Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא מרכיב מערכות ממש טוב יש לו עבודה יפה וממנו אני קונה

את כל מוצרי האודיו לרכב שלי.

 

שמע דיברתי איתו שוב פעם והוא אומר שזה הסאב שהכי מתאים לי.

אני באמת כבר לא יודע מה לעשות אני צריך מישהו שיכוון אותי דחוף.

פורסם

תקשיב לחברה פה, נתנו לך מס' אופציות טובות שעולות על הבוסטון בכל פרמטר.

מה שכן רצוי לשמוע ולראות לאיזה אתה מתחבר.

 

 

אלי

 

פורסם

על מה אתה ממליץ בדיוק, כפול או יחיד?

אני לא מכיר את החברה הזו אשמח אם תאיר את עיניי

איפה מייצרים אותו פרטים טכנים ואיפה קונים במחיר טוב

 

אני שומע הרבה רוק מוזיקה קלאסית(קונצרטים)שנות ה-80 ופופ

תודה

פורסם

אני מדבר על סאב יחיד ,מדובר בסאבים יקרים ואיכותיים שמחירם נע בין 2200-2590 שח

את שלושת הסאבים הראשונים תוכל להשיג דרך ספונסרים של הפורום ב -"מבצעים לחברי הפורום" במחירים הנ"ל

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237410

 

את ה-JL אודיו W6 אני לא יודע היכן ניתן להשיג במחיר אטרקטיבי

 

מדובר בסאבים נ"ל:

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1695

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=685

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1227

http://www.ascendantaudio.com/chaos.php

 

אל תשים לב למחירים היקרים באתר ניתן להשיג אותם במחירים טובים יותר שציינתי דרך ספונסרים של הפורום

המגבר שלך עובד ב-4 אום בגישור לכן סאבים שמגיעים עם שני סלילים צריכים לבוא בדגם עם שני סלילים של 2 אום

פורסם

ממליץ מאוד להגיע למפגש צפון היום או למפגש מרכז הקרוב, לשמוע ולקבל החלטה לפי האוזן שלך.

אני גם חובב של רוק קלאסי ובעלים של IDMAX 12" וזה פשוט תענוג בכל רגע, אז אני אישית ממליץ על IDMAX או IDQ שזה סאב מיוחד בפני עצמו.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

קח IDMAX

בתקציב הזה רק הוא, מעולה לרוק, לי יש אותו, מחזיק מדהים רוק, מטאל ובעצם הכל

מתלבט? תשב תשמע אצלי באוטו רוק כמו

Within Temptation

Nightwish

Puddle Of Mudd

Theory of A Deadman

avenged sevenfold

apocalyptica

ותראה איך האומנים רצו שזה יישמע, סאב מהיר בטירוף, חד ופאנצ'י עד כדי הפרעה לקוצבי לב..

מתופף וחובב סאונד וותיק שישב אצלי עם ה IDMAX 12 שלי אמר שזה הדבר הכי קרוב לתופים שהוא שמע בחיים שלו.

תשלח לי הודעה פרטית אם אתה צריך שאלה ותפנה לספונסר שלנו בפורום אדי כדי לקבל פרטים

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

שמעת את הכאוס ?

שמעת אודיופיל ?

שמעת סינפוני ?

שמעת W6 ?

 

כולם נפלו לדעתך מIDMAX ? חולק עליך,

הIDMAX סאב מעולה ובהחלט יש לו המון מהירות דיוק ופאנץ', אבל יש לו גם חסך מסויים בתחום הנפח. לפעמים שאתה שומע מוזיקה יש באס עמוק ונפוח ולא פאנצ'י, בדיוק שם לIDMAX יש מחסור מאכזב.

 

ללא ספק הוא סאב מעולה, אבל זה עיניין של טעם.

פורסם

W6 פשוט סאב מעולה. אתה מוזמן ליצור איתי בקשר בפרטי ואתה מוזמן להשמעה מהW6 האהוב שלי :)

כמובן אם המגבר שלך תומך ב2 אוהם.

פורסם

כן רק חבל שהW7 טיפה SPLלי מדי לטעמי לעומת שהW6 הוא אחד הסאבים SQL הטובים שיש בשוק היום (מבחינתי הוא מספר אחת אבל זאת דעתי האישית)

פורסם

הW6 עדיף פי מליון למערכת SQ מהW7.

 

בקשר למספר אחד שתים שלוש וארבע,

זה המון המון עיניין של טעם. יש מי שיעדיף סאב של סינפוני פי מליון, ויש שאחרים - אני שום אפשרות מלבד לשמוע ולהחליט לבד !


×
×
  • תוכן חדש...