Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. fanman

    פולארד חופשי

    שפטל הוא תועבה ! אני מאזין בשקיקה לתכנית הרדיו שלו רק לצורך "מחקר אנתרופולוגי". כששומעים אותו ברדיו אפשר לדמיין בקלות את גרמניה בשנות ה-30 כאשר היה רק קו דעות אחד ואחיד בקולו של גבלס. אני מאזין לו ומדמיין שכל מה ששומעים בתקשורת זהה, ורק אז אני מבין איך אומה שלמה נכנסת לטירוף.הפה מפיק מרגליות והלשון מפוצלת. כמות הארס השינאה ההסתה והקיצוניות שהוא מקיא מהפה היא מדהימה, כשהכל בשפה רהוטה ,עם נימוקים -שלרגע נדמה - שהם הגיוניים. נ.ב מעבר לסיפור האוטובוס, הוא פילנטרופ -תורם מזמנו וכספו לנזקקים (כלכלית ומשפטית) והוא גם מאמץ ומארח אם חד הורית בביתו בקיסריה.
  2. וואלה אתה מדבר כמו טלדממה"וה (טירון לח דביק מזיע מושפרץ המום והיסטרי...)
  3. מזכיר לי איך הצלחתי לגרום לרס"ר המיתולוגי של הקריה לאבד את המילים. הגעתי על מדי ב' כשהמכנסיים היו מכנסיים של חייל או"ם נורבגי (שהצלחתי לשים עליהם חותמת צ') חולצה אמריקאית חדשה (!) ומעיל אידוי אב"כ אפור (לפני מלחמת המפרץ הראשונה אף אחד לא ידע מה זה) . "מה זה פה ? פלנגות? ". עד היום אני נהנה להיזכר בתמונה הזאת...
  4. אולי אני טועה,אבל נדמה לי שחלק גדול מאד מהמזרנים מיוצר באותו מפעל בחברון וסה"כ מלבישים עליהם מדבקות שונות.
  5. fanman

    התיישנתי בקורבט C4

    אחחחח איזה יופי. אבל לטפל אצל גיא וברוך? אי אפשר לסמוך עליהם. הכנסתי את האוטו כי הלך מנוע ובניתי על שבוע חופש כי אין איך להתנייד אבל אחרי יום טלפון " בוא קח את האוטו". לרגע חשבתי לעצמי שאולי הם כבר מיואשים ממני ( ויש להם הרבה סיבות לזה ) ושהם לא רוצים לטפל באוטו, אבל מיד הסתבר שהכוונה היא שאבוא לקחת את האוטו כי הצילו לי את המנוע וחסכו לי אלפי שקלים. תוך יום אחד ! פשוט :
  6. קרייזלר vs.טוייוטה ? כל עוד בתקופת האחריות קרייזלר...
  7. הילד שלי בכתה ד. זאת השנה השלישית שהם לומדים גימטריה כנושא בתוך שיעורי חשבון. כשגיליתי את זה התחרפנתי וכתבתי למורה שאני לא הרשתי לילד לעשות שיעורי בית ולא ארשה לו לעשות שיעורי בית בנושא. 3 שנים גימטריה??? הם השתגעו ! אגב ,המורה כתבה לי שהיא מבינה ובמקרה זה היה גם השיעור האחרון בנושא.
  8. מצטרף לקודמי, ובגלל שזה אצלי לילד בן 9 התקציב שלי עד 700 שקל
  9. אם אתה נוסע לגשר- סע לצל תמר באשדות יעקב
  10. כן, בדקתי עבורך וזה המחיר.
  11. ד"ר טלי שטיין מרחוב חיים כהן בפ"ת 050-2772773 הערכת מחיר לניתוח כזה כולל בדיקות דם כ- 2000 שקלים (שתי הבלוטות ) . רק שלצורך ניתוח כזה היא מזמינה את הכירוגית כלבים מספר אחת בארץ שתבצע את הניתוח !
  12. זוכר את הסדרה. הייתי מרותק.
  13. המנוע מבית סיטרואן,המוניטין לא משהו,המחיר בריצפה (נמוך משמעותית מהאחות ג'מפי). האם הרכב אכן בעייתי ?
  14. השריטה שלי עמוקה. כבר 24 שנים שאני באוויר (צברתי למעלה מ 5000 שעות). שתי דגמאות: טרקטורון מעופף (סרטון מניווט באליפות העולם בצרפת -מקום חמישי...) מצנח רחיפה (חבר שממהר לנחיתה...) תמונה שלי מאליפות העולם בארה"ב (טרקטורון מעופף -מקום 15) ותמונה של שיא הגובה הישראלי במצנח רחיפה זוגי - 3300 מטר מעל עפולה
  15. מזכיר לי את הנסיעות עם הנגמ"ש בלבנון. כשהיינו חוזרים לישראל היו נשפכים דליים של חול מבית המסנן...
  16. fanman

    אז למה 3 צילינדרים?

