Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

לא סביר לטעמי.

אם הייתי משכיר/מחכיר כל דבר שהוא הייתי דורש מהלקוח לחתום על מסמך בו הוא מצהיר כי נשוא העיסקה אינו שלו (אע"פ כי החוק קובע זאת מפורשות). אם אני הקטן חושב כך אני מניח כי חברה המבצעת עיסקה בסכומים מעט יותר גדולים נקטה באמצעי זהירות מינימלי כזה ויכולה כעת לפנות למחזיקים ולדרוש את הסוללות או להגיש נגדם תביעה בסדר דין מקוצר.

 

מה שמוזר לי הוא כי רנו עדיין לא ביצעה את הצעד הזה, ככל שעובר הזמן גדל הסיכוי כי צד שלישי יטען לחזקה (דה פאקטו, על תשלומים/התחיבויות מהעבר מול BP) ויקשה עליהם בתהליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בחוזים המקוריים של בטר פלייס מובהר במפורש שהסוללות אינן רכוש בעל הרכב אלא רכוש בטר פלייס.

באחד השרשורים העלו פה סריקה של החוזה, אתה מוזמן לחפש.

 

לגבי רנו - הסוללות אינן שלה אלא של בטר פלייס.

לרנו יש "רק" שעבוד ספציפי על (רוב? כל?) הסוללות.

 

למיטב הבנתי המשפטית (ואני לא עו"ד ואשמח אם עו"ד שמבין משהו בפירוקים יגיב) השעבוד לא מקנה לרנו זכות לתפוס את הנכס (הסוללות) אלא רק מקנה להם עדיפות בקבלת הכספים מקופת הפירוק.

הסוללות יימסרו למי שיקנה את החברה נקיות מכל שעבוד (שוב - לפי מיטב הבנתי הלא מקצועית של דיני חברות בפירוק)

 

לרנו יש גם שיקול נוסף - יחסי ציבור.

בשביל 900 ומשהו סוללות ששוות כמה עשרות מליונים בודדים יכול להיות שהם לא רוצים לעשות לעצמם יחסי ציבור של "האיש הרע" שבא לקחת את הסוללות ולשלוח את כל המכוניות האלה לגריטה.

הם כן רוצים לשווק מכוניות חשמליות בעתיד וכזו אפיזודה לא תעזור להם כל כך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני הקטן חושב כך אני מניח כי חברה המבצעת עיסקה בסכומים מעט יותר גדולים נקטה באמצעי זהירות מינימלי כזה...

אל תמהר להקטין את עצמך, יש בעסקה הזו "גדולים וחכמים" שמסתבר שהם הרבה פחות ממך:

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3613627,00.html

....במקרה שבו פעם אחר פעם מתבטלת המכירה לרוכשות משום שלא הצליחו לעמוד בתשלום הראשון, השאלה המתבקשת היא אם נבדקה כראוי היכולת הכלכלית של המציעות, ומדוע לא הצליחו המפרקים לגלות מבעוד מועד את סימני האזהרה. לאחר שהתברר שסאנרייז אינה עומדת בתשלום הראשון, פנתה המועמדת השנייה בראשות צחי מרקור לבית המשפט וטענה שבתחילה ביקשה להגיש הצעה משותפת עם סאנרייז, "אך נסוגה בשל חשש כבד שלסאנרייז אין המשאבים הכלכליים הדרושים".

 

ואם למרקור היה "חשש כבד", איך החשש הזה נעלם מעיניהם של המפרקים? ואיך הסיפור חזר על עצמו שוב, כשבפעם השנייה היה זה מרקור שהתברר ש"אין לו המשאבים הכלכליים הדרושים"?

 

 

....היעדר היכולת הכלכלית היה יכול להיחשף בשלב מוקדם יותר, אם שתי העסקאות לא היו מאושרות בלא תשלום מיידי של מקדמה מכובדת. בפועל, התשלום הראשון לקבוצת סאנרייז נקבע ל־14 יום לאחר אישור העסקה בבית המשפט. התשלום הראשון לקבוצת מרקור נקבע לכמעט חמישה שבועות לאחר אישור בית המשפט. בכל חוזה סטנדרטי אין חתימה בלא תשלום כלשהו. מדוע כאן אפשרו לשלם באיחור? ומדוע הסכימו המפרקים להעביר את נכסי החברה לרוכשות בטרם קיבלו אפילו את התשלום הראשון?

 

עו"ד מהתחום אמר ל"כלכליסט" שאולי "השופט שילה צריך לתת דין וחשבון אם המפרקים שמינה נכשלים שוב ושוב". לדבריו, "כשחותמים על ההסכם הכי פשוט למכירת דירה, לוקחים בעת החתימה מקדמה של 20% לפחות בצ'ק בנקאי. אני, כמפרק, לא הבאתי לאישור בית משפט עסקה ללא מקדמה של 40% שמוחזקת אצלי בנאמנות. זה אלף-בית של הסכמים, אבל נראה שאת זה לא הספיקה המפרקת ללמוד בהתמחות המופלאה אצל השופט שילה". נקודה שנייה שציין הפרקליט היא בדיקת היכולת הכלכלית: "למשל, אישור בנקאי שלפיו למציעה יש הון של כך וכך. בכל מכרז הכי שולי אתה מבקש מהמשתתפים להציג יכולת כלכלית"....

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם וויל, אני חושב שכל מה שרנו רוצה זה שעננת הצחנה התקשורתית הזו תתפוגג.

 

הציטוט שהביא בגירה הוא לעניין.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאומן, הנהגים הרגישו את נחת זרועו של "האח הגדול"...

מה יעשה לנהג שחושדים שלא שילם בזמן לחברה?

מנתקים לו את הזרם!

