Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. פורום משטרת התנועה: דנה קמה,קמה דנה...
  2. פורום שיפורים : "אז ככה הבאתי אוטו ספורט מיצובישי קולט 99 א' כל שמתי מדבקת NO FEER ואז עשיתי אותה עם חלונות שחורים הכל ,שמתי סופית ניקל באגזוז ,עשיתי ת'אחורה יותר גבוה. גם בא לי גלגלי בלון . אפשר לשים ציפ ? אז איזה עוד שיפורים להביא?
  3. דור הנפילים...
  4. במטוסים רבים משתמשים במנועים חדשים שמיוצרים בטכנולוגיה של שנות השלושים : גל זיזים תחתון ומוטות דחיפים לשסתומים :roll: הסיבה פשוטה - זה עובד...
  5. "לא נוגע בסובארו כי הפח שלה דק ולא בטוח בתאונה" זוכרים?
  6. fanman

    מוהל רופא

    שני הגברברים שלי נימולו ע"י ד"ר צ'צ'קס שזכר -אחרי 7 שנים - את שמו של בכורי הברית היא מול האורחים ובחדר צדדי הוא עושה רק את ההכנה וההרדמה. הבכור לא בכה בכלל ( גם לא בימים שאחרי) והקטן בכה בערך לחצי דקה... לא להעיז לעשות ברית ללא הרדמה (משחת אילחוש אמלה לא שווה כלום).
  7. fanman

    מכונות כביסה

    אל תזרוק!!! אם המכונה לא רקובה, שווה להשקיע אפילו כמה כמה מאות שקלים בתיקון. המכונה הזאת יכולה להחזיק עוד 10 שנים. מכונות חדשות "מתוכננות" למות מהר כדי שאנשים יחליפו והיצרנים ירוויחו. אם לא לתקן,פרסם ביד 2,יש טכנאים שרק מחכים למכונות האלה...
  8. fanman

    ספרים רבותי!

    ספר במיוחד לפות"ש : "הקמע". מרתק מצמרר ומעורר מחשבות. אגב , יש ספריות ציבוריות חינם ! קישור לתקציר: http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=631183
  9. כתושב פ"ת אני יכול לספר לכם מה הבעיה : כשחוצים כביש דו-סיטרי התנועה מגיעה משמאל ואז כשמגיעים לנתיב הנגדי ,התנועה מגיעה מימין. בציר הנ"ל,כשחוצים את הכביש מסתכלי ימינה,מגיעים לאמצע הכביש ובאופן אינסטיקטיווי מסתכלים שמאלה . טעות קטלנית!!! כשמגיעים לאמצע הנתיב, התנועה ממשיכה להגיע משמאל ! אפילו אני,שאני מכיר את הבעיה ,כמעט גמרתי את הקריירה בחציית הכביש. חציתי את הכביש,הגעתי למדרכה ופשוט הסתכלתי ימינה -לא הגיע רכב - הורדתי רגל לכביש ואז פתאום נזכרתי וקפצתי אחורה. 3-4 שניות אח"כ עבר אוטובוס. זהו,זה הכל וזה המון.
  10. fanman

    נעלי הרים

    נעלי היי-טק באמת אכזבו אותי ( וגם עוד חברים) בקנייה האחרונה לפני כשנתיים. הסולייה התפרקה בפנים והאיכות הכללית הייתה נמוכה ממה שאני רגיל - ואני לקוח חוזר כבר 15 שנה... כל כך קל לאבד לקוחות...
  11. תמיד,בכל פנייה לרשויות -לצלם ולהקליט ! אח"כ מעלים ליוטיוב וההמשך יכול להיות נקמה מתוקה.
  12. כשהיא אמרה שהיא רוצה לנתק את השיחה כדי לדבר עם הילדים שלה... :brickwall: אין מילים. אם היא עדיין בגיל הרבייה שתשתמש באמצעי מניעה - שלא תפיץ את המחלה...
  13. כמו שכבר נאמר : פיאט דובלו 162 כ"ס. הנמנמה האולטימטיבית. אף אחד לא רואה מאיפה זה בא. מאד מצחיק לראות תגובות של רכבים עם "מדבקות משופרות" כשהם נעלמים בתוך ערפל שחור
  14. ואני עדיין ב runscape
  15. למי שגר בפ"ת וסביבתה, אפשר להתקשר לוטרינרית של החיות שלי (מה גם שבמיקרה אשתי עובדת אצלה כסייעת...) מקבלים שם מקרי חירום בכל שעה (במידת האפשר כמובן -יש לה תינוקת...) והמחירים -מחירים מצחיקים יחסית למחירים המטורפים מסביב. ד"ר טלי שטיין 050-2772773
  16. סליחה מראש : ציניות . אתה נכנס לכפר ,בפנייה השנייה ימינה יש מכולת. יש לו מכונה חדשה לחיתוך נקניק ... וברצינות. בתחנת הדלק יש "מזרחה מסעדית" נחמדה. בכפר קיש יש את "חוות היצרנים" -עושים שם גבינות נפלאות .
  17. רגע. אז מעכשיו מותר לחטט באף בשבת?
  18. fanman

    סוג הנעה והתנהגות שלה

    כל כך עצוב
  19. fanman

    של מי השורה הזו?

    "הדרך הזולה ביותר להגיע לאירלנד" בשחיה ?
  20. fanman

    מסעדה מזרחית טובה?

    מדברים על "אלבאבור" אבל צמודה אליה מסעדת "זיתונא" ,יותר טעים ויותר זול. כמובן שסהרה נפלאה. שלוש המסעדות הנ"ל הן לא "מזרחיות" אלא שולחן ערבי/לבנוני משובח. מזרחית נהדרת בצפון -יונס ! נימר שקרובה אליה לא מדגדגת לה את הקרסוליים.
  21. יובל דרורי, מדריך טיסה בטרקטורונים מעופפים ומצנחי רחיפה. מבצע טיסות חוויה בכלים הנ"ל בכל מני מקומות בארץ. כמו כן מבצע טיסות פרסום ,הצעות נישואים וסתם רעש להפריע לשכנים. האתר שלי : http://www.flynsher.co.il
  22. fanman

    של מי השורה הזו?

    "אזהרה לכול חברי הפורום, אל תנהגו כשאתם עייפים כי אפשר להירדם!" אזהרות נוספות : אל תנהגו אחרי ששתיתם אלכוהול כי אפשר להשתכר. אל תנהגו אחרי שעישנתם גראס.. זה ממסטל. אל תשתו מים כשאתם אוכלים אבטיח .(בכל אופן ,זה מה שסבא שלי תמיד אמר...) אזהרות נוספות יאומצו בשמחה.
  23. fanman

    צימרים בצפון

    "בקתות עץ הר הארי" http://www.weekend.co.il/galilwest/biktot_beharari/yard.html פשוט נפלא.
  24. סתם לידיעה : השנה נתגלו למעלה מ-30 כלבים חולי כלבת ! סתם לידיעה : כלבת הורגת ! אין תרופה לכלבת ,יש חיסון. סתם למחשבה : למה לא מדברים על זה? בעצם .. זה ממש לא סתם.
  25. יש וטרינרים בקהל... הצעה והמלצה : 1. קח את הכלבה לבדיקות דם כלליות. 2. יש סיכוי טוב שהיא פשוט אוכלת קקי של חתולים... נ.ב היום יש כדורים נגד אכילת קקי. (אני יודע שזה נשמע מוזר ,אבל יש).
×
×
  • תוכן חדש...