Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מורה נבוכים למותגי צמיגים - הטוב ,הרע והבינוני.


beamvelavan
שימו לב! השרשור הזה בן 754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראיתי שבצמיג של TOYO PROXES אצל חבר לדופן הצמיג שעוטפת את הג'אנט ישנה מאין בליטת הגנה. זאת אומרת דופן הצמיג בולטת יותר מן הג'אנט ובכך נותנת לו סוג של הגנה.

האם כך הדבר בצמיג HANKOOK K107?

אילו צמיגים כן נותנים הגנה שכזו?

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

זה שרשור מצויין לדעתי - למדתי ממנו המון בבואי לבחור צמיגים ל 407 שלי.

לכן אעדכן לגבי הסטים שהיו אצלי.

 

מידה: 185/55R15

רכב: 206 GTI

 

חוות הדעת שלי היא על בסיס ההתנסות שלי - ללא נסיעה על המגבלות וכו' - נסיעה יומ-יומית רגילה.

הרכב תמיד היה מכוסה או חנה בחנייה מקורה - לכן השפעת השמש צריכה להיות זהה בכל הסטים.

 

סט ראשון:

Dynaxer HP2 - Kleber - החזיק שנתיים עם ק"מ של 37,400.

נרכש כאשר הוא די טרי - סה"כ סא "בסדר" לא מצטיין בשום תחום, אך בעל אחיזה טובה גם ברטוב וגם ביבש. בעל דופן רכה שמייצרת מן בטן גם כאשר ה PSI ממולא לפי התקן + 2 לטובת פיצוי על צמיג חם. לא הייתי מציין אותו לטובה מבחינת נוחות או רעש. התייבשו לי אחרי שנתיים כשעליהם עוד "בשר" רב

 

סט שני ושלישי:

YOKOHAMA S.DRIVE 82V - הסט הראשון החזיק 4 שנים ו5 חודשים ו 63,800 ק"מ.

הסט השני הורכב לפני שנה וחצי והרכב נמכר איתו כאשר הצמיגים במצב מעולה.

 

הצמיגים לא פחות נוחים מהקלבר. מחזיקים מעמד באופן מצויין - לא מתייבשים.

יחסית לקלבר הרכב הרגיש הרבה יותר חד ומחובר לכביש. לא היו מרעישים יותר. סה"כ התאים לי מאוד ולכן המשכתי עם הצמיגים הנ"ל. אחיזה טובה בכל התנאים, מקנה הרגשה יציבה ובטוחה.

 

לגבי ה 407 שלי,

כרגע מותקן מקדימה סט די טרי של TOYO CF1 ומאחורה NITTO NT830.

הרכב בבעלותי לא מספיק זמן כדיי לחוות דעה. אני יכול רק לציין כי ה CF1 מייצר מעט רעשי כביש. שמתי לב לכך אחרי שהחלפתי את האחוריים ל NITTO. רעש הכביש מגיע בעיקר מהציר הקדמי עכשיו.

 

ה NITTO החליפו DUNLOP DZ101 שהיו במצב לא משהו וגרמו לרעשים ניכרים מהציר האחורי במהירות העולה על 90 קמ"ש. כמו כן ה DUNLOP לא הזקנו טוב ונוצרו מן גלים בין החתכים (פסי הסוליה) השונים של הצמיג - כאשר הצמיג בן כ 3 שנים.

 

למי שמתעניין ב NITTO NT830 ולא מוצא עליהם פרטים, אני מצרף תמונה של מדבקת התקן שמודבקת על הצמיגים.

הצמיג מיוצר ביפן

 

Nitto_Sticker_S.jpg

יואב :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מידה: 215/55/16 93V.

רכב: פורד פוקוס MK3.

 

הרכב הגיע עם סט ברידג'סטון Turanza ER300 (תוצרת צרפת), גמע 17K ק"מ והחזיק כמעט שנתיים. בחודשים האחרונים החלו רעידות, משיכות ושאר תופעות לא ברורות - שהחמירו בשבועות האחרונים. לאחר שנבדק כי הכל תקין ברכב / פרונט, נקבע כי יש פגם שהוא בלפחות שני צמיגים, כך שהחלו החיפושים אחר סט חדש.

