Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר מסוג שמן מנוע אחד לאחר ברכב בעל קילומטרז' גבוה.


elik0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים , יש לי כרגע רכב מסוג הונדה CRV 98 , בעל מנוע B20B3, עם 140,000 ק"מ עליו

עד היום השתמשתי בשמן מנוע 15W-40 SJ , של דלקול , לא משהו מיוחד

 

וחשבתי לפנק את המנוע במשהו קצת יותר מתקדם מהשמן הזה

 

האם יש סיכון במעבר לשמן סינטטי?

 

למשל ה mobil 1 high mileage 10w-40

או אפילו ה 5W-30 ?

 

 

המחיר של השמן זו לא הבעיה

 

אני רק רוצה לדעת האם יש סיכונים\חסרונות במעבר מ 15W-40 לשמן קצת יותר דליל.

 

ואשמח לקבל המלצות\הערות נוספות מכם

 

תודה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לבצע מעבר משמן אחד לאחר בגלל הקילומטרא'ז, כמו כן יש להיצמד להוראות יצרן/ייבואן הרכב בנושא שמנים.

לאף אחד אין את הניסיון כמו ליצרן הרכב שהחליט שעבור רכב X מתאים שמן Y.

מעת לעת גם יצרן הרכב משנה/משדרג את המלצות השמן עבור הרכבים שלו לכן מומלץ להתעדכן אצל ייבואן הרכב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5W30 יהיה יותר מידי דליל, לעומת זאת 10W40 יהיה טוב לתנאי האקלים בארץ (וגם מתאים לך מבחינת AUTODATA).

אני הייתי הולך על השמן של רויאל פרפל, יש להם שמן 10W40 סינטטי מלא ומתוסף ככה שאין לך מה לפחד מנזילות.

הדבר היחיד שהייתי ממליץ לך לעשות זה החלפה אחת לשמן הטוב + פילטר שמן מקורי, ולאחר כ-2000 ק"מ שוב פעם להחליף לשמן טרי + פילטר שמן מקורי, כדי להבטיח שלא נשארו שאריות מהשמן הישן ולהוציא את כל הג'יפה שהצטברה בפנים. את ההחלפה שאחריה תוכל לעשות במועד של הטיפול הבא שזה 10K-15K, לשמן סינטטי אין בעיה לשרוד ולשמור על התכונות שלו אפילו יותר ק"מ.

 

 

רויאל פרפל:

http://www.royalpurple.com/prodsa/auto.html

 

יש עוד הרבה חברות שמנים טובות אבל השמנים הסינטטים שלהם דלילים מידי (5W) ועלולים לגרום אצלך לנזילות.

 

ד"א אם אתה מעוניין, יש לי שמן סינטטי מלא של ELF 5W40 אריזה של 5L סגורה הרמטית שנקנתה מהיבואן ואין לי צורך בה. אני אמכור אותה במחיר נמוך יותר ממחיר היבואן.

 

מתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לעונים

אחרי בירורים קצרים והסברים על שמנים לרכב ותאימותם לאקלים , באמת הוברר לי ששמנים מסוג 10w-40 או 15W-40 הם המתאימים ביותר לרכב שלי מבחינת האקלים הישראלי.

 

יש בעלי רכב כמו שלי בארצות יותר קרות שמשתמשים בשמן 5W-30 ללא בעיות , אבל הם בעצמם המליצו לי על השימוש ב 15W-40 או 10W-40 אם אני ממש רוצה להתפרע :)

 

תודה רבה!

 

את חברת השמן עצמה עדיין לא בחרתי , כנראה שאני אשאר עם דלקול.

עברתי איתם כבר 30 אלף ק"מ [בשלושה טיפולים] ולא חוויתי אף לא תקלה קטנטנה מהמנוע

 

תודה רבה!:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...