Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לשמוע מידע על ביצועים של סוזוקי סמוראי"


tamirh
שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברה

כבר המון המון זמן שאני מתעניין בסוזוקי סמוראי.

ידוע לי שנפח המנוע שלו הוא 1300 סמ"ק.

איך הביצועים שלו? האם צריך לסחוט אותו בשביל לעמוד בקצב התנועה?

איך היציבות שלו ביחס לג'יפ? נניח מול gmc gimmy. לנקרוזר או פג'ארו שנת 2000

חיפשתי פרטים באינטרנט כמו ביצועים מ0ל100 ומהירות סופית

ולא מצאתי באף מקום. אשמח לשמוע

בנוסף ראיתי המון סמוראים שהחליפו להם מנוע. האם יש לשלם תוספת תשלום על ההחלפה?

כל השאלות שלי מתייחסות לדגמים שעברו מתיחת פנים אחרי שנת 84 שהם יציבים יותר.

וכמובן שמתייחס לשני הדגמים בעלי ההזרקות והקרבורטורים.

תודה

 

תמיר

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביצועים בכביש ? דרעק. להגיע ל 110 זו משימה שאני לא בטוח שהאוזניים והגב שלך יעמדו בה. אם אתה מסתכל על נתוני אפס למאה ומהירות סופית - סמוראי זה לא בשבילך. אפס למאה מודדים שם בלוח שנה.

 

בשטח זו כבר אופרה אחרת.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

בחרת בדיוק את הפרמטרים שהסמוראי הוא כישלון אטומי בהם :lol:

מהירות, יציבות...

בשנייה של רצינות (אבל רק שנייה), אז מדובר על 20+ שניות למאה.

לנסוע איתו 90-100 זה ריאלי, אבל לשכוח ממושגים כמו "עקיפות". הוא פשוט לא בנוי ולא מסוגל לזה.

אגב, סמוראי שווק רק מ-84, מ-88 יש סרן אחורי רחב יותר והוא עדיף.

יש גם מנועי 1000 סמ"ק והם מן הסתם מצליחים להיות אפילו איטיים יותר.

לגבי החלפת מנוע, מדובר בכלים כ"כ משומשים וטחונים שאתה צריך לקוות שהחליפו מנוע מתישהו -

רובם עברו 7-10 ידיים ואין ממש סיכוי לעקוב אחרי הטיפולים.

למעשה, צריך לדעת להתעלם ממס' בעלים או חיצוניות וכד' ולהתייחס נטו למצב המכאני הנוכחי שלו,

בדגש על טרנספר, סרנים וכמובן מנוע וגיר.

בהחלט יש כלים טובים ומטופלים, צריך רק למצוא אותם.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1000 סמ"ק היה אך ורק בשנת 1984, כל המאוחרים יותר היו 1300.

ב 1985 לא שווק הסמוראי בארץ

1986 - כמו ה 1984, רק עם מנוע 1300.

משנת 1987 - סרנים (קידמי ואחורי- רחבים יותר)

משנת 1994 - הזרקת דלק חד נקודתית

משנת 1996 - קפיצי עלים הוחלפו לקפיצי סליל, בוטלה האופציה לקיפול שמשה קידמית על מכסה מנוע בדגם פתוח, הוחלף לוח שעונים, וכוכנסו עוד כמה שינויים.

1998- סוף שיווק.

 

הסמוראיים מהשנתונים האחרונים (1996-1998) יותר נוחים ונעימים לנסיעה בכביש.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער, אבל הכותרת הזאת משכה אותי פנימה ולא הצלחתי להחזיק את הצחוק שלי. אל תיקח את זה אישית, אבל ביצועים בסמוראי? :roflmao:

 

 

בנוסף למה שכבר כתבו לך חשוב מאוד לבדוק ולחפש נזקים לבודי, שרגיש מאוד לחלודה במיוחד במודלים הישנים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לחדד את העיניין , בשטח יש לו ביצועים טובים + וגם יותר מזה .

זה רכב שטח לא פלסטיקכבישביליקקל .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שאלה,

ראיתי בשטח המון אנשים זורקים עם הסמוראי, האם יש אפשרות לזרוק בכביש או בזריקה הראשונה

הרכב יתעופף?:lol:

 

*אני מבקש לא לקפוץ עלי, זו רק שאלה:-)

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תנסה ....

 

אם אתה מחליט כן לנסות , תפנה שמאלה שיתהפך לצד הריק ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה רכב לשטח. עביר ברמות בלתי רגילות (בידי נהג מתאים כמובן), קל לחילוץ וחסכוני למדי (שתי הנקודות חשובות לאנשי שטח אמיתיים).

בכביש אתה נוסע 90 ברגוע ואין מה לצפות ליותר מזה. הנסיעה קופצנית למדי ולא רכה כמו בג'יפים גדולים יותר או פרייבט.

