Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע על מה אתם מדברים. המקרר שלי בן 30 בערך, ומכונת הכביסה (קריסטל ליידי) בערך בת אותו הגיל. הבעיה היחידה עם המכונת כביסה הזאת היא שהתחילה לה חלודה בפתח ההטענה, ולפני 5 שנים החלפתי לה משאבת מים כי סיכת בטחון קרעה שם את האטם גומי.

 

אני לא רואה טעם בלהחליף את המקרר או את מכונת הכביסה. (וגם הטלוויזיה שלי היא 35 או 37 אינטש של טושיבה שרואים בה מצויין. כשהשידורים הסטנדרטיים יעברו ל-HD אני אחליף אותה)

 

אגב אלעד, תפרסם את המקרר באתר "אגורה".

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הרי בתחום הטלויזיה, אנשים קנו LCD\פלזמה לא כי התקלקלה להם הטלויזיה הישנה בבית, אלא כי זאת אופנה והם רוצים להיות חלק מהאופנה הזאת.

 

לא, קונים טלוויזיה עם מסך שטוח כי... המסך שטוח ולא תופס מקום, וכי הוא גדול (בטלוויזיה הגדול קובע). זה לא עניין אופנתי גרידא.

 

אנחנו מדברים על מוצרים לבנים .איזה שכלול אתה צריך במקרר או מכונת כביסה או מייבש ?! אתה צריך שיעשו את העבודה ותו לא.

 

קניתי לפני חודשיים מכונת כביסה חדשה, ב-2.5K, וכן, היא יותר טובה מהישנה שהחליפה. יש יותר תוכניות מתאימות, יש לה ספין יותר מהיר, והבגדים פחות מתקמטים (בשימוש בתוכנית מתאימה). היא גם חסכנית יותר מבחינת חשמל ומים.

לא משהו ששווה החלפה בלי שהישנה תקלקל, אבל בכל זאת נחמד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא, קונים טלוויזיה עם מסך שטוח כי... המסך שטוח ולא תופס מקום, וכי הוא גדול (בטלוויזיה הגדול קובע). זה לא עניין אופנתי גרידא.

בוא וספר לי מה עשית עם המקום שהתפנה . שמת וואזה ?! :-D

 

 

 

קניתי לפני חודשיים מכונת כביסה חדשה, ב-2.5K, וכן, היא יותר טובה מהישנה שהחליפה. יש יותר תוכניות מתאימות, יש לה ספין יותר מהיר, והבגדים פחות מתקמטים (בשימוש בתוכנית מתאימה). היא גם חסכנית יותר מבחינת חשמל ומים.

לא משהו ששווה החלפה בלי שהישנה תקלקל, אבל בכל זאת נחמד.

 

גם במכונות כביסה ישנות היו מנועים בעלי סל"ד מנוע גבוה או פחות בהתאם למחיר .זה לא השתנה בהרבה .

במכונת הכביסה הישנה שהייתה לי היה לחצן לחצי כמות (לצורך חיסכון) ,גופי החימום לא השתנו ,והמעלות נשארו אותן מעלות.

גם במכניות היו תוכניות ויכולת לכוון טיימר.

ההבדל ?! - כרטיס אלקטרוני .למה לעזעאזל צריך כרטיס במכונות מכניות . הסתדרנו טוב מאוד בלעדיהן.

לפני כשמונה חודשים רכשתי לאחר חיפושים נרחבים ,מכונת כביסה חדשה, "כמו של פעם" .היא עלתה יותר מ"המתוחכמת" .ככשאלתי את המוכר הכיצד ,כי הרי כפי שאתה אמרת במתוחכמת יש יותר תוכניות , התשובה " זו מיכנית - היא אמינה יותר :lol:

בכל מקרה גם ב"מודרניות" יש דירוג אנרגטי ,כך שלא כל מכונה היא חסכונית כפי שציינת.

אז אם תשאל אותי מדוע בכל זאת רכשתי חדשה ?! - כדי שלא אקרא "קמסן" ע"י הגברת .

פורסם
מוטי, עבדו עליך!

 

המכאני עולה פחות וזה מניסוין עם כמה מוצרי חשמל בבית

 

 

שיבושם להם . לא השקעתי על מכונה יוקרתית .

כפי שציינתי מקודם ,קניתי יותר שקט מאשר מכונה (אם הבנת את הכוונה).

פורסם
כמה פעמים שמעתי טכנאי אחר טכנאי מזהיר אותנו שלא להחליף את מכונת הAEG ז"ל שלנו, בת ה11, כי "כבר לא מייצרים כאלה".

מיותר לציין שהוא אמר זאת כל פעם שהוא בא לתקן אותה מחדש:?.

זה מה שגם אני שמעתי מכמה טכנאי מוצרים לבנים על מקרר תדיראן מודל 1996 שיש לי בבית. "שלא תעיז לקנות מקרר LG/סמסונג/אמנה/אמקור חדש, יישברו לך המדפים, ובכלל הוא יתפרק לך". לדעתי זוהי קנוניה של הטכנאים, שמבינים שברגע שכולם יעברו למוצרים סיניים חד-פעמיים, לא תהיה להם פרנסה.

