Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתעניין ברנו קליאו קלאסיק בין השנים 2003 ל-2004, מנוע 1.4 (הדגם עם ה"תחת").

אשמח לשמוע פרטים על הרכב, בעיות ספציפיות, אחזקה שוטפת וכו'.

 

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

כמו שרשמת, הרכב עם מנוע 1.4 , 16 שסת', 98 כ"ס.

הרכב יוצר במפעלי רנו בטורקיה.

פנים הרכב הוא כמו בקליאו לפני מתיחת הפנים, תא מטען גדול, התנהגות כביש יותר סלחנית מקליאו 5 דלתות.

האחזקה במוסכי רנו המורשים לא זולה וכך גם מחירי החלפים.

פורסם

וכדאי לציין שלקליאו סדאן הגה כוח הידראולי ולא חשמלי כמו לקליאו שלאחר מתיחת הפנים.

סה"כ מכונית חביבה למדי ועדיפה על היונדאי אקסנט בסגמנט שלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תודה לכל העוזרים על התשובות המהירות.



 

האוטו מיועד לסטודנטית שמעוניינת באוטו יחסית זול לאחזקה, לכן רציתי לדעת מהי תצרוכת הדלק של האוטו?

אם הטיפולים יקרים? אם יש לדגם הזה ספציפית בעיות מסוימות (חשמל/גיר למיניהן)

 

והיא ממש לא סגורה על הדגם והרכב הזה ספציפית,

אם יש אופציות נוספות בתקציב של עד 50K של רכבים באותו סגנון (אך לא קטנות מדי כמו יאריס וסיריון)

של רכבים פשוטים ונוחים לאחזקה, אשמח לשמוע.

 

תודה לכולם.:-)

 

פורסם

למה דווקא קליאו קלאסיק ולא קליאו B רגילה? ההאם תא המטען הוא שיקול כאן?

כי הרי קליאו קלאסיק זהה במימדים הפנימיים לקליאו רגילה, רק עם בגאז'.

×
×
  • תוכן חדש...