Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם משהו ערך השוואה/נסיעת מבחן בין סקודה לS3 ו I30 מבחינת ביצועים, זמינות כח, התנהגות, הגה?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

S3? :roll:

 

הפביה וה-I30 באות מקטגוריות שונות לגמרי :|

 

הפביה היא סופר מיני וה-I30 היא משפחתית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מצטרף לRS.

3 מכוניות מקטגוריות שונות לחלוטין גם במחינת גודל וכו וגם מבחינת מחיר.

 

S3 עולה מעל 200000 שקל לא זוכר מדוייק אבל לדעתי הרבה צפונה מ 250000.

 

איך אפשר בכלל להשוות מכוניות שונות כל כך?

פורסם
עוד מחשבה, ניתן לקנות מאזדה 3 hatchback ידנית?

למען הסר ספק:

דלק מוטורס (פורד ומזדה) לא מוכנים להתעסק ברכב ידני, גם לא בהזמנה מיוחדת (למעט אולי המיאטה שאין לגביה אפשרות אחרת כרגע). הייתי בסוכנות ושאלתי.

לטענת איש המכירות הובאו רק 10 פוקוסים ידניים בדור הקודם שנמכרו בהנחות גדולות כדי להיפטר מהן (זה מה שהוא אומר, אולי הוא טועה, כי זה אומר שהמכונית שלי היא אחת מ 10 יחידות בארץ :-o).

התלבטתי קשות וכמעט קניתי גולף למרות חוסר התלהבותי ממנה, בגלל הגיר הרגיל (האפשרות הכמעט יחידה האחרת היא סובארו B3, לא אפשרות מלהיבה במיוחד).

בסוף הצלחתי למצוא פוקוס ידנית 2003 שמורה במיוחד:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=195642&highlight=%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3+%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA&page=3

הלכתי אחורה מבחינת מודל, אבל - ואני מוכן להתווכח על זה - הפוקוס דור ראשון מהנה לנהיגה הרבה יותר מגולף דור רביעי וגם דור חמישי (נהגתי בשתיהן, אני מתכוון להשוואה של 1.6 מול 1.6, אני לא מתכוון כמובן ל GTI) ויותר מפוקוס דור שני (יש לי גם כזו, מליסינג).

כרגע יש למכירה ב YAD2 רק שתי פוקוסים ידניות 2001 (לפני מתיחת הפנים של 2002) עם קילומטרז' גבוה, אחת ממורה לנהיגה ואחת עם פגיעת שילדה.

למי שבאמת רוצה לחייך כמוני, אני ממליץ להמתין עד שתצא שוב אחת מוצלחת לשוק.

פורסם
למען הסר ספק:

דלק מוטורס (פורד ומזדה) לא מוכנים להתעסק ברכב ידני, גם לא בהזמנה מיוחדת (למעט אולי המיאטה שאין לגביה אפשרות אחרת כרגע). הייתי בסוכנות ושאלתי.

לטענת איש המכירות הובאו רק 10 פוקוסים ידניים בדור הקודם שנמכרו בהנחות גדולות כדי להיפטר מהן (זה מה שהוא אומר, אולי הוא טועה, כי זה אומר שהמכונית שלי היא אחת מ 10 יחידות בארץ :-o).

או במילים אחרות -

"אתה לקוח סוג ב' בשבילי ולא מעניין אותי שאתה רוצה ידני, אבל אני לא יכול להגיד לך את זה אז אני אנסה לשכנע אותך שאין ידני כי אין ביקוש"

נכון שפוקוס קודמת ידנית זה דבר נדיר, אבל להגיד שיש רק 10 כאלה זאת הגזמה פראית.

פורסם

אני מבין שI30 ו B3 הם בקטגוריה שונה מפביה, אך עדיין השוואה בינהן לא כל כך מופרזת כמו שלהשוואות את הרכבים לS3


×
×
  • תוכן חדש...