Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנסה שוב -בגרסה מנומסת- הונדה סיוויק או פיז'ו 307 ?


hilim
שימו לב! השרשור הזה בן 6464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתלבטת בין שתי מכוניות ספציפיות שיש לי אפשרות לקנות

 

הונדה סיוויק שנת 2006 50,000 ק"מ

פיז'ו 307 שנת 2005 37,000 ק"מ

 

הבחירה הבטוחה היא ההונדה, ברור לי שזו מכונית אמינה - אבל -

הנטיה שלי היא לכיוון הפיז'ו דוקא , אני יותר אוהבת את העיצוב שלה

אבל אני מאד חוששת מהמוניטין של הפיז'ו ולא כל כך בא לי לבלות במוסך

אומרים לי שרב הבעיות של הפיז'ו נפתרו במודל 2005 - זה נכון , או שזה דיבור של מכירות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. 307 נמצאת כל היום במוסך. הסיבה היחידה שפיז'ו עדיין מצליחה לייצר ולמכור אותה, זה בגלל שהיא דואגת להתנקש בחיי כל מי שמדבר על זה.

 

כן. הונדה סיוויק הכי אמינה שאפשר, ואין שום סיכוי שתיפלי על מכונית בלתי אמינה. כל המוסכניקים של הונדה מובטלים, תמיד. כל מוסכי הונדה עומדים ריקים. תמיד. הסיבה היחידה שהם ממשיכים להיות מוסכניקים של הונדה, היא תשלומי הענק שהונדה משלמת להם מדי חודש.

 

:shock:

 

וברצינות,

מוצאת חן בעיניך מכונית מצויינת. אולי, במקום להיכנע לרב-סרן שמועתי ולהעביר את השנים הקרובות במכונית שאת פחות אוהבת, תתנתקי מתרבות העדר הישראלית, ותעשי את מה שליבך אומר לך ?

 

(ותשובה ל"דיבור המכירות" ששאלת עליו: בשנתה הראשונה צויידה ה-307 במערכת חשמל שהפגינה רגישות יתר להתקנות מקומיות בלתי מקצועיות. בשנים שאח"כ המערכת עברה שינוי ועמידותה שופרה משמעותית. דגמי 2005 מצויידים כבר בגרסה המשופרת).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

37 אלף קילומטר לרכב בשנת 2005 זה נשמע כבר קצת יותר הגיוני..



אני הייתי הולך על ה307. גם עיצוב יותר מעניין, גם נשמעת פחות שחוטה, וגם רואים אותה פחות בכבישים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון הגזמתה במעט (מעט הרבה).

הפיז'ו של בן משפחתי עברה 160 אלף ק"מ אם לא יותר ולא נכנסה אפילו פעם אחת למוסך מבלבד טיפולים תקופתיים, אולי הוא נפל ברכב טוב אבל אני גם שמעתי על מס' מחלות שקיימות ברכב הזה ולכן עדיף להתרחק, ושוב הרכבים עשו כמות מכובדת של קילומטרים ואני ממליץ לחפש משהו אחר בתקציב לא חסרות אופציות ואם אלו האופציות אני חושב שסיויק ובהרבה ! (נסעתי על שניהם) אהבתי יותר את הסיויק בנסיעה.

dreams dreams dreams do not come true

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון הגזמתה במעט (מעט הרבה).

הפיז'ו של בן משפחתי עברה 160 אלף ק"מ אם לא יותר ולא נכנסה אפילו פעם אחת למוסך מבלבד טיפולים תקופתיים, אולי הוא נפל ברכב טוב אבל אני גם שמעתי על מס' מחלות שקיימות ברכב הזה ולכן עדיף להתרחק,

טיטו. תנסה רגע לקרוא שוב את מה שכתבת.

 

למרות שיש לך דוגמה ממקור ראשון למופרכותה של "השמועה", אתה עדיין מתעקש שהשמועה נכונה, ולא המציאות...

 

תאר לך שבן משפחתך היה מתייעץ איתך לפני הרכישה ?

הוא לא היה מעיז לקנות פיז'ו, כי הוא יעביר את חייו בתוך מוסך... :roll:

 

אתה מצליח לראות את חוסר ההגיון שבדבריך ? או שעדיין לא ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק שנת 2006 50,000 ק"מ - 100,000 שח - הרכב מהסוכנות של הונדה

פיז'ו 307 שנת 2005 37,000 ק"מ - 90,000 שח - רכב מליסינג מימוני

 

את ההונדה אני מכירה היכרות אישית, במשפחה שלי קונים רק יפניות - יש לנו שתי הונדות , אחת מהן בת 9 ולא רואה מוסך אף פעם

 

כמו שאמרתי, אני מרגישה קצת חסרת אחריות לבחור מכונית בגלל סיבה שטחית כמו עיצוב, אבל הפיז'ו

בעיני יפה יותר, מקווה שאני לא אוכל אחר כך את הלב

 

כרגע אני נוסעת על אלפא 164 בת 12 שנוסעת כמו חלום, אבל כבר אין לי כח לכמות התחזוקה שהיא דורשת - ובגלל זה אני מתלבטת , אין לי כח יותר למכונית שדורשת כל כך הרבה תחזוקה, אני רוצה קצת ראש שקט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיטו. תנסה רגע לקרוא שוב את מה שכתבת.

