Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. fanman

    ROAD RAGE+לקח קטן

    לפני הרבה שנים חתך אותי רכב בחיפה עצר לפני ומהרכב יצאו שני ערבים עם מוטות ברזל.כשהתקרבו אלי קלטו שיושב ברכב שוטר... גמרו במעצר אבל הפרקליטות (זונות)לא הגישה כתב אישום.
  2. פעמיים קרה לי שחסמו אותי. פעם אחת חסם את היציאה מחניה רכב ובערך 20 רכבים נתקעו,פשוט עמדתי פגוש אל פגוש ודחפתי אותו בעדינות ("לצערי" הורדתי אותו לתוך תעלה קטנה עם המון חול רך) פעם שניה תקעתי בעדינות את החרא של הכלב שלי מתחת לידיות הדלתות...
  3. מה שמו הפרטי של חבר הפורום והבעלים של המסעדה fanjio ?
  4. לאמא של אשתי יש טויטה רובוטית 2008 שעברה כבר את קו 400000 ק"מ. מפגינה אמינות מופתית,חסכונית והעיקר נוסעת ונוסעת.
  5. שניה אחת של גוגל http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/155175615/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA
  6. כשאני יוצא לעבודה בבוקר (רבע לחמש) לוקח לי שעה ומשהו . הדרך חזרה היא כבר עם עומס ולפעמים לוקח יותר משעה וחצי )-: אבל ממש אין לי ברירה.
  7. יש שם את venom ואת הג'וקר בתחפושות מפחידות או נוטפות דם. יש שם את אלזה נושכת אויבים ואז הדם מצוייר לה על הפה. יש שם אלזות בביקיני בתנוחות שמתאימות לי אבל לא לילד בן 3 -להמשיך?
  8. בדיוק את הזבל הזה אני מנסה לחסום. הבעיה שכרגע אני לא מוצא איך לעשות את זה בטבלט קינדל
  9. סרטוני "ספיידרמן ואלזה" ושאר גיבורי העל למיניהם. אנשים שמתחפשים לדמויות הנ"ל ויש שם סצינות שילד לא אמור לראות.
  10. שוב תודה.
  11. *תודה . האפליקציה בינונית מינוס אבל זה מה שיש כרגע. *יוטיוב לילדים לא מספק. הסרטונים המסריחים האלה עוברים את הסינונים . *ברור שמדובר על עקרבוט
  12. הילד יושב עם הטבלט ויש דברים שאני רוצה שיראה אבל יש תכנים (שהם כאילו לילדים) שאני מעוניין שלא יצפה בהם.האם יש דרך לחסום סרטון או ערוץ? חיפשתי בגוגל ואחרי כמעט שעה של חיפושים התייאשתי ואני פונה לעזרת הקהל.
  13. fanman

    חימום חשמלי של תא נוסעים

    יש מזגן במכונית. מזגן יודע גם לחמם - צריך רק להפוך את הכיוון בדיוק כמו בבית. בחלק מהרכבים יש את האופציה.
  14. נתקלתי בהודעה הבאה באיזה פורום של דתיים: סובארו מאד מסוכן, -להתקין מושב אחורי, מכיוון שהמבנה של הרכב הוא כך, שבזמן התנגשות ל"ע הבגאז' אמור להימעך, וכך לספוג את האנרגיה של הפגיעה. אתם לא רוצים לחשוב מה עלול לקרות לילד או שניים שיושבים שם כשזה קורה.לעומת זאת, בוולבו סטיישו זה לא כך, כי הוא בנוי ככלוב קשיח. אותו דבר פיג'ו. בלאנו אני לא מכיר. אין מילים.
  15. דבר איתי . אני מדריך טיסה בטרקטורון מעופף. הכלי הרבה הרבה יותר מזמין זמין וזול ממטוס. חוץ מהמראה ונחיתה שאני מבצע הוא יכול להטיס כל הטיסה. יובל 050-6555557
  16. אכן, רקסונה.מחזיק יומיים בלי בעיה ואני עובד בחוץ (!!!)
  17. נורא מצחיק אותי שפות"ש כתב "אני לא מכיר כאלה" ... אתה מכיר,ידידי,אתה רק לא מודע לכך.
  18. ובאופן מפתיע התקלה עשויה להיות שונה לחלוטין . אצלי היתה נזילה וניקיתי את הניקוז והאגן והאבק וכו' ובסוף מסתבר שחסר קצת גז וחלק ביחידה הפנימית קופא וממנו המים מטפטפים ומפספסים את הניקוז. בדוק בצנרת שיוצאת מהמנוע אם יש התקרחות. זה סימן למחסור בגז.
  19. מצד שני, כטנדרון היא יקרה מאד ומאובזרת "מדי" ?? לעולם לא אבין משפטים מהסוג הזה. בעל עסק שצריך טנדרון ומעביר את רוב או כל נסיעותיו ברכב ובד"כ הנ"ל משתמש בטנדרון כרכב המשפחתי , מחפש את הליטוף ,את הפינוק .לחברות גדולות שצריכות לצייד טכנאים -אותם זה לא מעניין.
  20. ואם תחפשו תמצאו באינטרנט שמעולם לא נחתו על הירח והכל צולם באולפן טלביזיה (זה באינטרנט אז ברור שזה נכון)
  21. תודה יגאל. לא היית צריך להמשיך את הדיון - סיכמת הכל בתגובה הראשונה. ואני אהיה הרבה יותר חריף : חלק מהתאונות נובע מתוך צדקנות *#$%#@ כמו של פות"ש. זעם כבישים נובע מהתנהגות כמו של פות"ש ועוד ועוד. אבל לכו כולכם ו-@#%# אני אסע 90 בנתיב השמאלי, זה חוקי !
  22. אני התייאשתי ממכונות כביסה חדשות. 3 מכונות בין השנים 2000-2007. במחירים שבין 1200-2300 שקל. אני מאז קניתי 3 מכונות משומשות (!!) שעלו כ-250 שקל כל אחת והן מחזיקות כמו החדשות (מתות אחרי שימוש של 3 שנים ) רק שהעלות בחישוב שנתי 100 שקלים לשנה במקום מאות שקלים בשנה. אני מאד משתדל לקנות מכונות ישנות מאד עם פיקוד מכאני. כנ"ל לגבי מקפיאים. האחרון (שמת לי ממש לאחרונה) עלה 200 שקל והיה בשימוש אצלי כחמש שנים, היה תוצרת גרמניה ,שנת ייצור 1989 ולפי כתב האחריות המתפורר שהיה צמוד לדופן - מעולם לא פקד אותו טכנאי עד מותו בטרם עת.
  23. בשנות השמונים 90% לימדו על סובארו. אני סירבתי אפילו לחשוב על האפשרות הזאת ( "תודה" רוני אהרונוביץ') ומצאתי מורה שלימד על פיאט 131 סופרמירפיורי . לא היה כיף. הייתי צריך ללמוד בסובארו
  24. ועוד לפני זה ...עם מה אפשר "לקפוץ,לרקוד,לצלול ,לטוס,ללמוד,לצאת לדייט "ועוד ?
  25. הזמנתי לילד קינדל פייר -35$. איזה כיף,הטלפון יחזור לרשותי
×
×
  • תוכן חדש...