Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ענתיקות בדרכים ובחצרות, נובמבר - דצמבר 2012, הנחיות בהודעה הראשונה


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 1251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 275
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זוכר אחת שעמדה למכירה תקופה, במגרש של סוחר, ליד מכון וייצמן ברחובות

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

attachment.php?attachmentid=317417&d=1354808003

 

איזה יופי הגולף היא 4*4

 

ייבוא אישי. לא נמכר בישראל .

 

זוכר אחת שעמדה למכירה תקופה, במגרש של סוחר, ליד מכון וייצמן ברחובות

 

 

מדובר בדגם שנקרא גולף קאנטרי, 4X4, אכן ביבוא אישי יובאו שני רכבים בלבד.

השחורה מרחובות מדגם CHROMY נמצאת אצלי.

הירוקה שבתמונה מדגם ALL-ROUND משמשת כרכב יום יומי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בדגם שנקרא גולף קאנטרי, 4X4, אכן ביבוא אישי יובאו שני רכבים בלבד.

השחורה מרחובות מדגם CHROMY נמצאת אצלי.

הירוקה שבתמונה מדגם ALL-ROUND משמשת כרכב יום יומי.

אז יש עוד אחת (מוגבהת ונראה שנוסעים איתה בשטח).

אם מעוניינים אצלם ואעלה תמונה שלה.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכבר העלו כאן תמונה שלה, מדובר בסתם גולף שהוגבהה בצורה אגרסיבית ולא חכמה אבל בכיף, תעלה תמונות, אולי פתאום נגלה קאנטרי שלישית בישראל.:-D

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בדגם שנקרא גולף קאנטרי, 4X4, אכן ביבוא אישי יובאו שני רכבים בלבד.

השחורה מרחובות מדגם CHROMY נמצאת אצלי.

הירוקה שבתמונה מדגם ALL-ROUND משמשת כרכב יום יומי.

 

אתה יכול לפרט מה ההבדל בין שני הדגמים?

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע ממש מה הם ההבדלים בין הדגמים שבגירה רשם אבל אינה קצת פרטים על המנוע הדגם האירופי היה עם מנוע 1.8 114 סוסים ו 8 שסתומים, הדגם האמריקאי היה עם מנוע 2.0 134 סוסים ו 16 שסתומים

 

יש לי תמונות של השחורה אם מנהלי הפורום יסכימו אני יעלה תמונה או שתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעל האוטו ואני מסכים.

 

תיקון קטן, לא היה "דגם אמריקאי", כמעט כל הרכבים הם 1800 8V עם מיעוט של רכבי דיזל.

 

לקראת סוף ימי הדגם יוצרו מאט מאוד קאנטרי שזכו לסמל ה GTI והיה בהן מנוע 1800 16V (מה נקרא בפלוצוגנית מצויה KR) אבל מדובר במספרים ממש קטנים (כמה עשרות) והן נמכרו לעובדי VW בלבד.

 

 

ההבדל בין הירוקה לשחורה:

מכנית אין שום שינוי, הרכבים זהים.

 

מנוע 1800 8V (דגם מנוע P1).

תיבת הילוכים 5 הילוכים והינע 4X4 מסוג סינכרו.

 

ברמת האיבזור, הירוקה היא מדגם שנקרא ALLROUND והוא דגם הבסיס, הכל מכני, הכל ידני, הפעלת חלונות ידנית וכו'.

 

השחורה היא מדגם CHROMY, בנוסף לחישמול כל המקובל |(ח"ח, נ"מ וכו') יש לה גם:

הגה כח,

ריפודי ודיפוני עור בגוון קרם,

כל הצנרת השחורה מצופה כרום (מכאן שם הדגם),

ג'אנטים ייחודיים לדגם (7X15) עם צמידי 205/60/15 (מידה מחורבנת),

גגון מקורי,

וו גרירה מקורי עם כיוון פנסים ראשיים... חשמלי כמובן,

גג בד גדול חשמלי,

ועוד.

 

דרך אגב, את הקאנטרי לא הרכיבו במפעלי פולקסוואגן, היא נבנתה (על בסיס הגולף סינכרו כמובן) במפעלי שטייר פוך האוסטרים.

 

 

תראו איך הרכב נראה מלמטה, היה להם כנראה הרבה מאוד עודפים של צנרת 3 צול!:lol:

 

שימו לב גם לפעמונים העבים שמגנים על ה"ציריות האחוריות".

 

Steyr_Puch_chassis.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, זה מהתקופה בלי הבול-באר (המקורי), הבעלים הקודם הוריד אותו עקב תאונה קלה.

 

איך מורידים בול-באר?

 

מביאים דיסק וחותכים את 2 צונורות הכרום, זה הרי יהיה נורא קל לרתך אותם בחזרה מבלי לפגוע בציפוי.

 

מה הבעיה לפתוח 4 ברגים ולפרק אותו בשלמותו? :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

תראו איך הרכב נראה מלמטה, היה להם כנראה הרבה מאוד עודפים של צנרת 3 צול!:lol:

 

 

שלדת צינורות הורכבה במספר רכבי ספורט איכותיים בשנות השישים והשבעים כדוגמת AC .

זה לדעתי לא מעיד על עודפים אלא איכות אוסטרו-גרמנית :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, אחרי הכל, מדובר בגולף MK2. זאת תקופה של VW שהכל נכנס לתוך תא המנוע הזה ובקלות ייתרה.

 

התקנה של מנוע V6, 20VT, 1800T, או G60 (שדרך אגב מותקן עכשיו אצלי) ועוד שלל מנועים חזקים עם פוטנציאל שיפורים אדיר הוא עניין של מה בכך.

 

הראלי, עם מכלולי מקור זהים, שלא נמצא בגרמניה אלא פה בישראל , נוסע עם מנוע 20VT משופר לעייפה ואת מערכת הסינכרו החליפו בהאלדקס, כולם תרומתה הצנועה של איזה TT קואטרו מרוסקת.

 

הרכב נוסע חזק מ-א-ו-ד!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1251 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...