דאון במהלך העליה

 

הגטס שלך אוטומטית? איזה מנוע זה?

 

עושה רושם שהצריכה שלך קצת מוגזמת למה שאני מכיר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
הגטס שלך אוטומטית? איזה מנוע זה?

 

עושה רושם שהצריכה שלך קצת מוגזמת למה שאני מכיר.

האוטו אוטומט מנוע1350

מוגזם למה?רוב האנשים רשמו שהאוטו צורך הרבה יותר משהו כמו 1ליטר ל7-8

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום הוחלפו כל 12 הגומיות שסתומים .לפי מצבם של הישנים ניראה שהם היו צרכים כבר מזמן להיחלף.

עכשיו ניראה מה יהיה עם העשן .על הדרך הוחלף שמן הגיר ואטם מכסה שסתומים


×
×
  • תוכן חדש...