Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. קידמה זה טירלול?
  2. השתחררתי מהצבא, ואחרי שכחייל רכבתי על מפלצת - cagiva rx-250 החלטתי שאני צריך משהו יותר יעיל לשטח וקניתי הסקוורנה 250. אינדורו מרושיין לכביש ,אבל אפילו רגליות לנוסעת לא היו והייתי צריך לאלתר. היה אצלי פחות משנה ,עד שבאחת האזעקות של מלחמת המפרץ גנבו לי אותו מתחת לבית.
  3. ההגלקסי הראשון שלי s1 טבע באמבטיה. לקחתי אותו לתיקון במסגרת הביטוח (!),בתמימותי הסברתי שנפל למים. מכיוון שקיבל אותי חבר במעבדה של טלפון,הוא הסביר לי שהסיכוי לתקן שואף לאפס, בגלל המדבקה של הקורוזיה. הטלפון נזרק למגירת ה"גוויות שאולי יהיו משחק לילדים". לפני שלוש שנים,כשעשיתי סדר בגוויות הטלפונים,חיברתי אותו למטען - הפתעה - הטלפון עבד כמו גדול.
  4. fanman

    סילבי- Silverado 1500 2.7

    והמפלצות האלה כבר מחושמלות. מנועים חשמליים של 600-1000 כ"ס...
  5. fanman

    25 שנה לסיטרואן ברלינגו

    היו לי : פיורינו, טנדר סקודה 93, אקספרס, c-15, ברלינגו 99, דובלו 2003 ועכשיו דאצ'יה סטיישן. הפיורינו היתה זריזה ורועשת. הסקודה היתה אמינה מאד אבל הרגישה עשויה מקרטון עם התנהגות כביש מפחידה. האקספרס הרגישה כמו רכב פרטי אחרי הפיורינו והסקודה. c15 היתה חסכונית . הדובלו מכונית ספורט ששברה לי את הפרקת בכל בור בכביש. ומכולן - אהבתי את הברלינגו .למרות שלא סחב. נוחות הנסיעה והאמינות הפנטסטית (פשוט צריך ליפול על המכונאי הנכון שיודע שצריך להחליף רצועות בזמן ) ואפילו הגעתי ל15 ק" לליטר בלי שום בעיה.
  6. למדתי על פיאט 131 סופרמירפיורי עם גיר מהגהינום -נו פיאט. הרכב הראשון שנהגתי עליו היה של אחותי vw דרבי 1100 (שזה פולו עם תא מטען) מנוע שש טורים שחבל על הזמן. הרכב הראשון שליהיה אופנוע cagiva rx 250 מפלצת שגורמת ליודעי ח"ן להזיל ריר. המכונית הראשונה - פיאט פנדה נפלאה..עם גיר מהדהינום. פיאט אמרתי כבר?
  7. https://www.rt.com/news/172712-car-graveyard-chatillon-cemetry/amp/ כמה מכם נתקלו בשטות שצירפתי כאן ? מי מצליח לזהות את הדגמים ושנות ייצור שלהם?
  8. ואם נחזור רגע לגיר החד מצמדי - יצא לי לנהוג בקורולה רובוטית, ויש לי דאצ'יה לוגאן רובוטית. הבדל של שמיים וארץ ! *ההבנה שלי : צריך להתייחס לזה כמו גיר ידני כשמישהו מעביר לך את ההילוכים (-: הגיר בטויוטה, הרגיש כמעט ספורטיבי. העברות ההילוכים היו מהירות ותמיד בזמן הנכון. שימוש בדוושת הגז השפיעה מאד על העברת הילוכים כמו בפלנטרי. בדאצ'יה, הגיר - לטעמי - על סף המסוכן . בעיקר בעליות כשצריך להשתלב לתמעגל תנועה למשל,הגיר פשוט לא יודע מה לעשות. העברות ההילוכים איטיות ברמה שלפעמים אני מספיק להעביר לידני ומשחק בדוושת הגז לא מזיזה למחשב. בקיצור - זוועה הנדסית למופת ובמקום לקלל אני מאחל לחבורת המהנדסים האפסים שתכננו את הגיר, שיאלצו לנהוג עם הגיר הזה כל חייהם. אבל מתרגלים...
  9. מסכי מגע הם מפגע בטיחותי - יש מישהו שחושב אחרת? כל פעולה שמצריכה הורדת עיניים מהכביש לפרק זמן שהוא יותר מהרף עין - מסוכן. אפשר לתקן את זה עם סידרת שקעים שמדמים כפתורים פיזיים, ע"ג מסכי המגע. אני מרגיש שאפילו הפעלת רדיו מסוכנת : במכשיר רדיו, ידעתי בע"פ איפה הכפתורים של התחנות והייתי יכול לקפוץ לתחנה הרצויה, תוך 2 לחיצות (לכל היותר 3). כיום,עם מסך המגע אני חייב להביט במסך כדי לגעת בנקודה הנכונה,או להתחיל לגלול תחנה אחרי תחנה -לא סביר בעיני.
