Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה עושים חריטה לצלחות בלימה,ומתי עושים שיפוף לפינות רפידה


omer77
שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

-פאזות לרפידות עושים כאשר מחליפים רק רפידות ולא דיסקים...!

-חריטה לצלחות עושים לפי הוראות הייצרן....(אם בכלל)

 

maxizem... אין שום חוק לכמה פעמים אפשר לחרוט צלחת... יש הוראות יצרן...

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאזות נכוןןןן, לזה התכוונתי שכחתי את השם הזה.

שאלה: אחרי הרכבה צריך לפמפם קצת בברקס נכון?

שאלה 2 : אין צורך בניקוז אוויר אחרי החלפה נכון?

ל ukon יש אחד בנתניה שקונה ברזל והוא משלם טוב על צלחות חחח, ככה אומרים בכל אופן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי בשרשור זה בעמוד הקודם.

אין צורך לפרק צינורות בלם או ונטיל מהקליפר, ואז לא תצטרך לבצע ניקוז לא פימפום ולא בימבום.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-

maxizem... אין שום חוק לכמה פעמים אפשר לחרוט צלחת... יש הוראות יצרן...

לטעמי אתה טועה ידידי,וזה פשוט בלתי אפשרי לחרוט יותר מפעמיים וגם אסור על החוק.

אולי מישו יבהיר את העניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תיכנס לדילמות, קנה רפידות חדשות קח ארגז כלים ונסה לבצע את העבודה, קח איתך גם מברג ירוק(אין כמהו) ו\או איזמל מתאים ותתחיל במלאכה.
אוי לי ואבוי לי.

מישהו עוד יקשיב לך ואז יסתובבו לנו על הכבישים רכבים שנופלות להם רפידות באמצע בלימת חירום בגלל שכבוד מר אדוני היקר חושב שזה אחראי להמליץ לאנשים לטפל בברקסים לבד בלי לחשוב יותר מדי.

אז בואו נעשה קצת סדר:

א. מי שלא יודע מה הוא עושה, שלא יעיז לגעת בברקסים. רק חסר שתשכחו פין אבטחה ותעוף לכם רפידה באמצע נסיעה. אל תקחו את הצ'אנס הזה. ברקסים זו לא עבודה יקרה במוסך, ומי שרוצה לחסוך שיילך למוסכניק מדרכה. אלו לפחות בדרך כלל מכירים את הפרוצדורה.

ב. לא צריך "לפמפם קצת בברקס". אם לא פותחים את מעגל נוזל הבלמים, לא נכנס אויר. ואם כן אז לא "מפמפמים קצת בברקס" אלא עושים ניקוז אויר כמו שצריך כדי שלא תאבד את עוצמת הבלימה בברקס אחד דווקא כשתצטרך אותה בגלל בועת אויר. עוד סיבה ללכת למקצוען.

ג. אל תחכו לציפצופים וחריקות מהברקסים, ורוב הסיכויים שלא תצטרכו חריתה או דיסקים חדשים, ולא תסעו עם ברקסים גמורים שבולמים ברזל על ברזל.

ד. makara אם תמשיך עם עצות אחיתופל כאלו בפורום הטכני, לא תורשה לכתוב בו. נקודה.

ה. מקסים, קח כדור ותירגע. זה שלטעמך אסור לחרות יותר מפעמיים לא אומר כלום. לדיסקים יש עובי מינימלי שמעבר לו הם פסולים. כל עוד לא מגיעים לעובי הזה אפשר לחרות גם 20 פעם. בכל חריתה מורידים שכבה בעובי הנדרש בלבד.

ו. עומר, טפל במקלדת שלך. יש אותיות שנדבקות וחוזרות על עצמן. בייחוד "ח".

 

אז מי שלא מוסכניק או בעל נסיון בעבודה כזו בפיקוח מוסכניק שיעזוב את הברקסים. רוצים לטפל ברכב? תתחילו מלצבוע פלסטיקים בדשבורד. זה לפחות לא יהרוג אתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישפוז ידידי,

ולכן אמרתי "אולי מישו ישפוך קצת אור על הנושא".

ופתחתי את הבמה עבורך :).

