Jump to content

fanman

  • הודעות

    299
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fanman

  1. מוצא את עצמי נכנס לפורום רק כדי לחפש את הסקירות שלך. בפורום ענתיקות היו סקירות כל שנה לדגמים שהגיעו לגיל אספנות,חבל שאין יותר. {רמז ,רמז,רמז)
  2. נראה רכב שהודבק מכמה רכבים. בחזית פיז'ו,מאחורה פיאט 127מהצד קצת לנצ'יה ... תעשיית הרכב הבריטית קרסה בגלל האיגודים המקצועיים. רצו הכל ונשארו עם כלום ביד.
  3. מאי 1939. אחרי תכנון יסודי, סבא וסבתא אורזים מזוודות ויוצאים עם אמא שלי (שהיתה בת 4) ואחותה הגדולה, ל"ביקור מולדת" של חצי שנה באוקראינה ופולין. חלק מהמשפחה כבר עלו לארץ אבל חלק גדול נשאר שם. הניסיונות הנואשים לשיכנוע המשפחה לעלות לארץ,לא צלחו. באמצע אוגוסט הוא החליט שמשהו רע עומד לקרות,לקח להם כשבוע להתארגן ולהיפרד,ועוד קצת ניסיונות שיכנוע שלא עזרו. הדרך חזרה ארכה כשבוע של נסיעות רצופות ברכבות ושיט באניה. שלושה ימים אחרי שחזרו לארץ - פרצה המלחמה... כל המשפחה שנשארה ניספתה - כולם. אני יכול לכתוב עכשיו בזכות"פרנויה" ותחושת הבטן של סבא.
  4. fanman

    מכירים\אוהבים את Car SOS?

