Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חווט רמקולים -מזדה 2


itzik.m
שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

:shock:חג שמח לכולם.

האם משהו יודע איך אפשרי לדעת באיזה צבע זה הפלוס או המינוס בחוטים לדלתות האחוריות:

דלת ימין-שחור פס כחול,לבן פס כחול

דלת שמאלית-סגול ,ורוד

אין שום סימונים גם ברמקול אין סימונים(רמקול של הרכב)אני פשוט רוצה להחליף רמקולים.

בתוספת אולי גם לגבי הקידמיים.

בתודה מראש לכל העונים נכונה:cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט לחבר תרמקול לתת קצת בווליום ולבדוק איך הוא עובד יותר טוב בלי עיוותים.. :)

שומעים טוב החיבורים נכונים יש עיוותים ורעשים תנסה להפוך זה מה שאני עשיתי לפחות במאזדה 2 שלי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חג שמח

אני נימצא באמצע תהליך החלפת הרמקולים האורגינליים ברכב.

בשירשור בקשתי יידע מה הפלוס ומה המינוסים ברכב(רמקולים)אני מוסיף את רמקול שמאל בדלת הקידמית:חוט אחד הוא אדום אם פסים קטניםבלבן וחוט לבן אם פסים קטנים באפור.

חברה אין אחד שיודע אולי איזה מרכיב, אולי מישהו מהתחום?הרי זה מאוד חשוב לדעת את הניגודים לגבי איכות הסאונד.

"בחיית"חברה עזרו לתת תשובה.בבדיקה שעשיתי אם "טסטר 12v " בשני המצבים נידלקת מנורת הביקורת גם במינוס וגם בפלוס.

אולי ינתן יידע ע"י חברי הפורום איך בודקים ענין זה.זה לא נכון לבדיקה כמו שכתב פה חבר ניכבד כי לפי האזנה לסאונד תדע האם החיבור טוב או לא.

מת לתשובה עיניינית כי אני חייב לגמור היום את ההרכבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אינני טועה תוכל לבדוק עם מד מתח , אם תתקבל תשובה חיובית הרי שהחוט שחיברת לחוט השחור של המד מתח הוא המינוס אם מתקבלת תשובה שלילית סימן שזה בדיוק הפוך בהצלחה. ( זה לגבי החוטים של הרמקול )

 

יש שיטה אחרת שהייתי חושב לעשות , אבל חכה עם זה עד שמישהו פה מהפורום יגיב לך את דעתו בנושא.

 

השיטה כזו:

 

לוקח חוט מהמצבר מחבר למנורה שאמורה לעבוד על 12 וולט ומחבר לאחד החוטים של הרמקול (לנתק את הרמקול לפני)

 

במידה והמנורה נדלקת החוט שחיברת אליו זה המינוס במידה ולא נדלקת זה בדיוק הפוך. 8)

 

חוץ מזה שזה לא משפיע ברמקולים מהסוג הזה אז חבל על המאמץ

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עוד שיטה שאני מכיר - אבל תצטרך להיות זהיר איתה.

 

תיקח סוללה 9 וולט. תנתק את החוטים מהרמקול. תחבר את קטבי הסוללה לחצי שניה לרמקול. אם הוא זז החוצה אז איפה שהפלוס של הסוללה זה גם הפלוס של הרמקול ואם הוא קפץ פנימה אז איפה שהפלוס של הסוללה זה המינוס של הרמקול.

ואז אתה יודע לפי המיקום של החוטים שהיו בהתחלה מה זה מה.

חשוב להזהר לא לתת מגע ארוך על מנת לא להזיק לרמקול. וכן חשוב לנתק את הרמקול מהרדיו דיסק

 

בהצלחה

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...