Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשרלשחזר אותה?

איך זה קרה?

יש ווירוס שמוחק?

מישהו מחק לי אותה?

הצילללללוווו!!!

:cry::cry::cry::cry::cry::cry:

תודה,

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כנראה מישהו פרץ לך לאי סי קיו

או אם יש לך פרו שמעתי שיש וירוסים חדשים עליו

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

לא אחי זה לא פרו זה לייט..

יש דרך לגלות מי עשה את זה?

כי גם לידידה שלי מחקו בדיוק לפני שבוע את הרשימה..

כנראה זה מישהו מהרשימה של שנינו.

:cry::cry::cry:

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

מתעלק על הת'רד

יש לי בעיה שכל הרשימה מופיע לי כאוף ליין

 

בקשר לרשימה שנמחקה לא נראה לי שאפשר לשחזר. אבל אתה יכול לעשות כל יום בימים הקרובים כאילו יש לך יום הולדת ואז אנשים ייכנסו לאחל לך מזל טוב וככה תחזיר חלק גדול מהרשימה.

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

בטח שמת סיסמא פשוטה ...

הכי טוב זה לשים אותיות גדולות באנגלית+אותיות קטנות+מספרים+בעברית (גם אסקיי יכול לעזור למי שיודע טוב)

לי אף פעם לא עשו את זה באיי סיי קיו

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

אחי זה קרה לי גם !!!!!!!!!

עכשיו אני מבואס היום נכנסתי למחשב ופתאום אין לי רשימה!!!

וגם אחרי שהורדתי איסיקיו חדש הוא לא נותן לי לצרף אנשים!!

מה הולך פה:???

לצורך העניין יש לי איסיקיו לייט והיה לי גם לייט!!

:mad: מישהו יודע מה עושים????

proud to be a mini 2006 owner

פורסם

גם לי זה ככה !!! כל המשתמשים ב OFFLINE

כניראה יש איזה בעיה ב SERVER

כי גם ב ICQ2GO אני לא מצליח להתחבר

הוא כותב שיש בעיה ב SERVER

פורסם

תפסיקו להשתמש בלייטים האלה, כל הזמן אני רק שומע על צרות מהתוכנות לייט האלה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אייסיקיו 2001B הכי טוב.

לא צריך את כל הלייטים האלו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אייסיקיו 2001B הכי טוב.

לא צריך את כל הלייטים האלו.

 

צודק!!!!!!!עוד לא ניתקלתי בשום בעיה..טפו טפו טפו..

פורסם

פאק גם לי נמחקה הרשימה,לפני יומים.

אין לי כח לחפש את כולם מחדש היו לי בסביבות 80 מספרים.

פורסם
אפשרלשחזר אותה?

איך זה קרה?

יש ווירוס שמוחק?

מישהו מחק לי אותה?

הצילללללוווו!!!

:cry::cry::cry::cry::cry::cry:

תודה,

מאור.

 

זה היה בעיה בא יסי קיו....

תנסה להתחבר יותר מאוחר

הרשימה לא יכולה להמחק היא שמורה בשרתים של ICQ :)בהצלחה

נסה מחר או עוד כמה שעות

פורסם

תנסה להוסיף את הרשימה שוב... הרשימה נימצאת פה :

x:\Program Files\ICQ\Contact List

 

כדי להוסיף את זה לICQ שלך לך ל-

My ICQ

Save\ Load ...

 

בהצלחה =]

המשך יום נעים!

×
×
  • תוכן חדש...