Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 523i 2008 לאחר בדיקה לפני קניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, הוא גם החליט שהוא לא מוכר לי כי הוא מצא מישהו שמשלם יותר בלי לעשות בדיקה... בהצלחה למי שיקבל את הצינור
אז למה הוא לא מכר לו?
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא לא מכר אותו, הוא עדיין מוצע למכירה וירד במחיר. מאמין לקבל טלפון שבוע הבא

 

המזל שיחק לך והציל אותך מהרכישה הזו.

 

בדקת כמה יעלה לך ביטוח מקיף לרכב כזה? (רמז - הרבה יותר ממה שנדמה).

כשתגיע למקום בילוי עם מכונית כזו תקפיד שלא לשתות גרגיר מעל המותר - כי בטוח שאותך המשטרה תעצור לבדיקת שכרות, אתה גם פתאום תגלה שעם הרכב הזה אתה נדרש הרבה יותר ממה שאתה רגיל לבדיקת מסמכים....

 

אני מקווה שברור לך שנזילות השמן מקורן ב"בדיקת עבירות" שהרכב עבר ולא באיכות בניה נמוכה.

 

לדעתי קודם תבדוק את הוצאות האחזקה של רכב כזה (ביטוח, טיפולים, איתוראן, פחת שנתי) ואז תחליט אם הרכישה באה מבחינתך בחשבון.

 

אז למה הוא לא מכר לו?

 

לאחרונה אחי מחפש בית לקניה.

 

כל בית שראינו עד כה, נמצא במו"מ מתקדם עם רוכשים פוטנציאלים רציניים ביותר, הדבר לא מנע מהמוכרים לקבל מאיתנו הצעות נמוכות מאלה של ה"קונה הרציני", עוד נקודה מעניינת שאף מו"מ מתקדם עדיין לא הבשיל לכדי עיסקה והקונים הרציניים עדיין לא שלפו את פנקס הצ'קים...

פורסם
המזל שיחק לך והציל אותך מהרכישה הזו.

 

בדקת כמה יעלה לך ביטוח מקיף לרכב כזה? (רמז - הרבה יותר ממה שנדמה).

כשתגיע למקום בילוי עם מכונית כזו תקפיד שלא לשתות גרגיר מעל המותר - כי בטוח שאותך המשטרה תעצור לבדיקת שכרות, אתה גם פתאום תגלה שעם הרכב הזה אתה נדרש הרבה יותר ממה שאתה רגיל לבדיקת מסמכים....

 

אני מקווה שברור לך שנזילות השמן מקורן ב"בדיקת עבירות" שהרכב עבר ולא באיכות בניה נמוכה.

 

לדעתי קודם תבדוק את הוצאות האחזקה של רכב כזה (ביטוח, טיפולים, איתוראן, פחת שנתי) ואז תחליט אם הרכישה באה מבחינתך בחשבון.

 

 

 

לאחרונה אחי מחפש בית לקניה.

 

כל בית שראינו עד כה, נמצא במו"מ מתקדם עם רוכשים פוטנציאלים רציניים ביותר, הדבר לא מנע מהמוכרים לקבל מאיתנו הצעות נמוכות מאלה של ה"קונה הרציני", עוד נקודה מעניינת שאף מו"מ מתקדם עדיין לא הבשיל לכדי עיסקה והקונים הרציניים עדיין לא שלפו את פנקס הצ'קים...

ֿ

 

למען האמת בדקתי את כל הדברים שציינת כאן ואני מודע להם מראש(עשיתי שיעורי בית לפני)

 

ולמה אתה מתכוון ב-"אני מקווה שברור לך שנזילות השמן מקורן ב"בדיקת עבירות" שהרכב עבר ולא באיכות בניה נמוכה."?

פורסם

נעים מאוד, אני ליטל בת 18 פולס מינוס, הבת של... המנכ״ל של החברה של המליונים.

כן, אבא קנה לי רכב, אבל כשהוא בחו"ל וזה רוב הזמן אני קורעת את העיר עם האוטו שלו, שהרבה יותר שווה.

סוג של אוטו מרוץ...

גם החבר שלי והחברים שלו חושבים ככה.

הכי כיף לקפוץ עם האוטו הזה במפרים, כמו במהיר ועצבני.

מזל שאבא שלי מוכר אותו כי קרענו לו את הצורה.

 

מרוצים? :wink:

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...