  10. מחכה לעוד תגובות סאחיות
  11. מקרר fagor קטן (חושב ש370 ליטר) שעולה 7000 שקל ותוספת 1000 שקל לצבע כחול "מיוחד" שווה לתחת ! פלסטיקים מתפוררים,המגירות של הירקות נסדקות ובאופן כללי מקרר מחורבן. רק לשם הבהרה קיבלתי אותו כמעט חינם (200 שקל למקרר בן 4) והוא אצלי 3 שנים
  12. הנה הזדמנות להפריך את הטענה של יצחק לוי והמחירון שלו : האם מישהו מהפורום, קיבל אי פעם שיחת טלפון מהמחירון ונשאל על המחיר בו קנה/מכר מכונית?
  13. באיזה מכוניות המדחס עובד באופן קבוע ואיזה סיבה הגיונית יש לעשות כזה דבר??
  14. תמונות גם של הסלון של האוטו
  15. מנוע 0.9 ומנוע 1.3 מותאמים לגז ומגיעים בחו"ל עם מערכת גז מקורית של היצרן.
  16. פות"ש זה מה שכתבתי על הרנו לוגאן 2009 שלי. שימו לב כמה כסף חסכתי בזכות ההסבה לגז. זהו. נגמר. הוצאתי את הלוגאן לפנסיה. עוד כוחה במותניה אבל... הגיר עושה קולות של "בא לי למות", צריך טיפול גדול, גומיות אטימה של הדלתות מתפוררות, שברתי שני צירי דלת בצד הימני, צריך 4 צמיגים והופ -הגענו כמעט לשווי הרכב. מאז פתיחת השירשור לפני כ 80.000 ק"מ היתה תקלה אחת בלבד שהצריכה השבתה לא מתוכננת - הלך אלטרנטור. חוץ מהנ"ל אפס. zero כלום. דלק (בעצם גז) ולסוע. חישוב פשוט מראה שחסכתי כ- 50.000 שקל בזכות התדלוק בגז (120.000 לחלק ב 9 ק"מ ליטר כפול 2.5 שקל ליטר גז). זה היה הרכב הכי אמין שהיה לי אי פעם ובעצם הרכב הכי אמין ששמעתי עליו. רנו. בעצם דאצ'יה. כן גם אתה יכול 88.
  17. מה הדרך הכי זולה להעביר כסף להונג קונג ? אני צריך להעביר 5500$
  18. מצמצם יין במחבת כדי שהאלכוהול יתאדה, ואז מתפרע : סילאן/דבש/חרדל /טריאקי/שום ובקומבינציות שונות. ממילא זה מתבשל בתוך הסו ויד עם הנוזלים של הנתח. די. נעשיתי רעב.
  19. נפלא . תודה על המאמרים האלה. אני רק לא מבין את ההתלהבות היתרה ממנוע 16 השסתומים. אם התכנון היה כ"כ גאוני -כולם היו משתמשים בו. שימוש בדחיפים יוצר צרות בתזמון,וגם אם "חסך" את כל המערך של DOHC , זה נדון מראש לכשלון. נ.ב נדמה לי שיצרו את ה -1500 גם בארץ ולנצח בעיני רוחי היא תהיה בצבע תכלת דהוי משהו.
  20. קוראים לי יובל ואני לא יודע לעשות סטייקים על האש ! "על האש" אני מכין קבב/המבורגר/נקניקיות מצד שני,סטייקים שאני עושה במחבת - יוצאים סוף הדרך. כמובן זה לא נעצר שם. יש לי סו ויד ויש מעשנת בשרים, ופתאום עולם שלם של נתחים ,שעולים 40-60 שקל לקילו,מגלה את עצמו עם טעמים מופלאים. כשאני מכין אונטריב (צלעות/ נתח מספר 2) ברוטב יין, מפורק לשערות ומעושן קלות - אף אחד לא מאמין שזה נרכש ברמי לוי, קפוא ב- 29 שקל לקילו.
  21. במקרה בדקתי לפני כשבועיים. דאצ'יה לוגן 0.9 טורבו -ההבדל של כ- 20 אחוז!
  22. אני מניח שהנסיעה שלך בוצעה עם מזגן עובד. לכן אני מניח שאם אין צורך במזגן טווח הנסיעה ישתפר מאד. השאלה : בכמה ישתפר הטווח ללא מזגן?
  23. אולי,רק אולי ,ועם עו"ד טוב -אפשר לתבוע את בעלי החניון.
  24. מה לא פועל אוטומטית? אני חושש שלא הבנת את מהות המערכת (או שלא הבנתי מה אתה כותב)
  25. fanman

    זקני carsforum חיים?

    איפה אפשר למצוא את הגיגיו ברשת?
×
×
  • תוכן חדש...