למה בפרטי? אין כאן משהו להסתיר.
במצב הכלכלי היום,אם אתה לא יזם או בעל חושים מחודדים ויכולות שיווק,אם אין לך מקצוע טוב -ברור שכדאי להתגייס למשטרה !
משרה בטוחה עם משכורת סבירה,פנסיה,תנאים שונים ואפשרויות להתקדם .אם תלמד לתואר אוניבירסטאי (ובמשטרה מעוניינים שתעשה תואר ולכן נותנים עזרה)המשכורת תעשה קפיצת מדרגה .
כנסו לכל מוסך (שאינו מוסך היבואן) תשאלו את המכונאים את דעתם על החלפת שמן כל 30000 ק"מ ,תבקשו לראות איך נראים מנועים שהוחלף בהם השמן כל 30000 - הבוצה במנועים תשכנע אתכם ששמן מחליפים כל 10000 ק"מ .
כיסוי סינטטי (חשוב שיהיה נגד הצטברות לחות).
הנה נפתרה הבעיה.
גיזום עצים הוא לפי קריטריונים (שרירותיים לחלוטין ) .כלומר חרטא , אם תצליח לשכנע יגזמו ענפים.
שיהיה לך ברור -לא יכרתו את העץ אלא אם הוא מסכן את הציבור.
ובשביל הפינוק של הרכב -שים מתחת לכיסוי כירבולית שיהיה לו נעים.
אם לא תשאל אותו לא תדע. הבדיקה לסקביאס היא פשוטה מאד ( הרי עושים את אותה בדיקה לכלבים וחתולים) הטיפול : זריקות דקטומקס לאורך זמן. אותה זריקה שנותנים כנגד תולעת הפארק.
אלוהים איזה קישקוש של יחסי ציבור.
יש להם סקביאס -זה הכל.
זהירות מדבק מאד !
הטיפול הוא פשוט (זריקות) אך אכן ממושך.
לא לגעת ביד חשופה בקיפוד !
וטרינר נורמלי ואוהב חיות ישמח לטפל בו ( דרך מצוינת לברור וטרינר. החמדנים שרק כסף מעניין אותם יסרבו אוהבי החיות יסכימו ).
אם לא מצאת מישהו שיסכים ,אני גר בפתח תקווה (אשתי אחות וטרינרית) ובמרפאה שלנו ישמחו לטפל בו ויש לנו נסיון עשיר בשיקום קיפודים עם סקביאס.
שוב לשים לב לחיות המחמד האחרות זאת מחלה מחורבנת.
הפעוט שלי האכיל אותנו מרורים בהתחלה,בכי בלתי פוסק (הורדנו תדירות נסיעות בגלל זה) אחרי 4 חודשים פשוט קנינו כיסא בטיחות אחר והבכי נגמר נגמר.
בהחלט יתכן שלא נח לו.
אתה צעיר.
כמי שהיה בכמה סרטים כאלה החשש שלך ברור - התחייבות עכשיו ? לכל החיים? כבד .
סע אליה דבר איתה (כמו שהציעו כבר ) תזמין אותה לגור יחד ותן לזמן לעשות את שלו.
אולי כדאי שתפגוש את פאולו לשיחה ,בינתיים הדברים שהוא כתב הכי חדים.
דע לך שהאהבה של ההתחלה נגמרת והופכת למשהו שונה ויותר יציב.
היופי והצורה החיצונית גם הם דועכים .
מה שצריך זה את הקשר החברי,החיבור שדיברת עליו -כשיש כזה חיבור צריך לשמור עליו.
תתנסו בחיים משותפים ותחליטו.
הלוואי שדאש היו קרובים לאסלאם המקורי של ימי הביניים
תור הזהב באסלאם:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%95%D7%A8_%D7%94%D7%96%D7%94%D7%91_%D7%A9%D7%9C_%D7%94%D7%90%D7%A1%D7%9C%D7%90%D7%9D
כן. התקנתי אותו יחד עם חמסה במראה ונעל של תינוק על האגזוז וכבר 5 שנים אני מתדלק תמיד במאה שקל.
