Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI MK6 נגד שירוקו 2 ל' TSI


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני שוקל לאחרונה להחליף רכב, ומחפש משהו ספורטיבי שיכול לשמש אותי ביום יום.

תחילה חשבתי על הג'ולייטה תלתן ירוק, אבל לפי כל מיני ביקורות שקראתי בחו"ל, לא מדובר ברכב ספורטיבי אמיתי. לכן חשבתי ללכת על המתחרה הברורה, גולף GTI. ממה שקראתי בEVO ואוטו אקספרס מדובר בדיוק על מה שאני מחפש. היכולות הדינמיות די גבוהות בשילוב עם הנאה מנהיגה וכל זה באריזה שיכולה להתאים ליום יום. הדבר היחיד שאני לא שלם איתו הוא העיצוב המכוער\משעמם\חסר ייחוד של הגולף. האם הפתרון לבעיה יכול לבוא בדמות השירוקו (דגם ה-2 ליטר)?

 

עד כמה שאני מבין, מדובר על אותו המנוע בדיוק ואותה תיבת הילוכים (DSG). איזה הבדלים ישנם (אם בכלל) בין הGTI לשירוקו?

 

מודה מראש

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השירוקו נראית יותר טוב, אם כי הגולף GTI שלוש דלתות נותנת פייט לא רע (אלא אם אתה מחפש רכב מוחצן, כמובן).

ה- GTI שימושית ונוחה יותר.

 

אני לא משוכנע שמדובר באותם נתונים (מהיצרן), נדמה לי שה- GTI מגיעה עם 210 כ"ס, והשירוקו עם 200.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף שימושית יותר, זה נכון. לי אישית זה לא חשוב כיוון שאני רווק ולא מתכנן לשנות את הסטטוס שלי בשנים הקרובות.

בואו נגיד, אם יש לשירוקו תא מטען של 150 ליטר (כנראה שיש לה יותר :)), אז זה מספיק לי. מבחינת 5 דלתות אז גם לא רלוונטי כי גם את הGTI אקח רק עם 3 דלתות.

 

באתר של פולקסוואגן ישראל מופיעה שהשירוקו מגיעה עם מנוע 2 ל' 200 כ"ס אבל זה כנראה לא מעודכן כי בשאר העולם היא נמכרת עם אותו המנוע כמו בGTI. תיבת ההילוכים גם כן זהה, למיטב הבנתי.

השאלה היא כזו, האם השירוקו לא נופלת בשום סעיף מבחינת ביצועים וכיף מהגולף?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגולף יש מנוע TFSI בניגוד לשירוקו שזהו מנוע TSI.

על הנייר הגולף חזקה יותר מהשירוקו.

אני חושב שאתה טועה. ליתר דיוק זה אכן היה המצב, הGTI קבלה את המנוע עם ה210 כ"ס לפני השירוקו, אבל למיטב הבנתי כיום שתיהן משווקות עם 210 כ"ס - דהיינו המנוע בשתיהן זהה.

מה לגבי יתר המכלולים? יש עדיפות של הGTI על פני השירוקו מבחינת נהיגה ספורטיבית? אני מדבר כמובן על בלימה, אחיזה, התנהגות בסיבובים וכו'.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירוקו מגיעה עם 210 וזהה לגולף מבחינת נתוני הספק מנוע.

 

השלדה של שני הרכבים זהה, הרבה אנשים טועים ולא יודעים שלGTI יש שלדה שונה מאשר לגולף רגילה.

 

אומרים שלשירוקו יש את אחד הכיולים הטובים בעולם לרכב הנעה קדמית.

 

 

אני יודע שהחלק האחורי של השירוקו שייך לEOS, לא יודע לגבי הGTI.

 

 

מה קשור עניין הפרקטיות? אני משתמש בשירוקו ביום יום ולא נתקלתי בשום חיסרון.

 

לדעתי הגולף יותר משעממת, תנוחת הישיבה בשירוקו יותר טובה(דעתי האישית) ופנים הרכב יותר יפה לפי דעתי.

 

בגלל סיבות אלו, ועוד אחרות רכשתי דווקא את השירוקו.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן ה, תודה לך על ההתייחסות.

מספר שאלות :

1. ציינת שהשלדה של שני הרכבים זהה שזה כמובן טוב, אך מה הכוונה שהחלק האחורי בשירוקו זהה לEOS? אני מבין שאתה מתכוון למתלים, זה טוב או רע?

2. לגבי פנים הרכב. שמעתי שפנים הרכב של השירוקו למעשה לקוח מהדור החמישי של הגולף והוא מעט פחות איכותי מזה של הגולף הנוכחית. יש אמת בדבר ואם כן במה בדיוק זה מתבטא?

3. גודל הבלמים, מספר הבוכנות (במערכת הבלימה כמובן, לא במנוע מן הסתם), דיסקים מאווררים\לא מאווררים - כל הדברים הללו זהים בשירוקו ובGTI?

4. דבר אחרון, האם הסאונד זהה? במידה לא, מי עדיפה בתחום זה?

 

בלי קשר לכל זה, המגאן ספורט החדשה, עד כמה שהבנתי, אינה משווקת בארץ במפרט הCUP אלא בגרסה מתונה יותר. האם יש סיבה להעדיף את הרנו על פני השירוקו\GTI כרכב ספורטיבי?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נעמיד דברים על דיוקם,

לשירוקו שמשווקת בארץ יש 200 כ"ס ללא XDS,

לGTI יש 210 כ"ס עם XDS .

 

לשירוקו החדשה (שעדיין לא הגיע) יש 210 ו XDS.

 

ולמען הסר ספק אז הגולף יותר מכונת נהיגה מהשירוקו אך לשירוקו מראה יותר טוב .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון די ארוך על שניהם.

 

הGTI עושה את זה הרבה יותר טוב בכל המובנים!!

במחיר,בביצועים,בארץ הייצור,גיר רגיל, פרקטיות, בבטיחות ובתדמית.

 

לי אין ספק מה אני הייתי בוחר .

יות מזה- הGTI לטעמי יפה יותר וזאת בגלל ההמוניות של השירוקו ממבחר הדגמים (122,160,210)- כולם נראות זהה מלבד הבדלים זניחים למדי. הרכב נהיה המוני מידיי ותדמיתית מאבד את זה לעומת GTI.

השירוקו -שחצנית למדי

הGTI- "למבינים בלבד"

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

מבחינת עיצוב, זה סובייקטיבי : מבחינתי סליפריות זה שם המשחק. עם זאת - GTI משולשת דלתות תהיה גם מוחצנת אבל בטוב טעם.

 

באיזו ארץ מיוצרת השירוקו? הייתי בטוח שבגרמניה כמו הGTI...

 

יש הבדלים בשילדה ובהגה בין הרכבים, לא הכל זה מנוע וגיר. (אני לא בטוח שרוב הציבור ידע להבחין)

גם תנוחת הישיבה בשירוקו לטעמי פחות ספורטיבית.

עם זאת העיצוב מאוד קורץ.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...