.ככשאלתי את המוכר הכיצד ,כי הרי כפי שאתה אמרת במתוחכמת יש יותר תוכניות , התשובה " זו מיכנית - היא אמינה יותר :lol:

לא נשמע לי הגיוני - רכיב פיקוד אלקטרוני לדעתי יהיה יותר אמין, היות ואין בו חלקים נעים שנשחקים. זה כמו מערכות הצתה והזרקה אלקטרוניות של רכבים מודרניים, שגם יותר יעילות, וגם לא דורשות כיוון כל פעם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
גם במכונות כביסה ישנות היו מנועים בעלי סל"ד מנוע גבוה או פחות בהתאם למחיר .זה לא השתנה בהרבה .

 

היו. אבל לא באותו מחיר.

 

בוא וספר לי מה עשית עם המקום שהתפנה . שמת וואזה ?! :grin:

 

השארתי open space. השיפור הפנג שוויאי גרם לבעיות הזקפה שלי להעלם!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא נשמע לי הגיוני - רכיב פיקוד אלקטרוני לדעתי יהיה יותר אמין, היות ואין בו חלקים נעים שנשחקים. זה כמו מערכות הצתה והזרקה אלקטרוניות של רכבים מודרניים, שגם יותר יעילות, וגם לא דורשות כיוון כל פעם.

 

זה מאוד תלוי ברכיב האלקטרוני ובאופן שבוא תוכננה המערכת. הכרטיסים האלו לא עובדים בסביבה סטרילית אלא בתוך מכונה שרועדת, מתחממת (ומיד אחר כך מתקררת) וחשופה ללחות. עם הזמן הפרמטרים משפיעים על השרידות של המעגל החשמלי ואז נדרש תיקון שלו. כיוון שמדובר בכרטיסים שדורשים לא מעט מאמץ וציוד אלקטרוני יקר לצורך תיקונם, יוצא שאף אחד לא באמת מתקן את הכרטיסים האלו ברמה גבוהה (לכל היותר מחליף רכיבים בשיטת בול פגיעה) נדרשת החלפה יקרה של הכרטיס שמשמעותה ברוב המקרים החלפה של המכונה. לעומתם, המנגנונים המכאניים כן ניתנים להחלפה או לשיפוץ בעלות נמוכה יחסית.

רוצה להשליך את זה לעולם הרכב? תחשוב כמה עולה לך להחליף מחשב ניהול מנוע ברכב מודרני וכמה עולה לך כיוון קרבורטור אצל צביקה מנתניה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בכרטיסים האלקטרוניים אפשר להכניס גם תאריך פג-תוקף בכדי לגרום למכונה לשבות נניח אחרי 5 שנים או אחרי 1,000 הפעלות, אם במקרה לא שבקה קודם. כבר היו דברים מעולם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זה לא מדוייק.

 

הכרטיסים הללו זה מקור הכנסה נהדר לטכנאים.

 

כל דבר קטן ו"הלך כרטיס".

כמובן שהעלויות של הכרטיסים הללו אצל הטכנאים זה 600-800-1000 ש"ח.

 

בשורה התחתונה, ראיתי לא מעט "כרטיסים" כאלו, וברובם היה ג'וק מסכן שמלווה בחברת מס' נגדים וקבלים.

 

כרטיס לא "הולך", אלא אחד הרכיבים נפרץ או שההלחמות התפרקו וכו'.

 

פעמים מאוד בודדות קורה שנשרף לוח שלם.

לפני כ3 חודשים להורים של זוגתי "הלך המדיח".

הם כבר החליטו לזרוק אותו(מדיח של בוש בן 4), כי לפני שנתיים כבר "הלך" לו כרטיס.

 

אני אמרתי, יאללה, אם הוא כבר בדרך לפח, אז אני אשמח לפרק אותו ולבדוק את הכרטיס.

אחרי 10 דקות עבודה הכרטיס כבר היה אצלי ביד.

 

4 הלחמות שהתפרקו היו כל הבעיה של המכשיר.

 

עוד 2 דקות עבודה עם מלחם, והופ!, המדיח עובד כמו נינג'ה שוודית.

 

לרוב הטכנאים היו באים, מחליפים כרטיס וגובים 800 ש"ח.

ואני צנצנת אם הטכנאים לא היו מגיעים הבייתה, מלחימים את הכרטיס מחדש או מחליפים נגד או קבל והוא מוכן להחלפה הבאה של הלקוח הבא ש"ילך" לו הכרטיס.

 

על הדרך גם ידחפו מגן ברקים שחלילה, הכרטיסים לא יתחילו "ללכת".

under construction..