וברצינות: אתה לא חושב שאם הייתה איזה דרך מופלאה קסומה וזולה לחסוך דלק חברות הרכב לא היו משתמשות בה? הרי כמעט כל יצרני הרכב נאבקים להראות צריכת דלק נמוכה.
כולם פצועים או צעירים מדי. אף אחד לא נשאר אצלי .
אפילו העטלף שגידלתי 3 שנים ואילפתי שיזחל אלי (פגיעה נוירולוגית -לא מסוגל לעוף) ,אפילו אותו העברתי לפינת החי בקיבוץ ברעם בגלל תנאי בית מלון 5 כוכבים שם.
אשתי טוענת שהכשה של צפע (מהפעם השלישית והלאה) היא כמו לקבל סמים נרקוטיים
ואיך זה זה לעזאזל שכולם מוצאים ברחוב שטרות של כסף מטבעות של 5 שקל ואני... אני מוצא צב שיארח חברה לזיקית שמתעלמת מהזבובים שאני נאלץ להעביר לדוכיפת שמארחת חברה לזוג גוזלי צוצלת שנמצאו במקומות שונים בעיר
הרדמתי את הכלבה שלי לפני כ 3 חודשים,סאן ברנרד שהייתה בטוחה שהיא שטיח...
ההחלטה מתי להרדים הייתה ברורה : כשהכלבה סובלת וכואב לה/ כשהיא מפסיקה לשלוט בסוגרים/ כשהיא מפסיקה לעלות במדרגות (איך אשתי תרים 50 ק"ג ?)/כשהיא מפסיקה לכשכש ולשמוח /כשהיא מפסיקה לאכול. מסה קריטית של הנ"ל יביא אותנו להרדים אותה.
הכלבה סבלה מסרטן אלים שהטיפול הכימוטרפי אמנם בלם אבל הגרורות התפשטו. אחרי 4 חודשים של מלחמה בסרטן היא בבת אחת "ויתרה" ותוך3-4 ימים קיבלנו כמעט את כל הסימנים שהחלטנו עליהם. מה ששבר אותנו היה שהיא הפסיקה לשתות בבית וניסתה ללקק קצת שלוליות.
בין יולי לספטמבר 87 הייתי בשער עגל,מוביל שיירות בנגמ"ש הראשון. אחד הקווים השקטים ביותר שהחטיבה (שריון) עשתה. זה היה אחרי הנסיגה הראשונה כשכולם היו בטוחים שאוטוטו כבר יוצאים לגמרי. את המתח פירקתי בדריפטים בנגמ"ש כולל אותה פעם (שאחריה המ"פ השפן סירב לנסוע איתי) שלקחתי סיבוב חד מדי והנגמ"ש העלה זחל אחד לאוויר לאורך שניים שלושה מטרים.
זה מתחבר לפורום גם בגלל הרס"ר חימוש האידיוט שהיה לי (עשוש שמו לדיראון עולם). נגמ"ש כלשהו שבר צלב בבופור והיה צורך לחלץ,חיברתי בין הנגמשים כבל ולאט לאט מתחתי אותו כדי לחלץ. או אז מגיע הרס"ר הזה וצורח עלי לזוז אחורה ולתת "פול גז" קדימה,ניסיתי לומר שזה ישבור את הצלבים של הנגמ"ש המחלץ וכתשובה עף עלי פטיש...
כמובן שעשיתי מה שהאפס אמר לי ושנשברו שני הצלבים . עכשיו היה צריך להביא טנק לחלץ את שני הנגמשים...
הערה לגבי פורמולות : מאז המקרה המחריד של רמדיה, אני מקפיד שיהיו לי 2 סוגים שונים של פורמולה ל(פחות) ואני מחליף ביניהן כל הזמן - לא עשה לילדים כאב בטן למרות ההפחדות.
בעיני סלקל זה אחד הדברים המיותרים. בד"כ אשתך כבר לא מצליחה לסחוב אותו כשהתינוק מגיע למשקל של 4-5 ק"ג
לאשתי יש גלקסי W עם אפס ק"מ,הפעלנו אותו בשבוע שעבר והמכשיר זוחל ,ממש תקוע.
המכשיר מגיע עם האנדרואיד המקורי (2.3.6) איזה גרסה כדאי להתקין כדי שיפעל כראוי? כדאי לבד או במעבדה?