Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ


moses20vt
שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם צ'יפ אבסולוט לסיאט איביזה טורבו 2001 הוא עוקף את חיישן הלמבדה האחורי כך שגם אם הוא תקול זה לא אפקטיבי !!??אני שואל כי כנראה שהחיישן הזה הלך לי ואני מעדיף להשקיע על צ'יפ כבר ,כי הבנתי ששניהם סובבים על אותו המחיר.???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גרסא מסויימת של אבסולוט שמתעלמת מהחיישן האחורי במיוחד למי שהוריד ממיר ונדלק לו הצ'ק אינגן בגלל זה.

אפשרי להשיג אותה אצל אלי ואביחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירסה אחרונה לאפסולוט מבית E&A אכן מבטלת את התקלה המיותרת בעיקבות חיישן למדה אחורי מזייף,כמו כן מבטל את משאבת הבוקר טוב ומאפשר בצורה יעילה ונטולת צק אנג'ן בכל הנוגע לביטול N249 ברכב.

כמו כן הגירסה הזו פתוחה לבוסט קונטרול/ברז [וביטול N75]והדבר מאד יעיל ונותן תגובה מאד חדה בכניסה של הטורבו.

אני נוסע כשנה על הגירסה האחרונה הזו של אלי ואביחי ורק דברים טובים אני יכול לומר על הציפ בגירסתו האחרונה.

 

ממליץ לך בחום!

 

נ.ב: מי שהזכיר את עיניין הזרבובית בצנרת זה פיתרון לפני הגירסה האחרונה שבו בכלל מורידים את הממיר ואז שמים את הזרבובית כדי שהיא לא תזהה שחסר ממיר. אני נוסע בלי ממיר בלי זרבובית והגירסה האחרונה של הציפ כבר דואגת לשאר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני דיברתי קצת לכיוון אחר. על חלק מהשאלה עניתם לי ועל החצי השני משו אחר .

החצי השני הוא : האם הצ'יפ ידאג לכך שלא יזרק סתם דלק?? מה שהלמבדה האחורית שדפוקה אצלי לא תורמת כרגע !??? פשוט הרכב אוכל ליטר דלק ל6.4 ק"מ בלחיצות..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

1 אתה לא אקוף את החיישן אתה משנה את מפת ההזרקה של מחשב ניעול מנוע ומשנה את לחץ הגדישה יעלה לך עוד35-40 כ"ס

 

2 וגם עם לא תחליף את החיישן הממיר יהלך .אוטו עבד על תערובת עניה כל הזמן בשני המצבים וגם הCO שלך לא תקין אז בטסט אתה לא תעבור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם a-3 1.8 t נוסע עם ציפ אפסולוט מתודלקת 98 האוטו פשוט לא שותה ,1:9 בעיר בלחיצות ..ממליץ לך בלי שום קשר לשים ציפ...יוצא פשוט רכב אחר לגמרי..גש לאלי ואביחי ותיצא מבסוט

והציפ מבטל את הלמדה האחורית ככה שהבעיה שלך אמורה להיפטר חוץ מזה שתקבל עוד כוח וצריכת דללק מופחתת

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...