Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. כן. ולהפסיק להשתמש במרכך...
  2. כן,גם "חוות דעת" בבית ברל בית חולים. שכחתי אותם.
  3. אשתי עובדת במרפאת חיות בפ"ת.המחירים סבירים אם כי על הרף הגבוה. רק שיהיה ברור : לא כל מי שקורא לעצמו "בית חולים" הוא אכן בית חולים. במרכז יש שני בתי חולים לבעלי חיים : הכפר הירוק והמרכז הוטרינרי בבית דגן. בפ"ת אלה שקוראים לעצמם "בית חולים" הם : @#%$^$!^ או בעברית: מספרי סיפורים. ביקור בבית חולים תמיד (!) יעלה כפל כפליים מביקור אצל וטרינר. בידקו איזה וטרינר נותן "ביטוח" (תכנית טיפולים במחיר קבוע הכולל חיסונים,ביקור חינם וכו') .
  4. הבן שלי (עוד רגע בן -8 ) תמיד,ממש תמיד, דורש ממני לחגור אותו הוא התחיל לבקש חגורה בערך מגיל שנתיים. נסיך...
  5. מיני ואנים... טויוטה פריוויה ששורדת את השנים בצורה מדהימה,מזדה mpv שיש עדיין רבות ממנה, מיצובישי ספייס וואגן וכו' נשמרות במשפחות מרובות ילדים והפוטנציאל קיים.
  6. הדפס רצוי עם דיאגרמות הסבר קצר וממצה מדוע חימום מנוע בצורה הנ"ל מזיקה למנוע. הסבר קצר : מנוע קר שנקבל מכת חום (בגלל סל"ד גבוה בבת אחת עם ההתנעה) ,מתחמם בצורה לא אחידה. החלקים הקלים והקטנים - הרינגים - של המנוע מתחממים מהר ומתרחבים. החלקים הכבדים -בוכנות ,טלטלים ,בלוק - מתחממים לאט יותר. הרינגים מתרחבים בגלל החימום שאר המנוע עדיין קר . פועל יוצא מכך : הרינגים חורצים חריצים (בד"כ עדינים אבל במנועי שתי פעימות מנועים נתפסים בגלל זה) בבוכנה והתוצאה היא בריחת קומפרסיה.
  7. באופן עקרוני - לא נכנס לקניונים שבהם משלמים על חניה ! מעולם לא הייתי בעזריאלי וגם אין לי כוונה כזאת בעתיד... יש לי הרגשה שאם הייתי בקניון גדול אחד אז קניון גדול אחר לא ממש שונה...
  8. ואם בנושא מתכוני שניצל... בדיוק כמו שנכתב קודם רק בהבדל אחד : להשרות את השניצלים בבלילת הביצה והסויה 24 שעות ! אתם לא תאמינו להבדל -יוצא רך להפליא.
  9. זה כמו לשאול : האם יש מסעדת BBQ במזרח ארה"ב... תגגל ותמצא המון.
  10. רכב נקי ומסודר -עד כמה שהמגדר שלנו מאפשר. צא מהרכב ופתח לה את הדלת,גם כשחוזרים לרכב לא לפתוח עם השלט אלא לטרוח ולפתוח לה את הדלת. בדייט ראשון תביא לה ורד עטוף בנייר כסף (על הקוצים). פרח אחד. לא זר פרחים את אשתי לקחתי בפגישה הראשונה לאוויר- לא ממש שינה לה הנקיון של הכלי ...
  11. הייתי מצפה שכל מי שנכנס לשירשור יכנס לדף הפייס המצורף יגיב שם ויעשה שיתוף.
  12. אני מקפיץ. פעם חמישית . סיבה טובה : דמיינו את האמור בפתיחה אבל הפעם אחרי משחקים במנוע ו -160 כ"ס (צ'יפ וכו') הפעם תחליפו את המגאן ואת הסיוויק ערס ביונדאי קופה שלא הבין איך זה קרה לו.
  13. מרכך כביסה - זה מה שיוצר עובש על הגומיות ואת הסירחון האופייני כשהמכונה נשארת סגורה. מזמן הפסקנו להשתמש במרכך (שהוא פיקצייה להוציא מאיתנו עוד כסף),10 שניות אחרי שלובשים את הבגד אי אפשר לדעת שהוא ללא מרכך.
  14. ואני חשבתי שדייהו נובירה זה רכב השרד של המלאכים...
  15. להחליף קלאץ' כל 70K-100K ק"מ ?? אתה לא ממש מכיר אנשים עם רכבים ידניים נכון?
  16. תפ"א. רצוי מבצק פילו ללא מרגרינה...
