Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. המגבר שלך נותן ב 4 אוהם 60 W RMS

 

ב.המגבר נותן ב 2 OHM 80 W RMS.

שני הנתונים הם בתנאי שהמתח ברכב הוא 14.4 (אני בספק שהוא ככה).

 

ג.אתה יכול לגשר כל שני ערוצים ולקבל בעצם מגבר 2 יציאות. אך המגבר לא יעבוד בגישור ב 2 אוהם.

הוא לא מיועד לכך. הוא פשוט יתנתק לך כל הזמן.

 

אם תגשר תקבל 160 W RMS אבל רק ב 4 אוהם , אל תחבר ב 2.

 

האם יש לך סאב וופר?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומי קבע? אני לא אומר את זה בגלל שיש לי סאב שלהם.

 

שמעתי כמה סוגיי קומפוננט בחיי, לא הייתי מדרג את אינפיניטי בתחתית זה בטוח.

 

הם לא היי אנד, אבל הם אחלה.

לא חותם

פורסם

אני כן,

 

ושמעתי הרבה שלהם.

וסאבים.

ומגברים . המגברים הישנים שלהם עם האינפינטי בצבע ירוק , הישנים היו אחלה.

הנושא של אינפיניטי נטחן פה כבר דיי הרבה NIVO .

אתה כנראה לצערי לא שמעת מספיק מערכות בחייך כדי להבין שאינפיניטי זה לא רמקול שנחשב טוב בימינו.

אני אגדיל ואומר שאני אקח כל מק אודיו ומאגנט לפני המקבילה של אינפינטי , וזה כולל את עכל סוגי הרכיבים.

פורסם

הטעם שלך הוא הטעם שלך...

 

ולגבי החברה, שוב בתחתית היא ממש לא. תקרא קצת בפורומים בחו"ל לגבי הרמקולים שלהם והסאבים, תגובות שליליות? לא ראיתי הרבה. וחיפשתי, בעיקר לפני שקניתי את הסאב.

 

אתה תיקח מאגנט ומק אודיו, אני אקח אינפיניטי.

לא חותם

פורסם
.

אני אגדיל ואומר שאני אקח כל מק אודיו ומאגנט לפני המקבילה של אינפינטי ,

וזה כולל את כל סוגי הרכיבים.

מגבר של מאגנט/מק-אודיו או אינפינטי ?

התשובה ברורה .

 

קומפוננט של מאגנט/מק-אודיו או אינפינטי ?

התשובה ברורה .

 

סאבוופר של מאגנט/מק-אודיו או אינפינטי ?

התשובה ברורה .

 

 

 

כנראה שלך יש חשיבה שונה.

 

 

נ.ב.

אני יכול לדמיין איך הסט-אפ שלך נשמע .

לי התשובה ברורה .

ZZR

פורסם

שמע, אני דווקא אוהב את הסאב של INFINITY (ה- פרפקט). שלא תחשוב שאני מייד שולל ללא סיבה.

אבל מהקומפוננטים שלהם ומהמגברים לא התלהבתי בכלל.

זה ממש לא זה. יש דברים טובים יותר. ובגדול אני חושב כמו מידן ו-CORWIN בקטע הזה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

למיטב הבנתי מידן וקורווין לא באותה דיעה.

 

אני טועה?

 

ולגבי המגברים שלהם, אין לי מושג, אין לי נסיון איתם.

 

ניב

לא חותם

פורסם

לא יודע, אני מעולם לא הבנתי את מידן יותר מידי....:-D

אבל בכל מקרה, הבנת את הדעה שלי בעניין.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
.

אני אקח כל מק אודיו ומאגנט לפני המקבילה של אינפינטי , וזה כולל את כל סוגי הרכיבים

 

גם למגנט /מק אודיו יש מוצרים טובים (פה ושם) ,

אבל אין שום הגיון בהכללה , שהם יותר טובים מאינפיניטי .

ZZR

פורסם
א. המגבר שלך נותן ב 4 אוהם 60 W RMS

 

ב.המגבר נותן ב 2 OHM 80 W RMS.

