Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט CC - אני משוחד אבל גם מאוהב..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי מעטים מאוד כאן מכירים את הפאסאט טופליין הנוכחית וכנראה בגלל זה קשה להם לקבל שיש פאסאט שתרגיש ותנסע הרבה יותר מ3 בינונית...

 

מעבר לזה , הטוארג יוצא דופן? נכון!

מי אמר שהCC לא יוצאת דופן??

 

לא אמרתי שהCC לא יוצאת דופן.

להיפך, לדעתי היא כן יוצאת דופן ולדעתי זאת גם הייתה טעות של VW לקרוא לה פאסט CC

הם היו צריכים לתת לה שם חדש, בדיוק כמו שמרצדס עשו עם הCLS.

 

התגובה שלי הייתה בתגובה שזה שאמר שפולסוואגן בארץ נחשב כיוקרתי. לדעתי הוא נחשב בארץ בדיוק כמו שהוא נחשב באנגליה.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ובכל מקרה, איך שלא תקראו את זה, מדובר בכשלון כולסאלי של VW שמוכיח מעבר לכל דבר שהמותג VW עדיין לא נתפס בעיני הציבור העולמי כמותג של מכוניות יוקרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

השירוקו נראה מעולה!

ויש לא מנועים מדהימים לא פחות 2.0TSI ממש כמו ל- GTI המוצלחת!

ו- 1.4TSI עם 160 כ"ס!!! מושלם בעולמנו הדל דלק.

 

עם עיצוב מרשים ביותר וכאלו מנועים, אין ספק שהרכב יהווה הצלחה בחו"ל (באירופה לרוב)

ובארץ כנראה נראה יותר דגמים עם המנועים הפחות חזקים מהעליון המקביל ל- GTI וזאת כנראה בגלל המחיר

(שאמור להיות זהה ל- GTI לפי ההגיון - אבל בארץ לכו תדעו) והיותו רכב בעל 3 דלתות (בלבד) ולגולף יש את האפשרות לבחור בין 3 ל- 5..

 

כנראה שנזקה לראות לרוב את המנועי הדיזל וה- 1.4TSI עם ה- 125 כ"ס ועם ה- 160 כ"ס.

הכל יהיה מאוד תלוי בתג מחיר שיתנו לרכב הנ"ל בתוספת ללוחית הצהובה.

 

בס"ד אחת כזאת עוד תהיה אצלי בחנייה בין אם זה יהיה כאן בארץ ובין עם זה יהיה הרחק בארה"ב (נמעס לי מהיבואנים בארץ!)

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

שירוקו עם מנוע דיזל? על מי אתה עובד?

תראה לי רכב ספורט/ספורטיבי אחד שמגיע לארץ עם מנוע דיזל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

השירוקו לדעתי פנינת עיצוב.

פשוט רכב שבנוי מדהים,

רק צריך לקוות שהוא באמת יגיע לארץ בסופו של דבר,

אה, ועם מחיר שפוי, עם מנועים נורמאליים... :wink:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

התגובה שלי הייתה בתגובה שזה שאמר שפולסוואגן בארץ נחשב כיוקרתי. לדעתי הוא נחשב בארץ בדיוק כמו שהוא נחשב באנגליה.

הבעיה שלך נעוצה בזה שאתה מביע את דעתך בעוד שאני מביא נתונים אמיתיים ולא דעות אישיות.

באנגליה/גרמניה/אירופה המותג באמת נחשב לעממי וזול בהתאם לקבוצות שבהם מתחלקים רכבי היצרן.

זה שהגולף איכותית יותר ממאזדה 3 זה טוב ויפה(ונכון)- אצלנו זה הופך את הרכב ליוקרתי יותר (ומדי).

פורסם
שירוקו עם מנוע דיזל? על מי אתה עובד?

תראה לי רכב ספורט/ספורטיבי אחד שמגיע לארץ עם מנוע דיזל.

 

 

איביזה הגיעה נדמה לי בגרסת דיזל ספורט 130 כוח

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הבעיה שלך נעוצה בזה שאתה מביע את דעתך בעוד שאני מביא נתונים אמיתיים ולא דעות אישיות.

באנגליה/גרמניה/אירופה המותג באמת נחשב לעממי וזול בהתאם לקבוצות שבהם מתחלקים רכבי היצרן.

זה שהגולף איכותית יותר ממאזדה 3 זה טוב ויפה(ונכון)- אצלנו זה הופך את הרכב ליוקרתי יותר (ומדי).

 

איזה נתונים בדיוק, ממתי גולף נחשבת יוקרתית?

פורסם

עומר - תרשום אותי בבקשה לשירוקו 3.2 שחורה, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מתכנת.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם
הבעיה שלך נעוצה בזה שאתה מביע את דעתך בעוד שאני מביא נתונים אמיתיים ולא דעות אישיות.

באנגליה/גרמניה/אירופה המותג באמת נחשב לעממי וזול בהתאם לקבוצות שבהם מתחלקים רכבי היצרן.

זה שהגולף איכותית יותר ממאזדה 3 זה טוב ויפה(ונכון)- אצלנו זה הופך את הרכב ליוקרתי יותר (ומדי).

קודם לא הגבתי לדבריך, עכשיו אני רואה שטוב עשיתי. רק הערה אחת, ברשותך כמובן. הנתונים שאתה מביא גם הם אינם אמיתיים האמת היחידה שהם משקפים, היא כמובן דעתך האישית שנסמכת כדבריך על גרמנים עובדי חברת בת של מייבאך ( מוזר קצת, אבל נעזוב ) שגם להם יש דעה אישית. העובדה שהם גרמנים לא מקנה לדעתם זו תוקף מיוחד. דעתך מאוד מכובדת ורצינית, אבל אין טעם להקנות לה נופך של איזה ממצא אוביקטיבי, זה רק מגחך אותה.

פורסם

אתה יכול להתסכל על זה כאוות נפשך. אני אוסף דעות נוספות ממקורות שונים כדי לאשש את דעתי!

אגב, קצת מוזר לי שאתה נתפס על החברה בה הם עובדים ופחות על עובדות מוצקות שהם מביאים עימם.

הם, להבדיל ממני או ממך, מאוד אובייקטיבים.

פורסם

אני לא מבין, הדוגמא שלכם עם הפייטון לא חרצה את תוצאות הוויכוח שלכם?

העובדה שכל אירופה וארה"ב הצביעה ברגליים ולא הייתה מוכנה לקנות "מכונית יוקרתית" עם סמל של VW.

הרוב המוחלט של הרוכשים בהפוטנציאלים אמרו "אם אני משקיע כזה סכום, אני רוצה שהשכנים שלי ידעו שהוצאתי כזה סכום ועם סמל ה VW על חזית המכונית הם עוד יחשבו שאני בקשיים כלכליים..."

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עומר - תרשום אותי בבקשה לשירוקו 3.2 שחורה, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מתכנת.



 

עוד אחת לכאן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אתם יכולים לקנות אותה כבר עכשיו, קוראים לה אודי TT... :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...