הונדה סיוויק שנת 2006 50,000 ק"מ - 100,000 שח - הרכב מהסוכנות של הונדה
פיז'ו 307 שנת 2005 37,000 ק"מ - 90,000 שח - רכב מליסינג מימוני
את ההונדה אני מכירה היכרות אישית, במשפחה שלי קונים רק יפניות - יש לנו שתי הונדות , אחת מהן בת 9 ולא רואה מוסך אף פעם
כמו שאמרתי, אני מרגישה קצת חסרת אחריות לבחור מכונית בגלל סיבה שטחית כמו עיצוב, אבל הפיז'ו
בעיני יפה יותר, מקווה שאני לא אוכל אחר כך את הלב
כרגע אני נוסעת על אלפא 164 בת 12 שנוסעת כמו חלום, אבל כבר אין לי כח לכמות התחזוקה שהיא דורשת - ובגלל זה אני מתלבטת , אין לי כח יותר למכונית שדורשת כל כך הרבה תחזוקה, אני רוצה קצת ראש שקט