פורסם
זה מה שגם אני שמעתי מכמה טכנאי מוצרים לבנים על מקרר תדיראן מודל 1996 שיש לי בבית. "שלא תעיז לקנות מקרר LG/סמסונג/אמנה/אמקור חדש, יישברו לך המדפים, ובכלל הוא יתפרק לך". לדעתי זוהי קנוניה של הטכנאים, שמבינים שברגע שכולם יעברו למוצרים סיניים חד-פעמיים, לא תהיה להם פרנסה.

 

לא נשמע לי הגיוני - רכיב פיקוד אלקטרוני לדעתי יהיה יותר אמין, היות ואין בו חלקים נעים שנשחקים. זה כמו מערכות הצתה והזרקה אלקטרוניות של רכבים מודרניים, שגם יותר יעילות, וגם לא דורשות כיוון כל פעם.

 

זה מאוד תלוי ברכיב האלקטרוני ובאופן שבוא תוכננה המערכת. הכרטיסים האלו לא עובדים בסביבה סטרילית אלא בתוך מכונה שרועדת, מתחממת (ומיד אחר כך מתקררת) וחשופה ללחות. עם הזמן הפרמטרים משפיעים על השרידות של המעגל החשמלי ואז נדרש תיקון שלו. כיוון שמדובר בכרטיסים שדורשים לא מעט מאמץ וציוד אלקטרוני יקר לצורך תיקונם, יוצא שאף אחד לא באמת מתקן את הכרטיסים האלו ברמה גבוהה (לכל היותר מחליף רכיבים בשיטת בול פגיעה) נדרשת החלפה יקרה של הכרטיס שמשמעותה ברוב המקרים החלפה של המכונה. לעומתם, המנגנונים המכאניים כן ניתנים להחלפה או לשיפוץ בעלות נמוכה יחסית.

רוצה להשליך את זה לעולם הרכב? תחשוב כמה עולה לך להחליף מחשב ניהול מנוע ברכב מודרני וכמה עולה לך כיוון קרבורטור אצל צביקה מנתניה.

 

Fat Bastard - צביקה פיק נתן תשובה מלומדת ,ואת זה אני אומר כאחד שעוסק בתחום .

 

ודרך אגב ,אני עם מודל 1991 שעבר ניקוי קרבורטור יזום לפני 5 שנים (לא הייתה תקלה - יישור קו ברכישה) ומעולם לא כיוונתי .המנוע עובד כמו שעון .

פורסם

green monster - רוב התקלות בכרטיסים אינן נובעות מהלחמות נפתחות . רוב התקלות הינן בשבבים או ברכיבים עצמם.

באלקטרוניקה ,ברוב המקרים ,כשל של רכיב אחד ממשיך להפיל רכיבים נוספים.

ברוב המקרים הכרטיסים קשים לתיקון או בלתי אפשריים לתקנן. לרוב גם אין את הסכמות האלקטרוניות שלהן.

פורסם

קשקוש.

 

אין יצרן,יבואן או מעבדה מוסמכת מטעם היצרן שאין לו את הסכימות של כל המעגלים האלקטרונים.

 

האמן לי, אני מכיר את הנושא מקרוב מאוד:).

 

רוב התקלות בכרטיסים הם במגעים, הכרטיסים היותר בעיתיים הם מצופי סיליקון, ושם לרוב כשל של רכיב כזה או אחר,הוא הגורם.

 

אבל גם במקרה זה, החלפה של אותו הרכיב לרוב פוטרת את הבעיה, ונתקלתי במעט מאוד כרטיסים שהיו בלי ניתנים לתיקון, כולל בסביבות הכי עויונות שקיימות (מערכות אלק' בספינות חיל הים לדוגמא).

under construction..

פורסם
רוצה להשליך את זה לעולם הרכב? תחשוב כמה עולה לך להחליף מחשב ניהול מנוע ברכב מודרני וכמה עולה לך כיוון קרבורטור אצל צביקה מנתניה.

מצד שני, אם היית בא לקנות רכב חדש היום, והיו מציעים לך דגם עם קרבורטור, בטענה שהוא יותר אמין, ויותר זול לתיקון, היית קונה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אצלי בדירה היה מקרר של אמקור (יותר זקן ממני) ובהתחלה אמרתי שאני אחזיק אותו עד התקלה הראשונה , אבל התקלה לא הגיעה (ועברו חמש שנים). לאחר שיכנועים רבים מהחברה וגם מכל החברים שצחקו עליו שהוא מכוער (הוא באמת היה מכוער) הוחלט להחליפו במשהו "חדשני" , ובמקררים חדשים דוחפים ביטויים יוקרתיים לא פחות ממכנויות לדוגמא: "מסך פלזמה" מנוע "היברדי" ועוד כל מיני ....

 

בקיצור באמת אין כמו המוצרי חשמל של פעם מבחינת אמינות , אבל המקרר הקודם שלי קצת יצא מהאופנה (פעם חשבו שציפוי דמוי עץ זה ממש יפה :lol: ) היום נירוסטה זה ה"סטייל" החדש (פעם חשבו שזה תעשייתי).

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:

×
×
  • תוכן חדש...