בקיצור, מי שקנה בטר פלייס מבין עכשיו שמחזיקים אותו בביצים.

 

 

הורידו את השאלטר: לקוחות בטר פלייס גילו שטעינת המכוניות החשמליות נחתכה בכ-60%

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3613990,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכן מי שרכש, מה שנקרה חמור קופץ בראש.

אני הייתי משלים עם האובדן של הכסף ופשוט מוכר גם בחלקים ורק לרכוש רכב בנזין חסכוני ולא מזהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשית אותנו טמבלים

אל תצחיק תקלות שאף אחד לא יודע להתעסק איתם ? אין דבר כזה כל תקלה מטופלת מהר ויעיל ובמקרים קשים או חדשים היבואן והיצרן מעורבים

לפי הכותרות האחרונות בעיתונים כנראה לא ישארו הרבה רכבים שתצטרך לטפל בהם :-)

 

כמה ניסיון כבר יש לכם בטיפול ברכבים האלה ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2685587

 

נו באמת?

המדינה הרגה את הרכב החשמלי? איך? עם מיסוי של 8% לעומת 83% לרכב בנזין/דיזל?

 

פרוייקט לאומי? לא חסר לנו חזירים במדינה, עכשיו בנוסף לעובדי נמל/חברת החשמל/אברכים/תקציב בטחון מנופח אני צריך גם לשלם מהמיסים שלי למונופול החזירי שנקרא בטר פלייס.

 

מצטער להגיד לאיש אנשי יחסי הציבור, אבל בטר פלייס הרגו את עצמם.

הם אלה שמכרו רכב עם טווח של 150 ק"מ במחיר של פלואנס דיזל.

הם אלה שתמחרו חבילות חשמל פי 10 מהמחיר במקרה שהצרכן היה בוחר להטעין אותה בעצמו.

הם אלו שרצו מונופול בתחום טעינת החשמל והעבירו חוק שלא יהיה ניתן להטעין מהשקע הביתי.

 

האם המדינה הפכה את ווייז לפרוויקט לאומי למרות שהוא הצליח? ממש לא, בטר פלייס היא חברה פרטית שפשוט לא הצליחה וזה צריך להיות בעיה שלה.

 

מקווה שניסאן ליף תצליח, בנתיים החשמלית שלא כבולה לשום חוזה וזה יהיה עוד מסמר בארון הקבורה של בטר פלייס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בדיוק. מה הטעם להחליף את התלות בדלק בחבילת חשמל יקרה יותר מהחשמל בבית, דבר שרק מלחשוב עליו אתה מתחיל להרגיש מפגר. אין ספק שהרכבים החשמליים הם העתיד, אבל לא במתכונת הזו.

לדעתי הלא מקצועית, אם בטר פלייס היתה מיבאת מכונית חשמלית שנטענת בבית אפילו עם טווח עלוב של 120 ק"מ ונותנת לה שירות במוסכים הם היו מוכרים טונות של מכוניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשאלת השאלה מיהוא אותו שרון ביידר, מה הוא בכלל מבין בתחום וכמה כסף הוא קיבל (וממי) עבור הכתבת קישקוש הזו שכל קשר בינה לבין המציאות הוא מקרי ביותר.

 

על הציטוט האומלל הזה יש להסיק רק שתי מסקנות אפשריות

 

הגורם שהוביל במובהק למותה של המכונית החשמלית בישראל היא מדינת ישראל.

 

או שמדובר באדם לא ישר שקיבל כסף ממישהוא בכדי לכתוב את המשפט הזה או שמדובר באידיוט חסר כל הבנה בתחום שהחליט לקשקש את מה שכרגיל, הנייר והדיו סופגים בשקט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חוזר בי מכל ההאשמות שהאיש הוא שקרן או דביל, האמת הרבה יותר פשוטה,

 

הוא

דובר העמותה לקידום תחבורה חשמלית

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים , היום אבא שלי קיבל הודעה מבטר פלייס , והחל מלפני שעה תחנות הטעינה ברחבי הארץ אינן פעילות עוד. נקודות ההטענה , למי שיש , כרגע ימשיכו לפעול.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחנות הטעינה? אתה אולי מתכוון לתחנות ההחלפה. בכל מקרה זה היה צפוי, עלות ההפעלה שלהן גבוהה ואין מצב בו בעלי הרכב החשמלי הקיימים כיום יממנו אותם.

 

מישהו רוצה לנחש מתי גם נקודות ההטענה יפסיקו להיות פעילות? אני מהמר על סוף 2013 עקב סיום שנת המס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שיפסיקו אותן? הן מקור ההכנסה הכי ריווחי לחברה במצבה הנוכחי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמדות הטעינה הפרטיות אין סיבה שיפסיקו לפעול, כל עוד בעל הרכב עשה אחד מהשניים:

1. ישלם למי שיקנה את בטר פלייס כמה שידרשו

2. הוציא את ה-SIM.

 

עמדות הטעינה הציבוריות - אם יהיה רוכש שיתפעל את חלקן (אלו שמוצבות אצל בעלי קרקע שדרישות השכירות שלהם צנועות מאוד עד אפסיות) אז יעבדו.

לדעתי יש בעלי עסקים מסויימים (מלונות למשל) שכדאי להם שתהיה עמדה אצלהם גם אם הם לא מקבלים עליה שום שכירות, זה מושך לקוחות ולא עולה כלום.

 

הכל כולל הכל יש פה פוטנציאל עסקי לאספקת שירותי טעינה באיזה 100 שקל לחודש, כפול 1300 מכוניות יוצא הכנסות 130k לחודש.

 

כמובן יש את הבוננזה של למכור 300 מכוניות בזיל הזול ולעשות רווח חד פעמי...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...