שני הנתונים הם בתנאי שהמתח ברכב הוא 14.4 (אני בספק שהוא ככה).

 

ג.אתה יכול לגשר כל שני ערוצים ולקבל בעצם מגבר 2 יציאות. אך המגבר לא יעבוד בגישור ב 2 אוהם.

הוא לא מיועד לכך. הוא פשוט יתנתק לך כל הזמן.

 

אם תגשר תקבל 160 W RMS אבל רק ב 4 אוהם , אל תחבר ב 2.

 

האם יש לך סאב וופר?

לא אין לי סאב..לקומפוננט שהיה לי עשיתי גישור ותאמין לי הם עבדו טוב וחזק..ועוד שאלה אחי האם המגבר מוציא באמת 80 רמס לערוץ או שאפילו יותר? ודרך אגב יש עוד קומפוננטים בטווח המחיר הזה שההתנגדות שלהם 2 אום מלבד אינפיניטי ןג'יביאל שאתם יכולים להמליץ לי..
פורסם

קרווין כנראה שאתה בסוף לא שמעת מספיק מערכות בחייך, מה שבטוח לא מהחברות הנ"ל לפחות.

עזוב שנייה את עניין הטעם כמו שלא תעשה השוואה טיפשית בין זפקו לגיביאל בכל פרמטר שלא יהיה כך אל תעשה גם פה, כי עצם ההשואה מביישת את אינפינטי גם אם הפערים הם קטנים בהרבה מהפער של הדוגמא שנתתי. מק אודיו מאגנאט? על איזה השוואה אתה מדבר, נכון שאינפינטי לעולם לא הייתה חברת HIGH-END,אבל הרבה יותר קל לי להשוות בקטגורית הקומפוננטים אפילו את אינפינטי למורל (האגדתית בעניך):

morel pulse vs infinity refrence - אמנם המחיר של האינפינטי קצת יותר יקר אבל אין ספק שהם עולים בכמה רמות על הפולס.

morel dotech vs infinity kappa 60.7/65.7 - הקאפה עולה אפילו קצת פחות (דעות חלוקות).

morel hybrid ovation vs infinity kappa perfect 6.1 - תזכיר לי איזה מאגנט ההיתה מעדיף ברמה הזאת? או לחילופין איזה קומפוננט של מק-אודיו האגדתית ההיתה מעדיף?

 

סאבים? איזה סאב בכל קטגוריה של מאגנט או מק אודיו עדיף על האינפינטי קאפה פרפקט/בוקס?

 

מגברים? נכון לעולם אינפינטי לא ההיתה יצרנית מגברים מעולה, אבל אין ספק שכל המגברים שלה נותנים תמורה למחיר שלא נופלת מהתמורה של המק אודיו או המאגנט. וגם אם תיקח את ה z4200 האהוב וה7541 של אינפינטי, האינפינטי לא נופל מימנו בכל פרמטר, והעובדה היא אחיו התאום שכל כך מוצלח בפורום.

 

קיצר ההשואה שניסת לעלות היא השוואה שטותית שגם עניין הטעם וריח לא מהווה לגטימציה לכתוב כזאת שטות.

פורסם

שלוםתשובות קצרות כי אני חולה:

קומפוננט מאגנט אקסטרימה.

סאבים: מק אודיו מקסימוס , מק אודיו מקסימוס רפרנס, מאגנט דיסטרוייר.

מגברים: מק אודיו פולסר, מק אודיו מקסימוס, המונו החדש של מק אודיו.

 

ההבל ביני ובינך וסין מידל מן(שאגב אני לא אספר פה בפורום אבל אני יודע בדיוק למה הוא שונא מוצרי פייז/מק אודיו/מאגנט ואת צ'יפר ו SG) ששמות לא אומרים לי כלום.

הם פשוט לא מעניינים אותי.

רק האוזניים שלי ושל כל האנשים שעד היום מברכים אותי על המערכות שמלצתי להם לבית ולרכב.


×
×
  • תוכן חדש...