84 - מנוע 1000 ,4 הילוכים. החל מ86 1300 ו5 הילוכים. הזרקה לדעתי החל מ96 אבל אני לא בטוח לגמרי. בכל אופן בשביל שטח אמיתי עדיף קרבורטור (למען לא ייסתם בקלות מהאבק כמו המזרקים הזעירים).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לכל מה שכתבו קודמיי,

שאינני יודע מי מהם היה בעלים או נהג בסמוראי- מבלי לזלזל.

 

יש לי סמוראי 97.

הרכב אמין ייחסית, בהתחשב בגילו ובעובדה שמדובר ברכב שטח.

זה לא רכב שיכול לנסוע בשטח- אלא רכב-שטח. כלומר שהוא קשוח ולא מפנק.

יכולות השטח שלו מעולו. והוא לא מתבייש מול ג'יפים אחרים גדולים ומפוארים ברמת העבירות שלו.

 

כרכב יומיומי:

הוא יכול לספק את הסחורה. כמובן בהתחשב בסטנדרטים...

למרחקים לא גדולים. בעדיפות לדגמים הסגורים והחדישים יותר (96+)

ואכן סמוראי סגור מהשנתונים המאוחרים בתצורה סטנדרטית יודע לנסוע 100-110.

יכול יותר אבל זה כבר לא סימפטי ולא בריא.

 

דגשים לדגם:

שתי קבוצות רלוונטיות לדעתי-

אלו שלפני 96, עם קרבורטור ועלים - פחות נוח בכביש, יותר ישן, יותר רועשים בגלל טרנספר, יותר אפשרויות לשיפור וחלפים.

אחרי 96 - החדשים יותר, שקטים יותר, נוחים יותר. נדירים יותר.

מבחינת קרבורטור או הזרקה- מערכת ההזרקה בסמוראי אומנם קשה לכיוונון ולא הרבה בעלי מקצוע מכירים אותה.

אבל היא בהחלט עדיפה בשטח על קרבורטור- לדעתי. מנסיוני האישי. (אגב בסמוראי יש מזרק אחד בלבד...)

 

 

טיפה קשה למצוא סמוראי עם יד נמוכה (אני אישית יד 3, הבעלים הקודמים החזיק ברכב 7 שנים...)

לכן אין לייחס חשיבות כזו גדולה ליד.

יש להקפיד לבדוק טוב-טוב את הרכב.

רכבים כאלו, הם מכוניות שמועדפות על צעירים, כאלו שלא תמיד מבינים ולא תמיד שומרים על הרכב. בנוסף מבחינה כספית עלולים לנסות ולחסוך. כהל זה מחזיק את האוטו שנה-שנתיים ומתבגרים ועוזבים אותו.

לכן- יש לבדוק את האוטו אצל מי שמבין ברכבי שטח, עדיפות לסוזוקים.

מכון בדיקה רגיל- לא יתן לך כלום! סתם בזבוז כסף. כי את המכלולים היקרים שבג'יפ הם לא בודקים ולא יודעים לבדוק.

 

יש מציאות בשוק, סמוראים יפים, במחיר סביר (כולם תמיד מעל המחירון גם אם מצבם רע).

אבל הסבלנות היא המפתח.

 

הערה וספת: לגבי שיפורים.

אם אתה מתכוון לטייל עם הרכב. ואני לא מדבר על שבילי כורכר...

ישנם שיפורים רבים לרכב. זה עולם ומלואו.

יש בזה המון כסף והמון משחקים והשלכות.

לכן יש להשקיע מחשב ולימוד של הנושא בטרם קונים.

שכן עדיף לקנות רכב עם השיפורים שאתה רוצה, מאשר רכב סטנדרטי ולשפר לבד.

מצד שני אין הגיון לרכוש רכב משופר שלא תזדקק לדברים שהותקנו בו.

 

 

ואחרי כל המגילה הזו.... שיהיה המון בהצלחה!

זו אחת המכונות שנכנסו לקלאסיקה ובאמת שרק בזכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לפי המוצע ביד2, בתקציב כזה תוכל למצוא מודלים 87-90.

זה בהחלט אחד הכלים שעליהם שווה לשלם קצת יותר מהממוצע עבור אחד שמור,

מאשר לקנות קצת בזול ואחרי זה לרדוף אחרי חלקים או טיפולים דחופים.

אני העדפתי לעשות כך עם שלי וזה השתלם וגם המכירה היתה זריזה ובמחיר טוב מאוד.

הביטוח זול, כ-2300 ש"ח לחובה+ג'.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חזק במחירים.

לדעתי, המחיר שציינת נמוך מאוד.

לא סביר שתוכל למצוא כלי נורמאלי בסכום הזה.

 

יש כלים ישנים מתחילת ה 90 שבהחלט תוכל לקנות ולהינות מהם.

אבל אני חושב שהמחיר יהיה גבוהה מהסכום שציינת.

 

נסה להתארגן על 25,000 ומעלה....

 

הכלים מהשנתונים (97-8) נמכרים ב 37 וצפונה.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...