    counting cars! הילד המגודל הזה מזכיר לי חבר טוב,בעל מוסך,שמה שמעניין אותו זה המכוניות ולא כמה מרוויחים. האיש חי מאהבת מכוניות. וריאן. הצייר הכי מוכשר שראיתי.
  5. קצת לא מבין את הבכי על מות מנוע הבעירה הפנימית. צליל? זאת הבעיה? יש היום מערכות שמע שמחוברות למחשב המנוע שמשמיעות כל צליל מנוע שתבחרו. מי שנסע ברכב חשמלי חזק צריך להזיל ריר בגלל ההמתנה לעולם של מנועי חשמל. אני לא מכיר שום יתרון למנוע בעירה פנימית על מנוע חשמלי (באותו הספק).
  6. מה שבטוח,בגלל שאנחנו סגורים בבית,חוש ההומור ברח...
  7. כנראה בזכות העובדה שאת האדרנלין אני מוציא בצורה אחרת. לפני 30 שנה היתה לי פורד סיירה שבמקרה נכנס לה מנוע 2ליטר גיר 5 הילוכים בקאקס קצר,ברקסים כפולים מאווררים,וכו' -לא ידעתי שקוראים לזה דריפט,קראנו לזה לזרוק זנב ארוך. כיום נוהג רגוע,נהנה מהמוזיקה/רעש של הילדים. לא ממהר לשום מקום. כנראה בזכות העובדה שאת האדרנלין אני מוציא בצורה אחרת.
  8. מי ירצה? כל מי שיודע מה הקטנים של סוזוקי יודעים לעשות בשטח
  9. מוזר שלא הוגשה יצוגית לגבי מנועי ה 1200 והגיר החד מצמדי
  10. מתי יהיו טנדרונים חשמליים עם טווח נסיעה נורמאלי,מתי?
  11. להתקשר דרך מסך המגע של הרכב אמור להחשב חלק מתפעול מערכות הרכב...עד שיהיה פסק דין תקדימי בעניין.
  12. אני יכול לנהל שיחה רגועה בנסיעה במהירות חוקית. אני לא רואה בעיה מיוחדת בבידוד הרעשים -לא דממה,אבל סביר. (תזכור מה היה לי קודם...)
  13. לא ידוע לי על מנועי 0.9 מוסבים לגז בארץ. זה לא ממש משנה,המנוע תוכנן לעבוד עם גפ"מ ומגיע בחו"ל עם מערכת גז מקורית של היצרן. אחכה בסבלנות 9 חודשים ואז,עם תום האחריות,אבצע את ההסבה וגם שינוי קטן בטורבו להוספת עוד 10-15 כ"ס שהמנוע ישמח לספק.
  14. מערכת גז תותקן עוד 9 חודשים עם סיום תקופת האחריות. בכוונה חיפשתי את המנוע הספציפי הזה שמותאם לגז (באירופה אפשר לרכוש את הרכב עם מערכת גז מקורית של דאצ'יה).
  15. שכחתי: החלפתי גיר לפני 50.000 ק"מ 3000 שקל כולל פירוק והרכבה.
  16. זהו. נגמר. הוצאתי את הלוגאן לפנסיה. עוד כוחה במותניה אבל... הגיר עושה קולות של "בא לי למות", צריך טיפול גדול, גומיות אטימה של הדלתות מתפוררות, שברתי שני צירי דלת בצד הימני, צריך 4 צמיגים והופ -הגענו כמעט לשווי הרכב. מאז פתיחת השירשור לפני כ 80.000 ק"מ היתה תקלה אחת בלבד שהצריכה השבתה לא מתוכננת - הלך אלטרנטור. חוץ מהנ"ל אפס. zero כלום. דלק (בעצם גז) ולסוע. חישוב פשוט מראה שחסכתי כ- 50.000 שקל בזכות התדלוק בגז (120.000 לחלק ב 9 ק"מ ליטר כפול 2.5 שקל ליטר גז). זה היה הרכב הכי אמין שהיה לי אי פעם ובעצם הרכב הכי אמין ששמעתי עליו. רנו. בעצם דאצ'יה. כן גם אתה יכול 88. התחדשתי בדאצ'יה (כבר לא מתביישים בשם) לוגאן mcv בנזין רובוטית, עם 35.000 ק"מ ומחיר ריצפה מעורר גיחוך. יודע שהגיר ימות מתישהו ב 50K ק"מ הקרובים -יש אחריות. אבל אני מרגיש שעברתי מסוס ועגלה לעידן החלל.
  17. אני יודע שמנועי 900 וגם 1200 (75כ"ס שאין בארץ) של דאצ'יה פותחו שיתאימו לגז ע"י היצרן. האם מנוע 1200 שנפוץ בארץ גם הוא dual fuel?
  18. רק לידיעה : לנהג,אסור להיכנס מדלת שאינה דלת הנהג. יש לי חבר שקיבל דו"ח משוטרת זונה על זה שהוא נכנס מהדלת האחורית (ברלינגו).
  19. היחידים שיטפלו לעומק בעניין- רשות המיסים. הפושעים האלה ישלמו בריבית דריבית על מה שעשו.
  20. הבת הקטנה שלי בת 4 לפני כשנה וחצי גילינו שהיא מבינה אנגלית!! מי אמר שמסכים זה רע? מאז שגילינו שהיא למדה לבד מהטבלט, אנחנו נותנים לה תכנים איכותיים באנגלית והיא פשוט לומדת לבד. אחיה הבכור בן 13, התקשה באנגלית עד גיל 12 שאז קיבל את הסמארטפון הראשון. היום הוא מהראשונים בכיתה באנגלית וקורא יותר מהר ממני.
  21. רנו לוגאן-מתגי חלונות חשמל במרכז הקונסולה-חוסך את הצורך לשים בכל דלת את הכפתורים ובעיקר חוסך אצל דלת הנהג כפל כפתורים.
  22. עד לפני כ-15 שנה הרעיון של כיבוי מנוע בעמידה של פחות מחמש דקות היה מאד לא מומלץ.הטענות היו שלמנוע לוקח זמן לבנות מחדש לחץ שמן,שיש נזק לסטרטר ולמצבר. לגבי סטרטר ומצבר יש פיתרונות . מה לגבי הטענה שהנזק הכי גדול בחיי מנוע הוא רגע ההתנעה?
  23. לא חסר שום דבר. מצויין במפורש שהמנועים מקוריים
  24. יש כ"כ הרבה...בקטנה: טויוטה פריוויה קרייזלר וויאג'ר (שהגיעו לשלמות עיצובית בשנות התשעים) הונדה סיוויק 1992/3
×
×
  • תוכן חדש...