 

המועמדים היו - מישלין פרימסי 3, קונטי' פרמיום קונטקט 5, טויו T1SPORT והנקוק K107. לאחר קדיחות רבות בנט' והתייעצויות רבות, הוחלט לבחור דווקא בהנקוק (עימם היה לי ניסיון נחמד על הרינג - בסוויפט). למי שאינו יודע, בניגוד למישלין ולקונטי' הנחשבים כצמיגי טורינג פרמיום, ההנקוק (כמו הטויו) נחשב ל-UHP.

 

חוו"ד קצרצה אחרי 5 ימים ומעל 1000 ק"מ:

 

- האחיזה ביבש טובה באלפי מונים משל הברידג'סטון. במקומות בהם הברידג'סטון החלו להכנע, ההנקוק לא מגלים שמץ של סימני כניעה, בעיקר אחרי חימום קליל. גם ההגה מרגיש מעט חד יותר.

 

- חששתי שהאחיזה על יבש תבוא על חשבון האחיזה ברטוב, אך הגשמים של אתמול וכבישי המרכז הדי מוצפים - הוכיחו שחששתי לשווא. גם ברטוב האחיזה טובה בהחלט ואינה נופלת מאלו של הברידג'סטונים.

 

- מבחינת איכות נסיעה ושקט ישנו שיפור קל. שקטים יותר מהברידג'סטון (לפחות כרגע, בטח ישתנה עם שחיקתם) ומרגישים מעט נוחים יותר (TW נמוך די מהותית משל הברידג'סטון).

 

מחיר: 425 ש"ח לצמיג.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מצחיק, בדיוק חשבתי לעצמי שחובה שרשור כזה בפורום אך מאחר ואני מתרחק ממגה שרשורים מחשש לחפירות, לא ידעתי על קיומו של זה.

 

מידה 205/55R16

Toyo T1R

(אלפא 147)

מחיר טוב, סביר מבחינת רעש, אחיזה גבוהה מאוד.

הבעיה מתחילה אחרי לא הרבה ק"מ (במקרה שלי כ-6000 ק"מ שכללו לא מעט "עבודה"),

אמנם לא הופך לצמיג מסוכן ועדיין ללא סדקים או סוליה שחוקה, אך בהחלט מאבד מתכונותיו בצורה מוחשית.

לא הייתי חוזר שוב על הקניה.

 

מידה 205/55R16

Toyo CF2

(פיאט בראבו)

רביעייה שהוחלפה במכה, החליפה ברידג'סטון (לא זוכר את הדגם) שהגיעו מהיצרן והחזיקו כמעט 60 אלף ק"מ.

הטויו מפתיע מאוד. שקט, הרבה יותר מהברידג'סטון, אוחז מצויין ביבש וברטוב ומסתדר טוב מאוד עם תוואי מפותל.

צמיג משפחתי מומלץ מאוד.

כ-1700 לרביעייה על האוטו.

הורכבו בצמיגי יוסי בכרמיאל, בחור שאני מכיר שנים ורוכש דרכו לא מעט. ישר ועומד במילתו.

 

מידה 205/40R17

Conti Sport 5

(אבארט 500)

זוג שהורכב מאחור. קדימה הועברו R888 במצב חדש במקום זוג זהה שנשחק למוות.

ה-R888 הוא כידוע צמיג בעל יכולות משובחות ביותר בקיץ, חששתי/התבאסתי מהחלפתו אחרי שהתרגלתי לרף הגבוה (ופייר, הוא גם נראה בנ"ז),

אבל עקב תוואי יומיומי מפותל לא רציתי אותו שוב - בגלל יכולת חורף מוגבלת.

אז חיפשתי צמיג בתצורה סטנדרטית שמשלב יכולת חורף טובה והתקבעתי על הקונטי' עקב זמינות, מחיר שהיה לי נוח וביקורות טובות.

שמחתי לפגוש צמיג שלא נופל משמעותית מהטויו, לא מרעיש (כאילו אפשר לשמוע משהו באבארט), אחיזה גבוהה מאוד בקיץ (עוד לא ננהג חזק בחורף).

כ-800 ש"ח החתכה.

הורכבו בצמיגי פרויד, עסק ישר ואמין שמבין לרחשי ליבם של הפסיכים שאנחנו נהנים להיות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...

