Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זליגת זרם- סיטרואן קסרה 2001


אסף199
שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

 

אם האוטו שלי עומד משהו כמו יום וחצי, המצבר נגמר או שמניע ממש בקושי.

החשד העיקרי שלי היה המערכת. אז הלכתי למי שהתקין לי וזה לא המערכת. המשכתי לבדוק במוסך שבו אני מטפל (התלתן)והגענו למסקנה שכמעט בוודאות האזעקה היא זאת שגונבת את הזרם.

ברגע שהאזעקה נדרכת שזה משהו כמו דקה אחרי הנעילה הצריכה עולה לאיזור ה- 0.7 אמפר שזה לפי הבנתי תצרוכת גבוהה מאוד לרכב מכובה בלי שום דבר דולק בו.

השאלה שלי אליכם אם יש משהו שאני יכול לבדוק בעצמי ואם לא האם יש המלצות לבעלי מקצוע טובים עם עדיפות לאיזור השרון?

 

תודה למגיבים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש פרטים של המלצות על רדיו מילאנו ואם מבחינה גאוגרפית זה יתאים לך,גש לשם.

מה שאולי בינתיים אפשר לעשות אם תהיה מעוניין בכך וזמנית רק עד שתיפתר הבעיה הוא לנתק את האזעקה ולבדוק אם אין "צרכן פרזיטי" נוסף/ים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי המצבר עצמו הלך?

בעיה דומה הייתה אצלי, אחרי שכיביתי את הרכב, היה לי גג 3 שעות להניע אותו שוב, אחרת היה נגמר המצבר והייתי צריך להניע בדחיפה. חשבתי שיש לי משהו שלוגם מהזרם, אז השארתי את הרכב מנותק מהמצבר למשך הלילה ובבוקר חיברתי אותו ושוב ועדיין הרכב לא הניע, מכאן הבנתי שהלך לי המצבר, בדיקה אצל חשמלאי העידה על כך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש אל חשמליית רכב העוסקת גם באזעקות ומע' מיגון, "אור עד קור" שברח' גלגלי הפלדה 5 א.ת הרצליה פיתוח,

טל' 09-9584088, 09-9589355, 09-9546665, 052-2753398 ובקש את עזרא.

זליגת זרם של 0.7A הנה גבוהה מאוד ואחרי כ 36 שעות (יום וחצי) נפרקו כ 25A מהמצבר וברור שהוא יהיה חלש.

כמובן שרצוי מאוד כבר לבדוק את המצבר עצמו ואת טעינת האלטרנטור.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעינה נבדקה ונמצאה תקינה. נבדקה גם צריכה במאמץ עם על הצרכנים וצריכה כשהמנוע מכובה והבעיה שנתגלתה היתה האזעקה.

אין לי מפתח לניתוק האזעקה והאזעקה נדרכת אוטומטית גם אם אני לא לוחץ על הכפתור ככה שגם עם המפתח לא יעזור אם אני אנעל.

החשוד העיקרי שלי בהתחלה היה המצבר שחשבתי שהוא פורק אבל נמצא שזה לא נכון.

רפי תודה על ההמלצה אני אשקול את זה למרות שהייתי שם פעם אחת בהקשר אחר והם עשו רושם של יקרנים.

חשבתי על האופציה להחליף את האזעקה לאזעקת ביפר שראיתי שלא עולה יותר מידי ולגמור עם הסיפור הזה.

 

עוד רעיונות והמלצות יתקבלו בברכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמדומני היום רוב חברות הביטוח לא דורשות התקנת אזעקה לכן אני אישית הייתי מנתק אותה לחלוטיין.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקסארה המפתח הוא ללא שלט? לרוב יש שלט ששולט בנעילה המרכזית של האוטו - מקורי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

 

ברגע שהאזעקה נדרכת שזה משהו כמו דקה אחרי הנעילה הצריכה עולה לאיזור ה- 0.7 אמפר שזה לפי הבנתי תצרוכת גבוהה מאוד לרכב מכובה בלי שום דבר דולק בו.

 

 

אני לא מבין מה הבעיה. מצאתם זליגה של 0.7 אמפר, במצב כזה, מנתקים את מוח האזעקה ובודקים האם הצריכה נעלמה. אם כן, הרי שהמוח מייצר את הבעיה, אם לא, ואם יש מרימי חלונות בזמן דריכת האזעקה, מנתקים אותם, ובודקים האם הצריכה ירדה.

 

אם לא, ממשיכים בניתוק הרדיו, הדיבורית, וכל אבזרי העזר, כולל ניתוק הפלוס הראשי של מערכת הסטריאו.

 

אם עדיין נשארת זליגה, מנתקים נתיך נתיך, עד להעלמות הזליגה, אז, בודקים לאיזה מערכת שייך הנתיך.

 

למרות שזה נשמע ארוך, העניין מסתכם בדקות עד שעה.

 

 

על הדרך, לא לשכוח לבדוק שאין נורית תא מנוע/תא כפפות/תא מטען, ואח' שנדלקת לפתע.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה דני.

בדקתי את זה במוסך וזה היה בסביבות השעה 18:00 שגם אני וגם הם מיהרנו ללכת.

בכל מקרה הבעיה היא בוודאות של 99% האזעקה, ולנתק את המוח זאת לא כזאת בעיה כי אני יודע איפה הוא יושב.

השאלה שלי היא לא איך אני מוודא שזאת האזעקה כי את זה ווידאתי כמעט ב100% אלא איך אני פותר את הבעיה בלי לנתק את האזעקה כי אני מעדיף שלא. ואם חייבים לנתק אז איך אני משאיר רק את השלט שיפתח ויסגור לי את הדלתות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מבין מה אתה רוצה, אם אין שלט מקורי ואתה בכל זאת רוצה שהאזעקה תשאר תחליף את המוח שלה או תתקין אזעקה אחרת או יחידת נוחות לשלטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...