Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אינג'קטורים "תקועים" והמלצה למקום המתקן אינג'קטורים (מזרקים)


TalRaZ
שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ממש, תוסף דלק הרבה יותר דליל בכמות חומרי הניקוי, תוסף דלק ואינפוזיה עובדים רק בכיוון אחד. תוסף דלק ואינפוזיה מעבירים את הליכלוך לתוך הצילנדר ולכן חייבים להיות הדרגתיים. תוסף דלק גם מנקה את המיכל והצנרת ומעביר הכל..... למזרקים.

 

כלומר, תוסף דלק נועד לתחזוקה מונעת, לא לטיפול במערכת דלק מלוכלכת.

 

מעניין שהחלטת שבמקרים "קשים" זה לא יעבוד, ניסית? אצלי זה עבד בכל מזרק (עשרות) כמו גם אצל כל אלה שניסו זאת, שזה כמה אלפים.

 

אם החלפת פילטר היא חובה לפי המכונים שעובדים עם אולטרסוני כנראה שהם יודעים טוב יותר מהיצרן, בוש. זה כשלעצמו אומר לא מעט על מקצועיותם.

קשקשת. ניקיתי בשעתו עשרות אולי מאות מזרקים, בהרבה מקרים רק דיאליזה עזרה (בדיאליזה רק המזרקים עובדים ניקוי), בחלק היה צריך טיפול מעמיק של אולטרא-סוני וחלק גם זה לא עזר והמזרק הלך לפח וגם התנסתי בכל מיני שיטות "מקוריות" כמו אלו ואחרים (להשרות בנוזל בלמים, גיר אוטומט ועוד שיטות סבתא למיניהן).

 

אם מה שמנקה את המרסס זה רק קצת ספרי קרבורטור אז גם תוסף דלק היה עוזר, גם אם הריכוז נמוך בסופו של דבר המזרק היה מתנקה. את המסנן מפרקים לסייע בתהליך הניקוי האלטרא-וסוני ואין מניעה לפרקו ולהרכיב חדש במקומו. לגבי הנחיות של בוש, לא ראיתי הנחיה כזו וגם אם באמת ישנה, האינטרס מאחורי העניין מאוד ברור.

 

אגב אביב צודק, יש מרססים מאוד רגישים להתחממות ועלולים להנזק אם יוזן להם מתח קבוע, גם אם זורם דרכם נוזל שאמור כביכול לקרר.

אגב II, בסרטון שקישרת, תבנית הריסוס לא נראת טובה במיוחד וכנראה שדרושה עוד עבודה על המרסס עם חומרים מעט יותר חזקים או אולטרסוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי תבנית הריסוס שבסרטון לא אומרת הרבה בגלל שלא היה שם לחץ. צריך לבחון בלחץ אמיתי כדי לראות איך הוא באמת מרסס.

ואם כבר מדברים על זה, צריך להיזהר ממזרקים כי הריסוס שלהם חזק מאד ומסוגל להחדיר את החומר לתוך רקמה שהוא פוגע בה. במקרה כזה זה עלול להסתיים בכמה ימים בבי"ח (ויש בפורום בעלי מקצוע שכבר התנסו בזה :-) ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המחבר חשמלי שרואים בסרטון, מסוג bosch, קל מאוד להשגה גם בלי לגשת ולחתוך מרתמת חשמל של רכב מפירוק, לדעתי אפשר להשיג זאת אצל ספקי ציוד לחשמל ומיזוג לרכב (כמו גל-אור) או בחנויות ח"ח המתמחות במערכות הזרקה (הייתה פעם חנות כזו בת"א באיזור המסגר, לא יודע עם היא עדיין פעילה).

המחברי חשמל של מזרקים יפניים יותר נדירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...