אמרתי את דעתי,וכמו כן ציינתי שאני לא בטוח.

כדורי הרגעה?

אני מסומם טבעי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

א. מי שלא יודע מה הוא עושה, שלא יעיז לגעת בברקסים. רק חסר שתשכחו פין אבטחה ותעוף לכם רפידה באמצע נסיעה. אל תקחו את הצ'אנס הזה. ברקסים זו לא עבודה יקרה במוסך, ומי שרוצה לחסוך שיילך למוסכניק מדרכה. אלו לפחות בדרך כלל מכירים את הפרוצדורה.

 

תקן אותי אם אני טועה אבל, על איזה פין אבטחה אתה מדבר לא זכור לי שהיה שם פין אבטחה.

אתה מדבר אולי הבורג ארוך הזה שנכנס וסוגר את הקליפר , שסוגר את המכסה העליון שנסגר על הרפידות?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא שמת לב הוא אמר שהוא ביצע כבר כמה פעמים החלפת רפידות.

אם לא הייתי קורא את תגובותיו בשירשור זה לא הייתי מייעץ לו לבצע החלפת רפידות לבד

בפעם הראשונה.

אז אנא ממך, אל תסיק מיד מסקנות, פשוט קיבלתי הרגשה שהוא יצא מבולבל מחלק מהתגובות שניתנו לו, וזה הכל.

ודרך אגב יש עשרות מכוניות שנוסעות בדרכים לא תקינות מכלולים בטיחותיים,

אז בעצתך אני קורא לכולם לגשת למוסך לביצוע תיקון הליקויים

כדי שמישהו פה ישן טוב בלילה.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי בשרשור זה בעמוד הקודם.

אין צורך לפרק צינורות בלם או ונטיל מהקליפר, ואז לא תצטרך לבצע ניקוז לא פימפום ולא בימבום.

לאחר כיווץ משאבת האופן בוודאי ובוודאי שיש צורך בניפוח(פימפום, בימבום) דוושת הבלם בכדי להצמידה אל הרפידות. במקרה שתפעעלו ע"פ עצתו הכ"כ החלטית של makara("מה-קרה" :shock: ) שאין כל צורך בכך, תפעילו ישר את ביטוח הרכב שלכם מאחר ותבקרו, במקרה הטוב, באחוריה של מכונית אחרת.

 

תקן אותי אם אני טועה אבל, על איזה פין אבטחה אתה מדבר לא זכור לי שהיה שם פין אבטחה.

אתה מדבר אולי הבורג ארוך הזה שנכנס וסוגר את הקליפר , שסוגר את המכסה העליון שנסגר על הרפידות?"

ברכבים של קונצרן פיאט למשל ישנו פין אבטחה, לא כל הרכבים בעולם זהים זה לזה.

"לא זכור" - אמנזיה(שכחון) אינו תירוץ מקובל בפעולות מסוג אלו.

 

אם לא שמת לב הוא אמר שהוא ביצע כבר כמה פעמים החלפת רפידות.

אם לא הייתי קורא את תגובותיו בשירשור זה לא הייתי מייעץ לו לבצע החלפת רפידות לבד

בפעם הראשונה.

אז אנא ממך, אל תסיק מיד מסקנות, פשוט קיבלתי הרגשה שהוא יצא מבולבל מחלק מהתגובות שניתנו לו, וזה הכל.

ודרך אגב יש עשרות מכוניות שנוסעות בדרכים לא תקינות מכלולים בטיחותיים,

אז בעצתך אני קורא לכולם לגשת למוסך לביצוע תיקון הליקויים

כדי שמישהו פה ישן טוב בלילה.

בא גולש ומתפאר בכך שהוא "מכונאי מדופלם"(ע"ע החלפתי פעמים רבות בלמים :? ), וכבודו ישר פוצח בשיר מזמור והלל. הכלל הראשון לפני שנותנים עצות לתיקון עצמי - חשדהו וכבדהו.

"יש עשרות מכוניות" - אז מה זה בכלל משנה אם נוסיף עליהן עוד כמה כאלו?!

בוא ונוסיף עוד עצות קלוקלות בכל שרשור, מה לא?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...