Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי פרסום לג'יפ שנת 83 שמוצע למכירה במחיר שנראה זעום (לטענת בעליו, עקב מצב כלכלי גרוע)

לפני שאני אלך לבדוק את הג'יפ רציתי לקבל עליו פרטים.

בחיפוש אינטרנטי לא עלו תוצאות רלוונטיות שמספקות מידע ורציתי לדעת את התנהגותו ,כמה הוא נוח לנסיעת כביש, צריכת דלק ממוצעת (לרוב נסיעת הכביש תהיה עד לשטח, כפעם בשבועיים ולעיתים נסיעות של כ- 60 ק"מ ביום)

כמו כן האם זה בכלל רלוונטי למישיהי שלה זה ג'יפ ראשון בכלל לפנות לאופציה זו (מנוע 4300 סמ"ק)

דבר אחרון, טיולי השטח שלי, נכון להיום, אינם קיצוניים ואינם כוללים מעברי דיונות, נחלים עמוקים או מעבר בדרך סלעית קשה במיוחד

 

אשמח לדעתכם...

פורסם

לא יודע איזה CJ מצאת, אבל בגדול, CJ לא נוח על הכביש, לא חסכוני בדלק (משהו באזור ה1:5), לא שקט ובכלל לא קל לנהיגה. זה ג'יפ קשוח, אני לא בטוח שהוא מתאים כג'יפ ראשון למתחיל (או מתחילה).

 

חשוב לבדוק בשבע עיניים את מצבו האמיתי של הג'יפ, לא להתבייש להתיעץ עם בעלי מקצוע שמכירים את הרכבים האלו לפני הקנייה (על מכון בדיקה אין מה לדבר כאן) ולא לקפוץ מעל הפופיק. יישור קו של רכב כזה ואחזקה שוטפת שלו יכולים להיות מאוד יקרים אם לא עושים את רוב העבודה באופן עצמאי.

 

ושיהיה בהצלחה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה על העצה.

אני לא מאמינה שאני אבצע טיפולים לבד, לפחות לא בשלב הזה (אין זמן), אז כנראה שג'יפ זה אינו רלוונטי לי...

מה לגבי ויטרה 1600, שנת 94', מנוע חדש בן שנה. רוצים עליו 27K. האם המחיר צועק דרשני?

פורסם

ויטארה היא אופציה מעניינת מאוד, כיף של רכב.

 

לדעתי המחיר שדורשים על הויטארה הנ"ל נמוך יחסית, וזה בהחלט יכול לרמז על משהו. כמדומני מחיר המחירון של ויטארה 94 ידנית עומד על משהו בעזור ה30-33 אלף ש"ח, ולרוב כלים טובים נמכרים מעל המחירון.

 

אם בכל זאת תחליטי לבדוק את הרכב, שימי לב לנקודת התורפה העיקרית של הרכב - החלודה. חפשי אותה בעיקר במשקופי החלונות, בעמודי הדלתות ובאמבטיות שברגלי הנהג והנוסע. אין ויטארה בלי חלודה, בטח שלא במודלים האלו. חשוב לבדוק היטב היכן בדיוק נמצאת החלודה בויטארה הספציפית הזאת וכמה היא חמורה.

חוץ מזה, חשוב לבדוק את מצב מערכת החשמל (ידית איתות למשל ידועה כבעייתית וחדשה עולה המון כסף), נזילות ממשאבת הגה כוח (תמיד יהיו, אבל חשוב שלא יהיו רציניות כי אז חייבים להחליף משאבה וגם זה עסק יקר וכואב), מצב המזגן, צמיגים (לבדוק התאמה של המידה המותקנת למידה שמופיעה ברישיון) וכמובן מערכת ה4X4 במלואה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי הג'יפ CJ - האתר הוא www.jeepolog.co.il

 

כללית על רכבי שטח האתר המומלץ הוא www.jeeptrip.com

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
ויטארה היא אופציה מעניינת מאוד, כיף של רכב.

 

לדעתי המחיר שדורשים על הויטארה הנ"ל נמוך יחסית, וזה בהחלט יכול לרמז על משהו. כמדומני מחיר המחירון של ויטארה 94 ידנית עומד על משהו בעזור ה30-33 אלף ש"ח, ולרוב כלים טובים נמכרים מעל המחירון.

 

אם בכל זאת תחליטי לבדוק את הרכב, שימי לב לנקודת התורפה העיקרית של הרכב - החלודה. חפשי אותה בעיקר במשקופי החלונות, בעמודי הדלתות ובאמבטיות שברגלי הנהג והנוסע. אין ויטארה בלי חלודה, בטח שלא במודלים האלו. חשוב לבדוק היטב היכן בדיוק נמצאת החלודה בויטארה הספציפית הזאת וכמה היא חמורה.

חוץ מזה, חשוב לבדוק את מצב מערכת החשמל (ידית איתות למשל ידועה כבעייתית וחדשה עולה המון כסף), נזילות ממשאבת הגה כוח (תמיד יהיו, אבל חשוב שלא יהיו רציניות כי אז חייבים להחליף משאבה וגם זה עסק יקר וכואב), מצב המזגן, צמיגים (לבדוק התאמה של המידה המותקנת למידה שמופיעה ברישיון) וכמובן מערכת ה4X4 במלואה.

 

 

יש מכון בדיקה באיזור המרכז שאתה יכול להמליץ לי לגביו? או שכל מכון אחר שהומלץ באתר יכול לבדוק באותה רמת האמינות גם ג'יפים?

פורסם

לצערי, אין מכון בדיקה שאני יכול להמליץ עליו לבדיקת ג'יפ.

רובם המוחלט של מכוני הבדיקה לא יודעים "איך לאכול" ג'יפ מדוגם שנכנס לבדיקה וכמות הרג'קטים שתתגלה בבדיקה תסוונר אותך, למרות שבהחלט יתכן שמדובר בג'יפ מעולה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...