Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 573
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

באתר קיה העולמי יש מיני-סייט מגניב לגמרי של הפיקאנטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן אני יכול להגיד לכם, שהפיקנטו תגיע ברמת גימור EX 1.2 אוטומט במחיר של 76,200 ש"ח.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מלא כסף. אפשר לשכוח מלראות אותה ברמת הגימור הזו.

 

אותי מעניין כמה היא תעלה ברמת הגימור הנחותה עם מנוע 1000 ידני. זאת גירסת הלהיט שתהייה על כבישי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה EX? רמת גימור ביניים או הגבוהה ביותר?

 

ד"ר סובארו, אם זו הרמה הגבוהה ביותר עם כל האיבזור שצויין, זה מחיר לא כל כך יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר קיה העולמי יש מיני-סייט מגניב לגמרי של הפיקאנטו.

 

באמת מדליק.

נראה שהרכב גם דיי מאובזר.

אפילו לדים קדימה-אחורה יש. בהתאם למודה הנוכחית.

 

קצת מפריע לי העניין עם מכסה המנוע שדיי גבוה, כמו בספארק.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נצפתה על כביש הערבה מובילית עם פיקנטו חדשות.

המסירות כנראה מתחילות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסירות? :shock:

 

עוד אין בכלל מכירות!

 

ככל הנראה רכבי רקע להשקה המתוקשרת שמתוכננת לפיקאנטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מלא כסף. אפשר לשכוח מלראות אותה ברמת הגימור הזו.

 

אותי מעניין כמה היא תעלה ברמת הגימור הנחותה עם מנוע 1000 ידני. זאת גירסת הלהיט שתהייה על כבישי ישראל.

 

לא מצליח להבין למה זו צריכה להיות גרסת הלהיט. נשמע לי מאוד הגיוני שברמת המחירים הזו, אנשים יעדיפו לקנות את הגרסה המאובזרת בעוד כמה אלפים.

 

בנוסף, לא מצליח להבין את ההיסטריה בנוגע לצריכת הדלק. אתם פוסלים מכוניות כי הצריכה שלהן נחותה ב-10%? הרי כולן חסכוניות, זה לא דיל ברייקר, אלא רק אם אתם נוסעים המון (ואז - תנחומיי על בחירה בקטנה עירונית). חוצמזה שכל אחד משיג צריכה שונה בתכלית בהתאם להרגלי הנהיגה שלו, ואפשר לחסוך משמעותית רק על ידי שינוי שלהם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, הרי המטרה של קניית רכב כזה היא, בין היתר, בשביל לחסוך כסף.

כשאתה מזמין 107 עם צריכה עירונית של 1/18 יש הצדקה לכך, אין הרבה רכבים שיגיעו למדידות כאלו. (לשלול את ההייברידים שעולים לפחות כפול מ107, שאותם צריך להצדיק עם נסועה שנתית מטורפת)

 

אבל, לצורך העניין, ספארק ו i10 צורכות בערך כמו 1.4 ממוצעת מהקונצרן הגרמני, או פונטו כלשהי, או בערך כל סופרמיני שיש בשוק.

אז נכון מדובר בהבדל של 2 קמ בודדים בעיר לטובת ה107, אך עדיין, זהו בדיוק ההבדל בין לנסוע מתל אביב לאילת ובחזרה על מיכל אחד - או להיתקע בחזור בב"ש במקרה הטוב :lol:

ועם מחירי הדלק ההזויים של היום, הרי כל חודש היתרון בצריכת דלק - נמוכה ככל שתהיה - משמעותית יותר ויותר.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובעוד כמה אלפים אפשר לרכוש סופר מיני. איפה עובר הגבול? לדעתי מכונית בסגמנט רוכשים למטרת חסכון מירבי בדלק ועלויות אחזקה. אבזור מיותר מייקר משמעותית את הרכב ומגדיל את הסיכוי לתקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מקרה לגופו. אם אתה נוסע 15000 ק"מ בשנה וההבדלים בצריכה הם 10% אז מדובר על מאות בודדות של שקלים בשנה. והרי הכל מסתכם בסופו של דבר לסגנון הנהיגה. אפשר גם להוציא 15 ק"מ לליטר ממאזדה 3, אתם יודעים.

 

בנוסף, אבזור נוסף הוא לא תמיד מיותר, ובטח לא גורם לתקלות נוספות. נשמע לי מאוד הגיוני לשלם עוד 5000 שקלים בתור לקוח פרטי ולקבל רכב מאובזר יותר. האמת, גם בתור לקוח ליסינג זה נשמע לי הגיוני...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני,

 

בארץ ישראל של היום, כשהדלק נושק ל 8 ש"ח לליטר לבוא לבעל משפחה+2 ילדים+משכנתא (שכל פעם שפישר מעלה ריבית קופצת לו ב 350 ש"ח) ולהגיד לו שבשביל עוד כמה אלפים הוא יקנה אוטו שישתה לו עוד כמה אלפים בדלק זה מנותק לחלוטין מהמציאות בשטח.

 

אבל אל תאמין לי, תאמין לטבלת המכירות, אלטו מאובזרות? 107 מאובזרות? הן נמכרות כמו לחמניות חמות!!!

 

דווקא ה I10 המאובזרת, החזקה והיקרה מאכזבת במכירות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...