Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בזיהוי רעש,הועלה וידאו לצורך זיהוי. פולקסווגן פולו 2001


lidor578
שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמע ידידי,

צפיתי בסרטון, אם אני מבין נכון מדובר מאזור הפלסטיק/תריסים של המזגן.

ממליץ לך לבדוק 3 דברים:

1. ייתכן ונשבר חלק מהשלבים של המזגן ונפל לבפנים.

2. ייתכן וכל הפלסטיק של התריסים לא מקבוע/יושב טוב- אפשר להוציא ולחבר מחדש- בדר"כ עוזר.

3. יכול להיות חוטים מאחורי הרדיו דיסק נוגעים בגוף.

 

שא ברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוטו של ההורים של אשתי(אותו אוטו) היה את אותו הרעש, הרעש נבע כתוצאה מחיבור גמיש של האגזוז בחלק הקדמי של הרכב באזור של הקרטר.

תנסה לבדוק את החיבור הגמיש הזה של האגזוז, אולי גם אצלך הוא עושה את הרעשים הללו.

 

380236.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיגש למקום המתמחה באגזוזים קבל מהם הצעת מחיר.

תוכל למצוא אותו אם תתכופף מתחת לאוטו באזור של המנוע ממש ליד הקרטר (אגן שמן) אתה תראה את הצינור של האגזוז(ברזל) נהפך ל שרוול גמיש(גם כן מברזל) ובד"כ ברוב הפולויים שנסעתי עד היום היה את הרעש הזה בכל מני רמות וברובן החלק הזה עשה את הרעש הזה.

זה החלק ככה הוא נראה:

2001 exhaust 2.JPG

2001 exhaust.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מאמין שאפשר לתקן לבד אלא אם כן יש לך ליפט ורתכת ייעודית לריתוך אגזוזים.

בד"כ הבעיה שהחלק הזה מולחם לצינור אגזוז ועם הזמן התפר של הריתוך נסדק/נשבר ואז החלק הזה מתחיל להשתפשף בצינור של האגזוז ולעשות רעשים בזמן תנועה.

עלות תיקון לא גדולה באזור ה 100 ש"ח אלא אם כן נדרש להחליף את החיבור הגמיש הזה ואז כמובן צריך לקחת בחשבון את עלות החלק שעלותו לא ידועה לי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי בעיה דומה לשלך, והחלק הזה הוחלף בזמנו במוסך רון בעלות של 350 ש"ח כולל עבודה ומאז הרעשים נעלמו.

Current: Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר שטויות, אמרתי לך ש 100 ש"ח עלות התיקון במידה ולא נדרש להחליף את החלק עצמו אלא לבצע תיקון ריתוך! כנראה שלא ניתן היה לרתך את החלק ושמו חלק חדש ולכן המחיר של 350 ש"ח שזה ממש אבל ממש לא יקר.

זה החלק המדובר:

FE-Musterbild_2.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...