Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון באיזה עיר אתה גר?

דבר שני:מבחינת החוק והתקן,בניינים שנבנו מתחת לשנת 80 לא עומדים בתקן ולכן הם בניינים שמועמדים לפרוייקט תמ"א 38,על פי הבנתי מפותח השרשור,הבניין שלו נבנה לאחר 1980 ולכן אני בספק אם הבניין יהיה מתאים לתמ"א 38,בכל מקרה שווה בדיקה מול מהנדס.

 

בתור אחד שמתגורר בבניין שמועמד לפרוייקט וכבר שנתיים אנו במשא ומתן עם יזמים שונים(אצלנו הבעיה לא עם היזמים או הסכמת הדיירים,אצלנו הבעיה עם דייר שמסכים לפרוייקט אולם יש לו שטח על הגג בטאבו ,והוא לא מגיע להסכמה עם אף יזם לגבי פיצוי שמקובל לשניהם) אני יכול להגיד ממה שהבנתי ממס' יזמים שחיזוק הוא לאו דווקא ע"י בנייית ממ"דים,אצלנו הכוונה הייתה לחפור ליסודות הבניין ושם לחזק אותם בצורה כלשהיא,ובנוסף בניינת מרפסות שמש,שעל פי הבנתי העמודים שיבנו על מנת להחזיק את המרפסות,משמשות כחיזוק נוסף לבניין.

בכל מקרה ,ביצוע פרוייקט כזה ע"י דיירים בלבד ללא שום יזם/קבלן ,לדעתי ,לא פרקטי,פחות יעיל,ובד"כ לא יצא לפועל עקב כוחות נגדיים(דיירים למי שלא הבין) בתוך הבניין.

יזם,שזאת מומחיותו,לשפר ולחזק מבנים,בעל ניסיון ובעל אפשרויות וידע וכמובן כח מיקוח מול ספקים שמספקים את חומר העבודה, יפחית את "כאב הראש" של הדיירים ובדרך כלל יתן יותר ממה שהדיירים יהיו מסוגלים לייצר בעצמם ונראה לי גם שיזם יצליח מהר יותר לסיים את הפרוייקט(שיקול מאוד חשוב ומשמעותי).

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

לפי מחקר מעמיק בשם 2012 - רק ספינה ענקית שעוגנת בהרי הימלאיה תעזור :)

 

ב-50 שנים אחרונות מהי רעידת אדמה חזקה ביותר שהייתה אצלינו?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני לא כל כך פסימי לגבי חוזק המבנים בארץ במקרה של רעידת אדמה. במספר רעידות אדמה שקרו בארץ היו מבנים שיצאו מכלל שימוש, אבל אין קריסה של בניינים, לפחות לא כתופעה. סה"כ המבנים בארץ, גם הישנים, הם חזקים- כל עוד הם מתוחזקים כראוי.

 

רק לאחר בדיקת המבנה יהיה ניתן לקבוע מהו הפיתרון המתאים לחיזוק- בין אם מדובר בסגירת קומת קרקע (אפשר גם בבלוקים, אל תזלזלו בחוזקם ובתרומתם ליציבות המבנה) תוך מציאת פיתרון אחר לחנייה ובין אם מדובר בהרחבת הדירות ויצירת גרעין ממ"ד שמייצב. הכל תלוי במבנה, במגרש וברצון הדיירים. הפיתרון העדיף מבחינה הנדסית הוא סגירת הקומה המפולשת.

 

שוב אמליץ לא לשכור שירותיו של קבלן מפתח, אם הדיירים ימנו ועד שיטפל בנושא- ייטב לכל הדיירים.

 

מדי יום אני מטפל בנושאים מעיל אלו, במיוחד כאשר הדיירים מגלים את הפערים בין מה שהובטח לבין מה שנבנה בפועל.

 

על פי ויקיפדיה, רעידת האדמה החזקה ביותר בשנים האחרונות הייתה בעוצה של 6.2 (דומה להאיטי) ולא היה כשל של מבנים.

 

 

ועוד דבר-

בדרך כלל- חדרי המדרגות בנויים מבטון. ברעידת אדמה, גם אם יהיה כשל בבניין, יש סיכוי טוב שחדר המדרגות יישאר שלם.

dirty old man

need love too

פורסם
על פי ויקיפדיה, רעידת האדמה החזקה ביותר בשנים האחרונות הייתה בעוצה של 6.2 (דומה להאיטי) ולא היה כשל של מבנים.

 

מה דומה להאיטי?!:shock:

 

לידיעתך, סולם ריכטר איננו לינארי, כאשר רעידה 6 היא בדרגת "שווה אזכור" בעוד הרעידה בהאיטי היתה בדרגה 7, שהיא "גבוה". רמה 7 גבוהה פי 32 מרמה 6 מבחינת האנרגיה המשתחררת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה עושה מי שגר בבניין ישן שכניראה הולך ליפול ברעידה שכזאת? אני למשל נמצא בקומה שניה, מה אתם מציעים? לקפוץ למטה על איזה שיח או לעמוד מתחת לאיזה משקוף של דלת?

 

כנ"ל לגביי, בניין ישן קומה שלישית ואחרונה.

יש לי גישה מהירה לגג ולשם אני מתכוון לעלות במקרה של רעידת אדמה, אם יקרוס אז לפחות לא עלי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש לי גישה מהירה לגג

רעידת אדמה אורכת מספר שניות. גם רעידה "מאסיבית" אורכת פחות מחצי דקה. זה לא זמן ריאלי לבריחה כשאתה ישן, או עסוק בפעילויות אחרות במיטה.

 

 

 

לידיעתך, סולם ריכטר איננו לינארי, רמה 7 גבוהה פי 32 מרמה 6

 

נדמה לי שמדובר בסולם לוג.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עוצמת רעידת אדמה בדרגה 7 גבוהה פי 10 מדרגה 6 בסולם ריכטר.

כמות האנרגיה המשתחררת בדרגה 7 גבוהה פי 30 מדרגה 6.

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%9D_%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%98%D7%A8

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
עוצמת רעידת אדמה בדרגה 7 גבוהה פי 10 מדרגה 6 בסולם ריכטר.

 

.

זה סולם לוג.

זה הכפתור הזה שיש במחשבונים שלא יודעים למה הוא משמש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
רעידת אדמה אורכת מספר שניות. גם רעידה "מאסיבית" אורכת פחות מחצי דקה. זה לא זמן ריאלי לבריחה כשאתה ישן, או עסוק בפעילויות אחרות במיטה.

 

כן, גם על זה חשבתי, למזלי רוב שעות היממה איני ישן או מבלה במיטה בפעילות אחרת.

חוץ מזה הבית מלא חיות, אומרים שהם יודעים להתריעה על דברים כאלה :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...