Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמנשך להודעתי הקודמת.

החלטנו ללכת על קניה של חיפושית ושיפוצה לאט לאט.

החלטנו לרכוש רכב במצב נסיעה כדי שנוכל לנוע איתו ממקום למקום בעת הצורך ולחסוך קצת כאבי ראש (רכב אספנות ראשון)

בימים האחרונים ביררתי קצת לגבי ביטוח לרכב, אני צריך רק חובה, או חובה וצד ג'- מקסימום, הרכב יהיה רכב רביעי במשפחה, גם כשיהיה מוכן הוא יסע פעם בשבוע בערך כרגע קיבלתי הצעה של 1200 שקל (חובה+ג') וזה נראה לי מוגזם, אני קורא בכול מקום שביטוח לרכב אספנות עולה סביב ה400 שקלים.

חשוב לציין שאני נהג צעיר (בן 22), הרכב עוד לא נרכש, אבל יש אחת ממש על הכוונת שאנחנו מתכוונים לסגור עיסקה כבר השבוע או בתחילת שבוע הבא, אבל עניין הביטוח כרגע הרתיע אותי, אז אם תוכלו לכוון אותי קצת בעניין אני אשמח, תודה מראש לכולם.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

הרבה מהחברה של מועדון החיפושיות מבטחים אצל חמדה גלט

 

גלט-פבריקנט חמדה

הנשיא 44, קרית אונו 55570

035357903

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

יש לך את חברת "הפול" כשעמדתי לקנות לא מזמן איזה רכב אספנות התקשרתי לכמה חברות ביטוח והחברה היחידה שהסכימה לבטח הייתה הפול.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

אני ממליץ בחום על חברת "כוכב שביט" (יושבים ברחוב לינקולן בתל אביב) אני לקוח מרוצה שלהם ואני יודע שהרבה בעלי רכבי אספנות מבטחים אצלם גם . (אני אישית בעבר הגעתי אליהם לאחר שחברים רבים המליצו לי עליהם)

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
הרבה מהחברה של מועדון החיפושיות מבטחים אצל חמדה גלט

 

גלט-פבריקנט חמדה

הנשיא 44, קרית אונו 55570

035357903

 

 

מצטרף להמלצה בחום ,

שנים רבות של שרות אישי מצויין ובזמן - תמיד !!

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
אני ממליץ בחום על חברת "כוכב שביט" (יושבים ברחוב לינקולן בתל אביב) אני לקוח מרוצה שלהם ואני יודע שהרבה בעלי רכבי אספנות מבטחים אצלם גם . (אני אישית בעבר הגעתי אליהם לאחר שחברים רבים המליצו לי עליהם)

מצטרף! גם אני מבטח שם את הרכב שלי (למרות שהוא לא רשום כאספנות אבל אף חברה לא הסכימה לבטח אותו!)

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
אני ממליץ בחום על חברת "כוכב שביט" (יושבים ברחוב לינקולן בתל אביב) אני לקוח מרוצה שלהם ואני יודע שהרבה בעלי רכבי אספנות מבטחים אצלם גם . (אני אישית בעבר הגעתי אליהם לאחר שחברים רבים המליצו לי עליהם)

 

גם אני מצטרף להמלצה ונראה לי שלגבי ביטוח מקיף לאספנות זאת החברה היחידה שמבטחת (בכפוף להערכת שמאי = 500 ש"ח אגרת ביטוח + 2% מערך הערכת שמאי)

פורסם
הרבה מהחברה של מועדון החיפושיות מבטחים אצל חמדה גלט

 

גלט-פבריקנט חמדה

הנשיא 44, קרית אונו 55570

035357903

 

 

מצטרף גם כן בחום להמלצה , שרות אדיב , יחס חם , לא לשכוח הפקידה שמה , תמי . !!!!!!!!!!!!!!!!!

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הגיע הזמן לחדש ביטוח. פניתי לסוכנויות שפורסמו כאן בשירשור (תודה לכל המגיבים)

השוויתי ביניהם ביטוח חובה + צד ג' + גרירה (ללא מקיף), והתרשמותי היא ש:

"חמדה גלט" מענה ושירות הכי מהיר

"כוכב שביט" הכי זול

"מלמוד ביטוחים" - ממממ.. לא זה ולא זה, אבל גם נחמדים

פורסם

טרי מאתמול -ביטוח לחיפושית 1200 עלה בהראל 1230 שקל צד ג' וחובה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...