עדכון,

אחרי 3 שנים וכ 30K ק"מ ,מעדכן לגבי סט צמיגי הניטו NT830 שברשותי ,

בהתחלה הצמיג נוח מאוד ושקט

אחיזה טובה על יבש ועל רטוב

אני לא מחשיב את עצמי כנהג אגרסיבי ובטח לא אשתי (אלא אם כן אני מפספס משהו) ובכל זאת הבלאי התחיל מוקדם והכתף החיצונית נשחקה מהר לדעתי סביב השנה שנה וחצי , ומרגישים זאת מיד באחיזה גם על יבש, ובתחושות הכביש שעוברות להיגוי באותו תווך זמן התחילו להופיע גם סדקים עדינים בצמיג , וכעת בימים האחרונים אני מרגיש שלחץ האוויר בצמיג יורד לאט לאט ואני ממלא עד שממש בימים הקרובים אחליף.

הרכב נוסע רק על כביש סלול , נוסע לרוב במהירות חוקית והפניות נעשות בצורה נוחה למעט פעמים בודדות של תקיפה.

בכל זאת מדובר על רכב המכיל אשה+3 .

אני לא כ"כ מרוצה לסיכום, ולא הייתי רוכש אותם שנית. בזמנו שילמתי עליהם סביב 2300 ש"ח.

 

כעת מחפש מחליף לסט חדש ומחפש משהו איכותי וטוב למידות 17 215/50 .

 

C4F

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מידה כמו אצלי, וגם אני התאכזבתי מהNT830, וחזרתי ל T1 SPORT שגם יותר זולים וגם יותר טובים מהם, מכל הבחינות.

הניטו היו גרועים לדעתי גם כשהם היו חדשים (גם ביבש וגם ברטוב), וגם נשחקו מהר מאד.

אתה יכול לקרוא קצת יותר בשרשור הזה :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?448807-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2012-(2-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8)/page6

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אני נמצא כבר שבוע וחצי בתאילנד.

כיוון שאני כבר פעם שנייה פה, החלטתי הפעם לבדוק איזה צמיגים התאילנדים נועלים.

להפתעתי לא נתקלתי באף רכב שנעל צמיגים סיניים, כולל רכבים שנמצאים באיזורים כפריים או טנדרים ישנים.

המוצג הכי "נחות" שראיתי זה מקסיס (בעיקר על רכבי שטח ורכבי הסעות).

רוב המותגים פה הם מתוצרת בריג'סטון, יוקוהומה, דנלופ, גודייר ופיירסטון.

 

מעניין לדעת אם באמת לתאילנדים יש טעם איכותי או שמדובר בדגמים שמיוצרים מראש במדינות עולם שלישי.

 

מצד שני, גם שם התחילו להיות הרבה אוטובוסים סיניים - בעיקר מתוצרת קינגלונג, סאנלונג, פוטון, יוטונג וגולדן דרגון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ערכתי בדיקה דומה בערים גדולות בסין עצמה (בייג'ינג, שנגחאי, שנז'ן) וגם שם לא ראיתי הרבה צמיגים סיניים.

 

אמנם ראיתי מידע אמפירי שצמיגים סיניים נמכרים בסין הרבה יותר מאשר מותגים מערביים, אך לדעתי אותם רוכשים אנשים עם מכוניות פשוטות יותר ובערים קטנות יותר, שמטים את הכף.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נמצא כבר שבוע וחצי בתאילנד.

כיוון שאני כבר פעם שנייה פה, החלטתי הפעם לבדוק איזה צמיגים התאילנדים נועלים.

להפתעתי לא נתקלתי באף רכב שנעל צמיגים סיניים, כולל רכבים שנמצאים באיזורים כפריים או טנדרים ישנים.

המוצג הכי "נחות" שראיתי זה מקסיס (בעיקר על רכבי שטח ורכבי הסעות).

רוב המותגים פה הם מתוצרת בריג'סטון, יוקוהומה, דנלופ, גודייר ופיירסטון.

 

מעניין לדעת אם באמת לתאילנדים יש טעם איכותי או שמדובר בדגמים שמיוצרים מראש במדינות עולם שלישי.

 

מצד שני, גם שם התחילו להיות הרבה אוטובוסים סיניים - בעיקר מתוצרת קינגלונג, סאנלונג, פוטון, יוטונג וגולדן דרגון.

לרוב היצרנים יש מפעלים בתאילנד ,הם מיצרים לשוק המקומי וסביבתו אבל צמיגים אילו פחות טובים משמעתית מהמיוצרים במערב . רכבי הגומי שונים והם יותר קרובים לסינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הצצתי על צמיגי הרכבים בערים הגדולות בסין שם בקרתי בשבועיים האחרונים. כמעט כולם ממותגים איכותיים ולא מותגים סינים עלומי שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...