    אני זוכר שבשנות השמונים, אלחנדרו דה-טומסו (כן דה-טומסו הזה : https://www.google.co.il/search?q=%D7%93%D7%94+%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%A1%D7%95&rlz=1C1KMZB_enIL531IL531&espv=2&biw=1280&bih=937&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMI85nq6dPqxwIVBlUUCh0yqgis) הכריז שנפתח עידן שלושת הצילינדרים וזה העתיד. אולי לא בדיוק במילים האלה אבל זה היה כשהוא הרכיב מנועי דייהטסו 3 ציל' באינוצ'נטי שלו.
  17. אורות ערפל קדמיים לא אמורים לסנוור! אורות ערפל קדמיים מכוונים נמוך בכוונה, כדי שהנהג לא יסתנוור בהחזר האור בערפל. אור ערפל אחורי מסנוור . ועוד איך מסנוור. איך אני מתעב את כל החארות/טיפשים שלא מבינים שהם מסנוורים בעזרת אור ערפל אחורי.
  18. מרפי ואני חברים טובים. אבל פעם אחת שהייתי צריך אותו אז... הוא היה שם בגדול. חורף שנה שעברה,יום סערה הכי חזק בשנה ,מגיע הביתה וחונה איפה שיש ואז מחליט לזוז קצת קדימה כדי שהאוטו ישטף בגשם. באיזה שלב בערב שומעים בום חזק אבל אני מתעלם. בבוקר אני מגלה שאי אפשר להוציא את האוטו כי נפל עץ על האוטו מאחורי איפה שחניתח בהתחלה. ססססססססססססססאומו. פעם אחת יש סיכוי לקבל מחירון וגם זה מתפספס...
  19. מה דעת המומחים על העסקה הבאה : http://www.aliexpress.com/item/Unlocked-Original-Sony-Xperia-T-LT30p-LT30a-Cell-Phone-4-6-Android-Smartphone-Dual-core-1GB/32429315402.html המכשיר מיועד לילד בן 9...
  20. כבר 10 שנים אני משתמש בברלינגו (עברו אצלי 3) ודובלו כרכב משפחתי. לא מבין איך היצרנים עוד לא הופכים את הרכבים האלה לתחליף לרכב משפחומטי "רגיל" עם כל האביזרים וכו'.
  21. fanman

    עזרה מאוהבי הכלבים

    סע לחו"ל ועל הדרך תקשור אותו באיזה שכונה "טובה" בלוד,ככה גם תנקה את המצפון (כי "כולם עושים את זה") וגם תהיה בטוח שיקחו את הכלב (אחלה טיזר לקרבות כלבים).
  22. בדיוק בשביל מקרים כאלה המציאו את מנטרל הריח https://www.google.co.il/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1KMZB_enIL531IL531&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=%D7%9E%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%9C%20%D7%A8%D7%99%D7%97%D7%95%D7%AA
  23. מומלץ ליצר חוויה.יש די הרבה אפשרויות של חוויות שנשארות חקוקות בזכרון. שולח לך הצעה בפרטי.
  24. מכיר את זה מהצד של הוטרינר שמציעים לו להצטרף להסדר. ללקוח זה מאד כדאי ! אבל... וטרינרים שבהסדר לא מרוויחים (ואפילו עשויים להפסיד כסף). ולכן (יתכן.לדעתי.לא מחייב. וזוהי רק השערה המשקפת את דעתי בלבד) וטרינר שבהסדר עשוי לחסוך וזה יבוא על חשבון איכות הטיפול. רוב הוטרינרים מציעים סוג של "ביטוח" או מנוי למרפאה , לדעתי מנוי ישיר מול מרפאה אחת עדיף בגלל המחוייבות ללקוח. שוב ,מבחינת המחיר מול התמורה זה מעולה ללקוח.
  25. אני כל כך מבין אותך. אני כרגע מגיב כאן ועלי יש את הוד הקטנה שהיא רק בת שבוע אבל העולם כמעט "התהפך" למענה (אבל בקטנה): ניתוח קיסרי בדיוק לפני 8 ימים (המשמעות היא 5 ימים בביה"ח לפני שיוצאים הביתה) יום שלישי הפעוט שהוא בן שנתיים הפחיד אותי עם 40 מעלות חום... נורופן ורופא במיידי והנחייה להפריד בין הילודה לבינו עד שיתברר מה יש לו (אם זה חיידק 48 שעות של אנטיביוטיקה והוא כבר לא מדבק,אם זה וירוס ,צריך 24 שעות בלי חום כדי להפגיש ביניהם ( קרי: להביא את התינוקת הביתה...) יום חמישי ב12ביקורת לפעוט (משטח גרון מראה שאין חיידק כלומר וירוס -חרבנה !)אבל הרופאה רוצה לראות אותו שוב לקראת 3 כי הוא אפטי והיא יודעת שהוא פצצת אנרגיה..אבל... אני צריך להוציא את אשתי והתינוקת מיולדות... מוציא אותן מבי"הח לוקח את הפעוט (שישן אצל סבתא) לרופאה והיא -אחרי סדרת בדיקות דם,סוכר ,לחץ דם,חום וכו' מודיעה לי "עכשיו לשניידר. אני בדרך לשניידר מודיע לאשתי "כן,אתן נוסעות לאמא שלך בקיבוץ ". הגעתי לשניידר ב3 ועשרה וב9 וחצי שיחררו אותנו : יש לו וירוס ,לא להפגיש אותו עם התינוקת ! צריך שלא יהיה לו חום לפחות 24 שעות. כמובן שביום שישי הפעוט קם כמו חדש,כך גם בשבת וראשון. רק הבוקר הן חזרו. מרגע שהן הגיעו אני לא יכול להניח אותה , אני נושם איתה כל נשימה ומאוהב כמו ילד בן טיפשעשרה. אבל אני צפוי כי ככה היה לי גם עם השניים הקודמים.
×
×
  • תוכן חדש...