Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול החלטתי שאני אחליף היום את 4 הצמיגים שלי אחרי שכבר כמה זמן אני מרגיש שעבר זמנם ועוד מעט יתחיל גשם ולא רוצה שיווצר מצב "לא נעים".

אז אמרתי לעצמי למה לא ללכת ולקרוע את הצמיגים הקיימים הרי בכל מקרה הם הולכים לפח.

נסעתי לאיזה מגרש עפר ענק וריק והשתעשעתי לי , בסוף הסתכלתי על הצמיגים ועד עכשיו אני לא מאמין איך יכול להיות שצמיג נשחק כל-כך מהר על עפר , הצמיג מלא בחורים קטנים(לא פנצ'ר פשוט מין גומות בגומי) הצמיג נהיה דק בכמה מ"מ .

זה לא שפתאום נהיה לי אכפת מהצמיגים אבל האם זה אמור להיות ככה ?

הצמיגים הם מישילן אנרג'י.

והאם יש צמיגים שמיועדים לכזאת התעללות?

 

 

 

תודה מראש

פורסם
אפרופו צמיגים. ג'רמי הצמיג שיש לך באוואטר, זה פאלקון?

 

אכן ,

 

פאלקן 512 (מחליפו של ה502)

 

כן... הם נראו לי מוכרים, וחשבתי שאלו הפלקון, אבל גם לא רציתי לצאת אידיוט. מזל. :)

 

אלו צמיגים שנחשבים יקרים? כמה לכל צמיג?

פורסם
כן... הם נראו לי מוכרים, וחשבתי שאלו הפלקון, אבל גם לא רציתי לצאת אידיוט. מזל. :)

 

אלו צמיגים שנחשבים יקרים? כמה לכל צמיג?

 

אני חוזר , פ-א-ל-ק-ן = F-A-L-K-E-N

 

צמיגים לא יקרים ביחס לתמורה שנותנים. בין 250 ל 300 ש"ח ל185-60-14

פורסם
כן... הם נראו לי מוכרים, וחשבתי שאלו הפלקון, אבל גם לא רציתי לצאת אידיוט. מזל. :)

 

אלו צמיגים שנחשבים יקרים? כמה לכל צמיג?

 

אני חוזר , פ-א-ל-ק-ן = F-A-L-K-E-N

 

צמיגים לא יקרים ביחס לתמורה שנותנים. בין 250 ל 300 ש"ח ל185-60-14

 

טוב, פ-א-ל-ק-ן, רשמתי לעצמי, ה512 עולים 300 ש"ח פר צמיג?

 

איך הביצועים שלהם על רטוב? (גשם מים שמן)

ומה עם צמיגי קונטיננטל אתה מכיר?

פורסם

היו לא מעט דיוניים על הפאלקן וכביש רטוב.

 

יפה אגב שאתה מחפש איך הם על שמן. גם מישלן ב1000 שקל לצמיג לא ממש טובים על שמן.

פורסם
היו לא מעט דיוניים על הפאלקן וכביש רטוב.

 

יפה אגב שאתה מחפש איך הם על שמן. גם מישלן ב1000 שקל לצמיג לא ממש טובים על שמן.

 

אני מתכוון לכבישים שאחרי הגשם הראשון, שהם טיפה שמנוניים.

פורסם
היו לא מעט דיוניים על הפאלקן וכביש רטוב.

 

יפה אגב שאתה מחפש איך הם על שמן. גם מישלן ב1000 שקל לצמיג לא ממש טובים על שמן.

 

אני מתכוון לכבישים שאחרי הגשם הראשון, שהם טיפה שמנוניים.

 

הם מעולים לכבישים שאחרי הגשם הראשון. סע כמו על יבש!! ותמסור שלום לעמוד התאורה הקרוב. אני כבר מסרתי :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היו לא מעט דיוניים על הפאלקן וכביש רטוב.

 

יפה אגב שאתה מחפש איך הם על שמן. גם מישלן ב1000 שקל לצמיג לא ממש טובים על שמן.

 

אני מתכוון לכבישים שאחרי הגשם הראשון, שהם טיפה שמנוניים.

 

הם מעולים לכבישים שאחרי הגשם הראשון. סע כמו על יבש!! ותמסור שלום לעמוד התאורה הקרוב. אני כבר מסרתי :p

 

רוני

 

באמת?

מה הנזק?

העיקר שאתה בסדר.

פורסם
היו לא מעט דיוניים על הפאלקן וכביש רטוב.

 

יפה אגב שאתה מחפש איך הם על שמן. גם מישלן ב1000 שקל לצמיג לא ממש טובים על שמן.

 

אני מתכוון לכבישים שאחרי הגשם הראשון, שהם טיפה שמנוניים.

 

הם מעולים לכבישים שאחרי הגשם הראשון. סע כמו על יבש!! ותמסור שלום לעמוד התאורה הקרוב. אני כבר מסרתי :p

 

רוני

 

באמת?

מה הנזק?

העיקר שאתה בסדר.

 

 

LOL

 

זה בעבר...לא כיום. כיום רוני חי וקיים, וגם הסקסו שלו.... בלי עין הרע, טפו טפו טפו.

Back to the original - NC again.

פורסם
אתמול החלטתי שאני אחליף היום את 4 הצמיגים שלי אחרי שכבר כמה זמן אני מרגיש שעבר זמנם ועוד מעט יתחיל גשם ולא רוצה שיווצר מצב "לא נעים".

אז אמרתי לעצמי למה לא ללכת ולקרוע את הצמיגים הקיימים הרי בכל מקרה הם הולכים לפח.

נסעתי לאיזה מגרש עפר ענק וריק והשתעשעתי לי , בסוף הסתכלתי על הצמיגים ועד עכשיו אני לא מאמין איך יכול להיות שצמיג נשחק כל-כך מהר על עפר , הצמיג מלא בחורים קטנים(לא פנצ'ר פשוט מין גומות בגומי) הצמיג נהיה דק בכמה מ"מ .

זה לא שפתאום נהיה לי אכפת מהצמיגים אבל האם זה אמור להיות ככה ?

הצמיגים הם מישילן אנרג'י.

והאם יש צמיגים שמיועדים לכזאת התעללות?

 

 

 

תודה מראש

 

ועוד איך יש. עם הסמוראי שלי (לשעבר), שהיה נעול בצמיגי כביש של אליאנס (205x75xR15), נסעתי בטיולים מסויימים גם 40 - 50 ק"מ ביום בשטח... חלק על כורכר, חצץ, ומה לא. ונסעתי איתם 3 שנים...

 

כנראה שהם בנויים אגרסיבית יותר מצמיגים לפרוייבט, למרות שמדובר בצמיגי כביש (ולא חצי שטח או שטח מלא).

 

אבי

×
×
  • תוכן חדש...