נתקלתי בהודעה הבאה באיזה פורום של דתיים: סובארו מאד מסוכן,
-להתקין מושב אחורי, מכיוון שהמבנה של הרכב הוא כך, שבזמן התנגשות ל"ע הבגאז' אמור להימעך, וכך לספוג את האנרגיה של הפגיעה. אתם לא רוצים לחשוב מה עלול לקרות לילד או שניים שיושבים שם כשזה קורה.לעומת זאת, בוולבו סטיישו זה לא כך, כי הוא בנוי ככלוב קשיח. אותו דבר פיג'ו. בלאנו אני לא מכיר.
אין מילים.