Jump to content

hilim

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של hilim

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סגרתי על הפיז'ו בסוף. כבר העברנו בעלות והכל - רגשות מעורבים, בעיקר כי קשה לי להפרד מהאלפא. פתטי. אני יודעת. היא פשוט כזו מכונית מדהימה, זה משהו שאי אפשר להסביר נסעתי הלילה על כביש 1 נסיעת פרידה מחר היא הולכת למגרש מכוניות - עצוב לי מאד
  2. הונדה סיוויק שנת 2006 50,000 ק"מ - 100,000 שח - הרכב מהסוכנות של הונדה פיז'ו 307 שנת 2005 37,000 ק"מ - 90,000 שח - רכב מליסינג מימוני את ההונדה אני מכירה היכרות אישית, במשפחה שלי קונים רק יפניות - יש לנו שתי הונדות , אחת מהן בת 9 ולא רואה מוסך אף פעם כמו שאמרתי, אני מרגישה קצת חסרת אחריות לבחור מכונית בגלל סיבה שטחית כמו עיצוב, אבל הפיז'ו בעיני יפה יותר, מקווה שאני לא אוכל אחר כך את הלב כרגע אני נוסעת על אלפא 164 בת 12 שנוסעת כמו חלום, אבל כבר אין לי כח לכמות התחזוקה שהיא דורשת - ובגלל זה אני מתלבטת , אין לי כח יותר למכונית שדורשת כל כך הרבה תחזוקה, אני רוצה קצת ראש שקט
  3. אני מתלבטת בין שתי מכוניות ספציפיות שיש לי אפשרות לקנות הונדה סיוויק שנת 2006 50,000 ק"מ פיז'ו 307 שנת 2005 37,000 ק"מ הבחירה הבטוחה היא ההונדה, ברור לי שזו מכונית אמינה - אבל - הנטיה שלי היא לכיוון הפיז'ו דוקא , אני יותר אוהבת את העיצוב שלה אבל אני מאד חוששת מהמוניטין של הפיז'ו ולא כל כך בא לי לבלות במוסך אומרים לי שרב הבעיות של הפיז'ו נפתרו במודל 2005 - זה נכון , או שזה דיבור של מכירות ?
  4. אני מתלבטת בין שתי מכוניות ספציפיות שיש לי אפשרות לקנות הונדה סיוויק שנת 2006 50,000 ק"מ ב 100,000 ש"ח או פיז'ו 307 שנת 2005 37,000 ק"מ ב 90,000 ש"ח הבחירה הבטוחה היא ההונדה, ברור לי שזו מכונית אמינה - אבל - הנטיה שלי היא לכיוון הפיז'ו דוקא , אני יותר אוהבת את העיצוב שלה אבל אני מאד חוששת מהמוניטין של הפיז'ו ולא כל כך בא לי לבלות במוסך אומרים לי שרב הבעיות של הפיז'ו נפתרו במודל 2005 - זה נכון , או שזה בולשיט של מכירות ?
×
×
  • תוכן חדש...