Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תיבת נתוני יצרן 1CU, אם די אף 17 מ"מ, לסאב Hifonics AS12.

השאלה שלי היא כזאת, האם צריך לקדוח בעץ לפני שמבריגים את הברגים כדי שהעץ לא יסדק?

ראיתי כאן מישהו שאמר את זה בת'רד אחר.

ולגבי חיזוק, קניתי משולשי פלסטיק מACE עם הברגות, כל פאה פנימית של המשולש 2 חורים משמע 4 ברדים לכל משולש, האם כדאי להשתמש במשולשי פלסטיק? הם יהוו בעיה בכך שירעדו?

והאם צריך חיזוק בכלל? הסאב יעבוד בעצמה של 600RMS.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אני ממליץ לעשות חור קטן 2-4 מ"מ לפני הברגה של הברגים .

 

רק בשביל התחלה , בכדי שלך היה יותר קל להתחיל להבריג את הברגים .

ולגבי המשולשים , אני לא משתמשתי בהם בכל התיבות שבניתי .

:shock2::snipersmi
פורסם

תעשה חור עם מקדח 0.1-0.3 תלוי בבורג שלך ואל תשכח גם להוציא את המקדח לאט שיסחוב איתו את מה שנשאר בפנים , אחרת יתנפח לך העץ.

 

לגבי משולשים לא נראה לי שזה יזיק השאלה איך מתקינים אותם,, לי אישית אין כאלו.

פורסם

חיזוקים עושים כמו שצריך מעץ ואפונה, או שלא עושים בכלל.

 

כמובן בMDF מומלץ קדח מוביל לפני, בכדי שהפלטה לא תיפתח.

 

בהצלחה אם הגזר.

פורסם
4 האם כדאי להשתמש במשולשי פלסטיק? הם יהוו בעיה בכך שירעדו?

והאם צריך חיזוק בכלל? הסאב יעבוד בעצמה של 600RMS.

משולשי פלסטיק לחיזוק? זה כבר נשמע לא טוב.

שום דבר מפלסטיק לא יכול להוות חיזוק.

ולשאלה אם צריך חיזוק, התשובה היא לא.

600 וואט זו לא עוצמה שמחייבת חיזוק, במקום חיזוק הייתי ממליץ לך פשוט ללכת על עץ 19 מ"מ.

התיבה לא תתפרק בלי חיזוקים - באחריות.

×
×
  • תוכן חדש...