 

למרות שיש לך דוגמה ממקור ראשון למופרכותה של "השמועה", אתה עדיין מתעקש שהשמועה נכונה, ולא המציאות...

 

תאר לך שבן משפחתך היה מתייעץ איתך לפני הרכישה ?

הוא לא היה מעיז לקנות פיז'ו, כי הוא יעביר את חייו בתוך מוסך... :roll:

 

אתה מצליח לראות את חוסר ההגיון שבדבריך ? או שעדיין לא ?

איזו עדינות. יופי.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארנון הגזמתה במעט (מעט הרבה).

הפיז'ו של בן משפחתי עברה 160 אלף ק"מ אם לא יותר ולא נכנסה אפילו פעם אחת למוסך מבלבד טיפולים תקופתיים

אחחח... כמה שאני שמעתי את הסיפורים האלו מכל מיני אנשים (אבל אחרי שהם הביאו את ההיסטוריה *המלאה* של הרכב - פתאום כל החרא התחיל לצוף).

אני אשמח אם תראה לנו כאן את ההיסטורית טיפולים המלאה של הרכב הזה - ונראה באמת האם הוא נכנס למוסך רק לטיפולים או שהיו גם הפתעות אחרות בדרך, כאלה שלא ידעת עליהן.

 

אגב, דחיית תקלות\בעיות עד למועד הטיפול לא נחשבת כ"טיפול".

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחחח... כמה שאני שמעתי את הסיפורים האלו מכל מיני אנשים (אבל אחרי שהם הביאו את ההיסטוריה *המלאה* של הרכב - פתאום כל החרא התחיל לצוף).

אני אשמח אם תראה לנו כאן את ההיסטורית טיפולים המלאה של הרכב הזה - ונראה באמת האם הוא נכנס למוסך רק לטיפולים או שהיו גם הפתעות אחרות בדרך, כאלה שלא ידעת עליהן.

 

אגב, דחיית תקלות\בעיות עד למועד הטיפול לא נחשבת כ"טיפול".

 

איציק

סקרנות גרידא, היית מגיב כפי שהגבת אם היה מדובר, נניח ב " סובארו "?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סגרתי על הפיז'ו בסוף. כבר העברנו בעלות והכל -

רגשות מעורבים, בעיקר כי קשה לי להפרד מהאלפא. פתטי. אני יודעת.

היא פשוט כזו מכונית מדהימה, זה משהו שאי אפשר להסביר

נסעתי הלילה על כביש 1 נסיעת פרידה

מחר היא הולכת למגרש מכוניות - עצוב לי מאד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני לא רוצה לבאס אותך כי כבר העברת בעלות, אך לפי החוסר אמינות של פיג'ו, לא ניראה לי כבר שיהיה הבדל בין ההחזקה של הפיג'ו להחזקה של האלפא
ייתכן שהיה לי מזל ונפלתי על מוסך מוצלח במיוחד, אבל כשהיתה לי פיג'ו ממש לא היתה לה בעיית אמינות. ב-6 שנים נתקעתי איתה פעמיים, ובסה"כ היתה מעט מאוד במוסך - כמעט ורק לטיפולים. היום אני כבר בלי פיג'ו אבל כשנפרדתי ממנה ממש לא הרגשתי ש"אין לי כח לכמות התחזוקה שהיא דורשת" - היא פשוט דרשה מעט מאוד. לא נראה לי שזה המצב של hilim עם האלפא.

 

שמעתי סיפורים על תקלות מוזרות ו"אופייניות" לפיג'ו אבל נראה לי שכשמטפלים כמו שצריך זה לא קורה. כשהאוטו היה חדש הופיעה תקלה שהמוסכניק לא הצליח לאתר; הפתרון היה להחליף - את המוסך. מאז הכל היה בסדר.

 

מהשוואות שעשיתי עם עלויות של מכוניות יפניות (בעיקר טויוטה), הטיפולים במוסך בד"כ היו יקרים יותר לפיג'ו - אבל לא יקרים יחסית לאירופאיות אחרות.

 

תתחדשי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6464 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...