סיכוי טוב שהילד יאכל אותנו בלי מלח -אינטלקטואלית.
סיכוי טוב שכל האירוע ,הוא נקמה באבא על אירוע אחר שקשור לטיסה ממונעת במצנח רחיפה ,שלטענת הרב"ש הפריע לו...
מכיר את האב ואת הבן (וגם את הילד השני...)
אז מה היה לנו שם?
אבא ( מבריק אגב, מחזיק כמעט לבד מחלקה חשובה במפעל היי-טק ידוע),שאוהב אקסטרים ומנסה להנחיל זאת לילדיו.
האופנוע -מותאם פיזית לילד.
הרכיבה בשטח חולי,רחוק מהעין ובמקום שאינו מסכן את "המשתמשים" בדרך (פשוט כמעט אין אנשים).
חוקי? לא.
האם אני הייתי נותן לבן שלי לעשות זאת?
לא.
תפס את הילד הבן של רב"ש של הישוב ארסוף.
הוא פשוט העיף את הילד מהאופנוע -ללא סמכות,ללא אישור תוך כדי הפרה בוטה של החוק. הרב"ש הגיע והכריח את הילד לקרוא לאבא. עד שזה הגיע ,הרב"ש ובנו ניסו "להחרים "את האופנוע ולהעמיסו על הטנדר שלהם. במילים אחרות,למרות שהם מתנדבי מג"ב ומכיוון שלא היו בפעילות רישמית ורשומה,הם ניסו לגנוב את האופנוע.
האבא כמובן לא נתן להם לקחת את האופנוע אבל מכיוון שבינתיים הגיע משטרע...
תגיבו עכשיו נכבדי הטוקבקיסטים.