  17. כולם מדברים על בלם היד. אתם מבינים שבלם היד זה לא מערכת בלמים נוספת ,קסומה ומיוחדת . בסה"כ בלם היד מפעיל את הבלמים של זוג גלגלים אחד (בד"כ האחורי ). כלומר כשמישהו טיגן את הבלמים גם בלם היד מטוגן ולא יעזור לבלימת הרכב.
  18. שונא פורים ושונא יום עצמאות. שונא חתונות בר/בת מצווש וסתם ימי הולדת. על כל זאת עלי לשאת תודה לרשויות אי-אכיפת החוק בלהלהלנד בה אנו חיים. עוד לא ניחשתם? מדובר בתופעת הזיקוקים/נפצים/ פיצוצים למיניהם. לפני כ 20 שנה הייתי שוטר,קיבלתי תקציב קטנטן ושלחתי מתנדבי משא"ז צעירים 18-22 לקנות נפצים בעיר. אחרי הקניות הייתי מגיע לאותה חנות עם פקח עירייה והסוף הוא קנס נאה והחרמת סחורה. אז הנה דרך להרוג כמה ציפורים במכה אחת אחת ואז לבשל אותן ולהיות שבעים ושבעי רצון עלות קנס על חנות הרבה יותר גבוהה מעלות העסקתו של פקח. פקח אחד יכול לקנוס הרבה חנויות התוצאה : קצת שקט סוף סוף? למה לא עושים משהו עם הטרור הזה? עכשיו לפיקנטריה : יש לי שני כלבים ממש גדולים סאן-ברנרד ועוד מעורב גדול אבל פחדן. בחודש האחרון צריך לתת לו תרופות הרגעה כמעט כל יום בגלל הנפצים. אתמול מאוחר בערב יצאתי עם הכלבים לטיול בפארק ליד הבית, אחרי כמה דקות - נפץ ראשון . הכלב מתחיל לרעוד ומנסה לרוץ הביתה אבל אני מצליח להרגיע אותו. עוד כמה צעדים - נפץ שני. אני מתפוצץ מעצבים .הפעם אני שולח את המסכן שירוץ הביתה ואני מתחיל לרוץ לכיוון קבוצת נוער שראיתי את ההבזק מכיוונם עם הכלבה הגדולה (60 ק"ג של כלב). כשאני מתקרב אני שואג אליהם " 3 שניות נעלמתם מכאן או שהכלב אוכל אתכם ותוך כדי כך אני עושה קולות של "סיבו /מה זה/מי זה/קדימה" המסכנה כמובן שאין לה מושג מה אני רוצה אבל היא רצה לידי ופעם ראשונה זה 9 שנים שהיא נובחת ככה סתם,נביחה אחת, אבל עם חזה כזה זה הספיק. road runner פראייר ליד האבק שיצא לנבלות מהנעליים כשהם התחילו לברוח בצרחות אימים . אחחחח הסיפוק הבהרה : אם יכנס אלי פורץ הביתה היא תלקק אותו "למוות" ולא יותר.
  19. התנגדות האוויר היא הגורם שמשפיע כאן יותר מכל. התנגדות האוויר גדלה בריבוע בהכפלת מהירות נתונה. כלומר במהירות 120 קמ"ש התנגדות האוויר אינה כפולה מאשר ב-60 קמ"ש אלא בריבוע ולכן המנוע צריך הרבה יותר כח כדי לשמור על הקצב.
  20. מספר תעודת זהות !! אל תסמוך עליהם, הם שולחים מעקלים. אם יש לך חבר עורך דין תעזר בו כדי לאיים עליהם בתביעה על הטרדה ואיומים בלה בלה בלה... לא לחכות יום נוסף.
  21. רק אני שם לב שפותח השירשור טוען לטובת שברולט קרוז כי זה רכב "אמריקאי"? כדאי אולי שתגגל פורד כנראה שתופתע. כן ,פורד מונדיאו אמריקאית בדיוק כמו שהקרוז אמריקאית. אח ,אלה השרשורים שעושים לי את היום.
  22. מצאתי משהו בשבילך : http://vube.com/Havaiia+Family+Band/rNYQeM4Kqy/L/vote?floatee=Rb6JthZaXr&channel=Maestro%20Chives&t=s
  23. מזל שאנחנו קונים רק דברים שצריך ! אגב,חרבון - אני חייב להוציא 8K על סט צמיגים עישנתי בדריפטים את הקודם.
  24. fanman

    כדורי הרגעה לכלבה

    אלפרוקס, תרופה נגד חרדות. מומלץ לקראת פורים ,יום העצמאות ו...תספורות. בהתייעצות עם הוטרינר בלבד.
  25. פורום יגואר : יש לי דייהו נובירה ...
×
×
  • תוכן חדש...