שונא פורים ושונא יום עצמאות. שונא חתונות בר/בת מצווש וסתם ימי הולדת.
על כל זאת עלי לשאת תודה לרשויות אי-אכיפת החוק בלהלהלנד בה אנו חיים.
עוד לא ניחשתם?
מדובר בתופעת הזיקוקים/נפצים/ פיצוצים למיניהם.
לפני כ 20 שנה הייתי שוטר,קיבלתי תקציב קטנטן ושלחתי מתנדבי משא"ז צעירים 18-22 לקנות נפצים בעיר. אחרי הקניות הייתי מגיע לאותה חנות עם פקח עירייה והסוף הוא קנס נאה והחרמת סחורה.
אז הנה דרך להרוג כמה ציפורים במכה אחת אחת ואז לבשל אותן ולהיות שבעים ושבעי רצון
עלות קנס על חנות הרבה יותר גבוהה מעלות העסקתו של פקח. פקח אחד יכול לקנוס הרבה חנויות התוצאה : קצת שקט סוף סוף?
למה לא עושים משהו עם הטרור הזה?
עכשיו לפיקנטריה :
יש לי שני כלבים ממש גדולים סאן-ברנרד ועוד מעורב גדול אבל פחדן. בחודש האחרון צריך לתת לו תרופות הרגעה כמעט כל יום בגלל הנפצים.
אתמול מאוחר בערב יצאתי עם הכלבים לטיול בפארק ליד הבית, אחרי כמה דקות - נפץ ראשון . הכלב מתחיל לרעוד ומנסה לרוץ הביתה אבל אני מצליח להרגיע אותו. עוד כמה צעדים - נפץ שני. אני מתפוצץ מעצבים .הפעם אני שולח את המסכן שירוץ הביתה ואני מתחיל לרוץ לכיוון קבוצת נוער שראיתי את ההבזק מכיוונם עם הכלבה הגדולה (60 ק"ג של כלב).
כשאני מתקרב אני שואג אליהם " 3 שניות נעלמתם מכאן או שהכלב אוכל אתכם ותוך כדי כך אני עושה קולות של "סיבו /מה זה/מי זה/קדימה"
המסכנה כמובן שאין לה מושג מה אני רוצה אבל היא רצה לידי ופעם ראשונה זה 9 שנים שהיא נובחת ככה סתם,נביחה אחת, אבל עם חזה כזה זה הספיק. road runner פראייר ליד האבק שיצא לנבלות מהנעליים כשהם התחילו לברוח בצרחות אימים .
אחחחח הסיפוק
הבהרה : אם יכנס אלי פורץ הביתה היא תלקק אותו "למוות" ולא יותר.