Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם זה מה שעושה לך את זה:

http://www.bachelorette.com/dircopblowup.html

 

יש מצב לקניה מרוכזת?

כן בטח שיש מצב דבר עם השוטרים הם בטוח מחפשים דיל.

 

למה כל חודש צריכה לעלות איזה שטות חדשה רק כדי להראות עד כמה שמשטרה בארץ מפגרת?

מה עם אכיפה מוגברת שיפור תשתית של הכבישים?

 

במקום זה מציבים קרטונים במקום שוטרים, בובות יחלקו לנהגים עצבנים. אילו עוד רעיונות מבדרים בשנה האחרונה היו לנו?

פורסם

אישפוז את האמת אני מעדיף אותם עם דופק,

ההודעה מלמעלה הייתה רק במידה ומחלקים כאלו בובות :lol:

פורסם

בוודאי שימציאו שטויות,

 

הרי הקנס על טלפון סלולרי שילש את עצמו-ולמשטרה אין מה לעשות עם עודף הכסף,

 

אז ב2250 מופז חשב שאפשר לפצות את הנהגים באופנת הבובות(זה דווקא הולך היום)

 

 

רק חסר שיחלקו גם דיסק של בית הבובות

 

וברצינות..אני דווקא אעדיף דיסק של בית הבובות על פני סתם בובה

 

לילה טוב

 

זוהר.

פורסם
אלוהים אף פעם לא נקרעתי ככה...

רק בישראל !!!! ר-ק ב-י-ש-ר-א-ל !

 

LOL :p

מסתבר שלא

הועתק מרוסיה

לטענת ידיעות אחרונות ברוסיה מדובר בהצלחה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מסתבר שלא

הועתק מרוסיה

לטענת ידיעות אחרונות ברוסיה מדובר בהצלחה

לא הייתי מתנגד לקבל בובה של שוטרת רוסייה :shock:

פורסם

זה גם בא עם אביזרים, מכנסים, חולצות, שמלות, תיקים, חוטיני?! :lol:

 

ועכשיו באמת, הרי לפוצץ במכות בובה שנראת כמו שוטר לא יעזור. במילא תחזור הביתה עצבני ותרביץ לאישתך!! אה, אתם לא? טוב......

 

ועכשיו באמת רציני, אני רוצה לראות את הכתבה הזאת, מישהו יכול לסרוק ולהעלות או להגיד איפה היא מפורסמת?

תודה

:wave2: Cya

Ofer

פורסם
זה גם בא עם אביזרים, מכנסים, חולצות, שמלות, תיקים, חוטיני?! :lol:

 

ועכשיו באמת, הרי לפוצץ במכות בובה שנראת כמו שוטר לא יעזור. במילא תחזור הביתה עצבני ותרביץ לאישתך!! אה, אתם לא? טוב......

 

ועכשיו באמת רציני, אני רוצה לראות את הכתבה הזאת, מישהו יכול לסרוק ולהעלות או להגיד איפה היא מפורסמת?

תודה

בידיעות אחרונות של אתמול אני חושב..

וכבר זרקתי מצטער

פורסם

נשמע דווקא מצויין - אפשר לארגן תחרות בין חברי הפורום - למי יש את אוסף הבובות הגדול ביותר.

 

אני מניח שאצל השוטרים משמרת תיגמר כשהבובות יאזלו.

פורסם

יש גם בובות מיניאטוריות של סמויים?

 

בטח הם נותנים לך את הבובה להוציא את העצבים אחרי שכיסחו אותך.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...