Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל במודעה ביד 2 שבה נכתב על אאודי 80 מודל 1982 1600 אוטומט יד ראשונה עם 72000ק"מ.

כמובן שלמחרת היום הרכב היה שלי.

לאחר שירות נפלא במשך חמש שנים הוחלט במועצת המשפחה להוציא את "הצהובה" לגמלאות ולהתחיל להכין אותה לקראת הפיכתה לאספנות.

נרכשה מחליפה צעירה יותר ואפילו ממוזגת (שכרגע נמצאת בישור קו במוסך) פרטים בהמשך

4%20027.jpg

DSC00064.jpg

111%20(6).JPG

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
יפה מאוד.

באילו דגמים היה מד סל"ד ?

ובכלל אילו רמות איבזור היו בארץ ?

מד סל"ד היה בדגמי ה CD ונדמה י שגם ב GL

האאודי 80 הגיעו לארץ ב רמות גימור:

C\CL\GL\CD

והיו מצויידות במנועי 1300, 1600, 1800 ומנוע 1900סמ"ק 5 צלינדר שהגיע ב CD

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

דגם GL לא רק שהכיל מד סל"ד וריפודים מהודרים יותר אלא - ובעיקר - למנוע ה-1.6 שלו היו 10 כ"ס נוספים. מדגם CD(מנוע 1.9, 115 כ"ס) נמכרו יחידות בודדות בלבד.

 

דור זה של אודי 80 עוצב מבריק, לטעמי - והמכונית שומרת על מראה עדכני עד היום(בניגוד לאחותה, פולקסווגן סנטנה).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לנו היה דגם 1979 ברמת L (מנוע 1300, בלי שום אבזור), צבע תכלת Florida blau, ששירת אותנו מאז ועד שנת 1994 בלעדית.

ההורים שלי עוד קנו אותו עם הזכויות עולים חדשים שהיו בזמנו.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תחדשש :lol:

לא צריך כבר לפתוח את מועדון האודי הישאלי ?

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם
דגם GL לא רק שהכיל מד סל"ד וריפודים מהודרים יותר אלא - ובעיקר - למנוע ה-1.6 שלו היו 10 כ"ס נוספים. מדגם CD(מנוע 1.9, 115 כ"ס) נמכרו יחידות בודדות בלבד.

 

דור זה של אודי 80 עוצב מבריק, לטעמי - והמכונית שומרת על מראה עדכני עד היום(בניגוד לאחותה, פולקסווגן סנטנה).

 

תיקון קטן - מנוע ה-1.6 הוסיף 15 כ"ס על ה 60 הקיימים במנוע ה- 1.3 (היו גם מנועי 1.6 עם 85 כ"ס ו- 110 אך אותם לא הביאו לארץ)

פורסם

שלום.

 

ומתי אתה פורש לגימלאות?

אני מוכן להעמיד אותך על 4 בוקים :lol:.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לכל הדגמים האלה יש לצרף את הדגם SC שהיה דגם עם מנוע 1800 בין ה GL לבין ה CD מבחינת הספק והידור.

 

דנדשה כזו הייתה בבעלותי בשנת 1984.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תיקון קטן - מנוע ה-1.6 הוסיף 15 כ"ס על ה 60 הקיימים במנוע ה- 1.3 (היו גם מנועי 1.6 עם 85 כ"ס ו- 110 אך אותם לא הביאו לארץ)

 

התכוונתי למנועי ה-1.6; בדגם הפשוט 75 כ"ס וב-GL עוד עשרה, כלומר 85. ה-GL הגיעו לארץ עם המנוע החזק(ראה פרסומים תקופתיים של צ'מפיון). למרבה הצער, ה-1.6 המוזרק עם 110 כ"ס(GTE) נותר בחו"ל.

 

מה שמזכיר לי, מישהו זוכר את הגיר ההזוי 3 פלוס E של דגם ה-1.3 מ-1982? אילו "חורים" בין ההלוכים...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הספקי המנוע באודי 80 אינם מקריים;

בשנים ההם מדרגות הביטוח בגרמניה ניקבעו לפי הספק המנוע - 45, 60, 75 , 90 ו 115 כ"ס.

ואכן, לרוב המכוניות הגרמניות בנפח 1.1-1.2 היו 45 כ"ס, ל 1.3 היו 55-60 כ"ס, ל 1.6 היו 75 כ"ס, ל 1.8 היו 90 כ"ס ומנועי ה 2.0 היו בעלי הספק של 115 כ"ס.

גיר ה Eּ+3 יוצר בתקופת האובססיה הקשה של אודי לחיסכון בדלק, ואכן, על הנייר האודי 80 1.3 היתה חסכונית להפליא.

מעשית, ההילוך הרביעי היה בלתי שימושי בעליל, ולמכונית היו למעשה 3 הילוכים שעיחסי ההעברה שלהם פוזרו היטב..

לדגמי ה 5 בוכנות היה גיר E+4 כשיחס ההעברה של החמישי היה פרוע עוד יותר, רק ששם ההספק והמומנט היו גבוהים בהרבה, מה שפיצה על יחס ההעברה האסטרונומי.

אותו גיר, אגב, הופיע באוסטין מאסטרו 1.3 LE.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...